Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen szedánt vegyek 3...

Milyen szedánt vegyek 3 millió ft-ból, ha viszonylag újat szeretnék és számít az alacsony fogyasztás?

Figyelt kérdés

Gondolkoztam vw passat 2.0 cr tdi-n, ami 140 le körül van és mégis eljár városban 6 literrel. (Ismerősnek ilyen van)

Más autók viszont nem tudom, hogy viselkednek..

Tetszik az opel insignia 2.0 cdti is. Esetleg egy chevrolet cruze 2.0 d ltz.

Saab 9-3 1.9 ttid. Esetleg audi a4 2.0 tdi.


Első autóm lenne, amit hívhatok normális autónak.

Szeretném, ha évekig elkísérne (legalább 5 év) komolyabb gond nélkül.

Folyamatosan fogom szervízelni, nem fogom elhanyagolni, viszont nem tudom, hogy melyiket lenne érdemesebb megvenni?

Melyikhez olcsóbbak az alkatrészek, melyik megbízható, melyiknek vannak esetleg sok típushibája?


3,5 millióból szeretnék kijönni mindennel együtt(papírok is), és szeretnék egy keveset futó 2010 nél fiatalabb szedánt!


2014. dec. 21. 12:02
 1/6 anonim ***** válasza:
Skoda Superb, Ford Mondeo, Mazda 6 esetleg?
2014. dec. 21. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Igen, ezek is beleférnek, azonban nem tetszenek.

Legjobban a passat és az insignia fele hajlok.

2014. dec. 21. 12:10
 3/6 anonim ***** válasza:
Insignia
2014. dec. 21. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Joci_27 ***** válasza:
Ha elsősorban városban akarod használni, nem feltétleül kell dízelben gondolkozni, nem tesz jót nekik az állandó városi használat (főleg a modern részecskeszűrős dízeleknek). A Saab-ot szerintem nagy ívben kerüld el ha problémamentes autóra vágysz. Az Insignia nehéz, mint egy ólomszánkó, nem hinném, hogy városban 6 literrel beérné a közel 2 tonnás kaszni. A Cruze-ról nincs tapasztalatom, egy chevi-szakit kéne kérdezni róla. A Passat/A4 vonal tűnik a leg ésszerűbbnek az általad felsoroltak közül. Azt azért vedd számításba, hogy a vásárláskori járulékos költségek nem csak a papírokat jelenti. Használtautó vásárlásnál szinte kötelező olajcsere (+olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő, pollenszűrő), vezérlés csere, automata esetén váltóolaj csere .. stb (a szervízkönyv ne vakítson el!), és ezek együtt egy modern dízeles kocsinál bizony sok tízezerbe is fájhatnak. Szerintem ne ragaszkodj ennyire az évjárathoz (kezdőbetegség), hiszen nem évjáratot meg kilométert veszel, hanem állapotot (tudom, hogy közhely, de igaz). Szóval ha látsz egy 2008-as A4-et, ami patika, és jó áron megy, akkor nem veszed meg, mert nem 2010-es? Egy szó mint száz, a lényeg, hogy neked tetsszen, hiszen te fogod használni, és azért járd körül alaposan a kérdést!
2014. dec. 21. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Ha viszonylag új autó kell kevés kilométerrel ennyi pénzért, akkor olyat kell keresni, ami már új korában is nagyon olcsó, 4-5 milliós lehetett.

Az Audi Passat, Insignia pont nem ilyen, ezekből nem lesz. A Saab gyártás leállt 2011-ben. 9-3-ast láttam 3 millió környékén, de az úgynevezett nigériai típusú csalás lehet.

Talán a Cruze valamelyik legalapabb változata.

2014. dec. 21. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Citroen C5 igazi hidrós felfüggesztéssel.
2014. dec. 22. 03:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!