Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek a Volkswagen...

Mi a véleményetek a Volkswagen Passat B5.5 1.9 Pdtdi 131 lóerős autóról?

Figyelt kérdés

Mik a hibái, fenntartás, ez láncos vagy vezérműszíjas, illetve ha szíjas kb. mennyibe kerül munkadíjjal a csere? Miket érdemes nézni?

Megbízható autók? Fogyasztás mennyi? Országúton használnám 80%-ban.


2014. nov. 28. 21:21
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

PD elemek plusz hibaforrás, és sajnos elő is jön.

Árra meg bemész az első autósboltba és konkrét árajánlatot kapsz mindenre. Van több márka mindenből.

ORszágúton szerintem megáll 5-6 liter között lábfüggő

2014. nov. 28. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
a 110 lóerős PD jobb, de megbízhatóságból a 90 pacis. ja és ezekben nem 200-300e km van
2014. nov. 28. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

300-350 körül van, tudom, de a legolcsóbbakba benne lehet 500 ezer, de akár 1 millió is. De szerencsére a motor állapotát könnyen fel lehet mérni, ha nem füstöl, meg könnyen indul, meg nem büdös, akkor a motor tökéletes.


Utolsó évjáratos Passatokban, már nincs TDI sajnos, régit meg nem akarok

2014. nov. 28. 22:09
 4/8 A kérdező kommentje:

2.

Mi a különbség a 110 és a 130 lovas között? Köbcenti megegyezik, nem? Vagy ez nem ilyen egyszerű? Jobban széthajtják az erősebbiket?

2014. nov. 28. 22:10
 5/8 anonim ***** válasza:
A köbcenti megegyezik, de kisebb-nagyobb eltérések lehetnek. Szerintem nincs kitüntetett teljesítmény, amit jobban széthajtanának. Országúton jól fogyasztanak.
2014. nov. 28. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
71%

A 90 lóerős 1.9 pdtdi tényleg sokkal jobb és lehetőleg olyat kell nézni, amelyik nem volt tuningolva.

Ezeknek az az oka, hogy az erősebbeknek, a tuningoltaknak nagyobb terhelést kellett elviselniük. De kérdezz meg egy motorszakértő gépészmérnököt, akinek ez a szakterülete és jobban, bővebben el tudja magyarázni.

Az 1.9 pédétédéivel nem lesz bajod, és az erejét nem fogod kevésnek érezni a nagy nyomaték miatt. Sokan taxiznak már régóta ilyen motorú Skodákkal és azokban jóval több van, mint 350e km.

Nem nagyobb kockázat ilyet venni, mint bármilyen más ebben a korban lévő dízelautót.

Elég jó választás egy B5 1.9 pdtdi.

2014. nov. 29. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

2000 évj B5 1,9 PD TDI ről tudok őszintén beszélni 14 év használat után. Az autóban 670 ezer km van. Pd elemek 400 ezernél voltak cserélve. Kettőstömegű és kuplung 350 ezernél. Most kezdett berázni megint de még pár ezret elmegy. Turbót először 610 ezer km nél cseréltem!!!!

Ja és az autó nem csak pályán megy! Van ,hogy csak munkába járok 7km oda 7 vissza ami egy diselnek halál! És mégis bírja teszi a dolgát! Gyenge pontja az alu lengőkarok azokat kb 100 ezrenként cserélni kell.

Nem tudom hogy én csak kifogtam és szerencsém van vele de a mai napig ezt hajtom. Tetszenek újabb autók de nem merem lecserélni mert félek hogy az új rosszabb lesz.

2014. nov. 29. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Nem azért mondom, de nincs 90 és 110 lovas PD, azok még sima TDI-k voltak, B5 kasztniban. Az első PD motorok 116 lovasak, abból van 5-ös és 5,5 karosszéria változatban is, aztán az 5,5 PD 131 lóerős lett, elvétve találni 101 lóerőset is. Csak azért írtam le, mert jobb ha tisztán lát mindenki. Amúgy a közeljövőben én is szeretnék Passatot venni, félek is egy kicsit tőle, de azt mondják, hogy az 1,9 PD egy nagyon jó, strapabíró motor.
2014. nov. 29. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!