Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen tisztán elektromos...

Milyen tisztán elektromos üzemmódú személygépkocsik kaphatók, amelyeknek a hatótávolsága legalább 300 km?

Figyelt kérdés

2015. jan. 18. 10:13
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:

"250km-er az ut oda es vissza?"

Nem. Pécs-Budapest, háztól házig, az nem 125km.

2019. ápr. 14. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:
Amit megadnak abból számolj le 50-et.
2019. ápr. 14. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 A kérdező kommentje:
Kia eNiro és Hyundai Kona kapható 64 kWh akkuval. Nagy hidegben, fűtve, gyorsan hajtva az autópályán nem tudnak 300 km hatótávolságot, de 120 km/h sebességgel (nem szélsőséges hidegben) már elmennek annyit.
2019. nov. 17. 15:45
 24/30 anonim ***** válasza:
100%

Ha jól tudom a tesla model 3 long range tud annyit, talán Horváth Andrásnál láttam tesztet, 130-as tempomatnál 19kw körül volt a fogyasztás, számoljuk kerek 20nak. 72kwh az akku, tehát olyan 350 km-t menne el pályatempóval.


Viszont 20M körül van az ára. Ha ezt le tudnák nyomni pl a Kia Eniro 64kwh árára (12-13M), akkor már lenne miről beszélni. Jelenleg viszont inkább vennék egy volvo-t, 3-as bmwt, a4-t.... 13M-ból, a maradék 7ből meg mennék 300E km-t.

2020. febr. 4. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:
100%
Kva reális, hogy az emberek többségébek belefér 30 perc várakozás menet közben, hogy töltsön az autó. Még van, hogy a hagyományos tankolásnál is rohanok sokszor ami 2 perc ha nem vesz előttem hot dogot meg 4 kávét valaki. Nem tudom egyesek melyik dimenzióban élnek.
2020. ápr. 22. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 anonim ***** válasza:

Ez nem Amerika hogy andalogva haladnak, és még rá is érnek kútra szaladgálni, közben megnézni a naplementét. Itt Magyarországon hol ér rá az ember töltögetni ennyit? Nem, nem alternatíva, max. városban, ott viszont igen.


A valódi hibrideket kellene feltornászni, minél kevesebb benzinből elmenjenek jó sokat. De nem a mild hibrideket kéne forszírozni aminek semmi értelme...

2021. febr. 23. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/30 anonim ***** válasza:

Ez a mild-hibrid rendszer is ugyan olyan mint a start-stop: egy kis olcsó trükk, amivel a CO2 limitet kicsit ki lehet játszani. A tesztciklusban egy-két gramm CO2-t le lehet vonni vele, de gyakorlati haszna nem sok van.

A gyárnak nem is nagy beruházás. Egy kis akku, némi sallang és kész. Vagy az indítógenerátorral rásegít, de van olyan megoldás is, ahol csak annyi történik, hogy időnként, pl padlógázon az akku veszi át az elektromos fogyasztók táplálását, hogy ne legyen hajtási veszteség a generátoron. Cserébe a gyárnak sokat jelent, ha csak 1 grammal maradnak CO2 limit alatt. Vagy ha nem is maradnak alatt Euro milliókkal kevesebb büntetést kapnak.

2021. febr. 23. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 anonim ***** válasza:

"Autópályán már oda kell majd figyelni a sebességre és a vezetési stílusra, hogy ugyanerre képes legyen."


Ez nem így működik. Ha oda kell figyelni (értsd lassaban kell menni) akkor az NEM megy el annyit autópályán. Ha valami elmegy országúton 90-el 300 km-t, autópályán 130-al meg 200-at, akkor nem mondhatjuk, hogy autópályán is elmegy 300-at, csak 90-el kell menni. Ennyi erővel 400-at is, ha a minimális 60-as tempóval mész...

2021. máj. 9. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 A kérdező kommentje:
27-nek a start-stop károsanyag kibocsátást, zajszennyezést szerintem jelentősen csökkenti forgalmas városi környezetben, ha pl. 200 autó áll a dugóban vagy a piros lámpánál, akkor igen nagy különbség, hogy 200 autó pöfög-e vagy egy sem.
2021. aug. 22. 18:24
 30/30 anonim ***** válasza:
29-es! Igen, ez nagyon szép. Csak a bibi, hogy abból a 200 autóból mondjuk 30-ban van start-stop. A 30-ból 28 sofőr egyből motorindításkor kinyomja. Tehát ténylegesen a gyakorlatban 200 autóból 2 db-nak áll le a motorja. Sem káros anyagban, sem zajban észre sem veszed. Sajnos ez a valóság.
2021. aug. 22. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!