Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1994-es Suzuki Sedan 1.3...

1994-es Suzuki Sedan 1.3 lendítőkerék kikönnyítéssel kapcsolatban tapasztalatok?

Figyelt kérdés
Az volna a kérdésem, hogy valaki próbálkozott-e már ilyennel egy Suzukinál? Mondjuk egy esztergályosra rá lehet bízni a munkát? Ezt a kérdést csak érdeklődés képpen teszem fel, nem kell egyből, 'suzukit minek' , 'suzuki nem arra való'... kommentek írásával fáradozni, normális, értékelhető válaszokat kérnék, olyanoktól akiknek Suzukija van és esetleg foglalkozott ilyen dolgokkal. Ha meg lehet csinálni, ill. érdemes vele foglalkozni, mekkora teljesítmény növekedés érhető el ezzel, és mik az esetleges negatívumok a témát illetően?
2015. febr. 10. 23:18
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Szia!


Van benne tapasztalatom, de előre szólok, hogy nem Suzuki, hanem Skoda téren. (120, favorit, felicia)...azért leírom, hátha segít.


Esztergályosra nyugodtan rábízhatod, nekem is mindent ők csinálták.


A Skodánál 2kg az a határ, aminél többet utcára nem szabad leszúratni a lendkerékből.

Minél többet vetetsz le, annál pörgősebb lesz a motor, viszont hátrányaként veszít a nyomatékából, ezért van a súlykorlátozás.

Rengeteg motort építettünk régen, tapasztalatból beszélek.


Érezhető teljesítmény növekedés csupán csak ezzel nem érhető el.

Több dologhoz kell hozzányúlni ahhoz, hogy érezd a kocsiban ülve, hogy jobb lett a gép.

Hengerfejből lesíkoltatni, szívó/kipufogó járatokat felbővíteni, felpolírozni...szúrhatsz bele egy másik vezérműtengelyt...ilyenek.

És ezek mind olyan dolgok, hogy igazán nem kerülnek sok pénzbe, mégis elérhetsz vele érezhető változást.


Próbálj keresni vmi suzuki fórumot, ott biztos többet, és okosabbakat tudnak mondani a témával kapcsolatosan.

Nem tudom, Suzukinál mi az a határ, amit érdemes levetetni.

2015. febr. 11. 02:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
az egyes jól írta....kár ezzel kínlódnod mert önmagában ezzel semmilyen teljesítmény növekedést nem érsz,sőt a kocsiban ülve inkább azt érzed majd hogy szinte gyengébb lett,mivel veszít a motor a nyomatékából ezért jobban kell pörgetned a kikönnyített lendkerékkel ahhoz,hogy ugyanúgy tudj vele menni mint előtte!további hátránya még,hogy valamivel magasabb és sokkal egyenetlenebb lesz az alapjáratod!
2015. febr. 11. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Értem értem.:) Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!!
2015. febr. 11. 13:34

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!