Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E46 318i vélemények?

BMW E46 318i vélemények?

Figyelt kérdés
A 118 lovas motorral szerelt facelift előttiről érdekelnének tapasztalatok. 1+ millióért vannak a neten szépnek mondott példányok.

2014. dec. 7. 12:41
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
2 éve van 99-es, semmi baja se volt csak a kopó dolgok (szilentek pl), meg pár kisebb dolog. Nem fog szervizben állni napokig, nem az a fajta. de sok a lerúgott, alaposan meg kell nézni, kipróbálni.
2014. dec. 7. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
54%

Jó lesz a 2 millának is.

Én az elmúlt hónapokban nagyjából az egész hahu kinálatot végignéztem 1-1,5 millió között és csak nem találtam olyat ami megfelelt volna. (320-tól felfelé)

Akinek van egy jó BMW-je az nem adja el, aki eladja azé nem jó.

Amúgy meg a 318i-vel vagizó fiatalokat ki szokták röhögni csak szólok.

2014. dec. 7. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
75%
#2-es szívemből szólt.
2014. dec. 7. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:

1-es köszönöm a választ.

#2 1.4 millió a legdrágább ebből a típusból a hahun. 900 körül van az áruk, 1M fölött már ritka a 118 lovas 18i, gondolom a jobbakért kérnek ennyit, azért ebben az ársávban érdeklődtem. A fenntartási költségek miatt érdekel inkább a 4 hengeres, a sorhat az tényleg 2 millió, néztem azokat is, csak tartok tőle, hogy 2x annyit kell rákölteni egy évbe. Vagy nem így van, nem annyira vészes a fenntartása? Mindennapi használatra kell, évi kb 20000 kilométerre. Azért BMW, mivel nagyon szeretek vezetni és a 3ert dicsérik a legtöbben a vezetési élményért az elérhető árkategóriában (max 2M FT) 21/F

2014. dec. 7. 15:26
 5/15 A kérdező kommentje:
Ja, és nem első autónak kell, vezettem is elég sokat, a munkámból adódóan. 18 éves korom óta ingáztam, és igen jól vezetek (nem dicsekvésképpen, csak leírom a tényeket, pl anno a vizsgán is minden simán ment), egyik autómat se gyilkoltam le soha. Nem lakott területen belüli ökörködésre kell az autó, hanem a mindennapi vezetést szeretném élvezetesen tölteni. :)
2014. dec. 7. 15:30
 6/15 anonim ***** válasza:
83%

a vezetési élmény valóban jó, a fenntartás meg példánytól függ. Én azt mondom, nem kell többet egy karbantartottra mint egy Octaviára pl... drágábbak az alkatrészárak, de nem a Wallis szervizébe kell rohanni mindenért mert ott csak lehúzás megy és túlszámlázás.


1. voltam. ja meg hogy kiröhögik a 318-asokaz elég buta általábosítás. inkább a lerúgott, rozsdás E36-sokokkal közlekedőkre igaz ez. Főleg ha mondjuk inkább 316os, de M3 tükörrel, csirkeráccsal meg kályhavéggel. Enyém 100% gyári állapot, még a felni is.

2014. dec. 7. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:

Köszi.

Végül is még meggondolom az egészet, van egy jó 1.8 C4-es A6-om, nem kapnák érte 500-at se és akkor még ott a rizikó egy másikban hogy vajon beválik-e. Mérlegelnem kell még kicsit.

2014. dec. 7. 16:23
 8/15 anonim ***** válasza:
A faceliftes 318i az már igen, van benne 143 lóerő, de nem fogsz találni ennyiért. Lehet, hogy egyáltalán nem fogsz már kapni.
2014. dec. 7. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
Jól meg kell nézni mit veszel, alkatrészárak nem vészesek fogyasztás is kimondottan jó, és maga az autó is nagyon jó és élvezetes vezetni de autópályatempónál már nem kell tőle csodát várni...egyébként a hathengeres fenntartása sem sokkal több mint egy 4 hengeresé.
2014. dec. 8. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
Pont a faceliftes 318i 143 lovas amit inkább kerülni kell. N-es motorkód ami köztudottan nem a legjobb motor ezeket ne -> N42B18 1793cm3 116 Le és N42B20 1995 cm3 143 le Ami jó/ jobb: pl.: M43B19 118 Le. Ha HAHUN a 118 lovasokat nézed azok már jók a lóerő alapján tudni fogod melyik motoros. De azért majd ha megnézed személyesen is tudakold meg a motorkódot. Évjárat, hogy Faceliftes vagy előtti az mindegy, most pl 2000 évjárat vagy 2004 mindegy, nem azon a 4 éven dől el, hanem állapoton, km állást felesleges nézned mert ezek 90%-a tekert. Be inditás hallgasd meg a motort esetleg tesztkör, esetleg ha van szakember ismerős az is segíthet és igazából ennyi a lényeg. Ja és ne kereskedésbe hanem magánszemélytől. Rozsda miatt inkább aggódnék amúgy mint a motor miatt, egy motorcsere olcsóbban megvan mint egy komoly lakatolás, így inkább a kasztnit kell alaposan megnézni. Esetleg felemeleni ha van rá mód vagy lehetőség. Vagy csak szimplán megnézni hogy reagál arra hogy felemeltesd ha nem ellenzi akkor valszeg nem gáz
2018. márc. 27. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!