Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Golf IV tapasztalatok?

Golf IV tapasztalatok?

Figyelt kérdés

Golf IV vásárlásán filózgatok. Olyan 900 ezer és 1,2 millió között mozognak a normálisabbak. Aki esetleg évekig használta/ használja mit tapasztalt mire kell odafigyelni mennyire jó autó? Megéri-e az árát?


Biztos számtalan kérdés van itt fent róla, de nincs kedvem most azokat végig bogarászni. Előre is köszi a válaszokat!



2015. márc. 25. 16:30
 1/8 anonim ***** válasza:
4-et ennyiből? Féláron már jók vannak ebből. Ekkora összegből 5-öst kapsz már.
2015. márc. 25. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Nem akarok olyat venni amiben 200 000 km-nél több van! Így is a mostani autóm már 100 000-nél bedöglött kb. pedig újonnan vettem ( Citröen)
2015. márc. 25. 16:43
 3/8 anonim ***** válasza:
biztos tudtál rá vigyázni..
2015. márc. 25. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Akkor javaslom szólj az eladónak, hogy nem akarod, hogy 200 ezer km-nél többet mutasson, esetleg még állapodj meg vele, hogy pontosan mennyire tekerje!


Ilyen korú autókban bizony van annyi, de inkább még több. Amelyiknek a km órája kevesebbet mutat, azt tekerték, pont a te és hasonlók kedvéért!


Állapot alapján kell választani. Ennyiért én is inkább 5-ös Golfot vennék, az újabb autó, azokat még nyilván nem használták annyit, mint egy régebbit, tehát 4-es Golfot.


Egyébként van tapasztalatom vele, legjobb barátom évekig a nevelőapja 4-esével járt. 1.6.-os benzines kiadás, 5 ajtós. 2002-es talán...


Megbízható, jó kis autó, kényelmes meg minden, de a fenntartása kicsit sokba kerül, mivel drágák a VW alkatrészek, ha valami elromlik, az jobban zsebbe nyúlós, mint pl. mondjuk egy Opel.


Aztán vett egy dízel Golfot, 3 ajtós, ezzel már sok gond volt nagyon, de csak azért, mert az előző tulaj széthajtotta, nem vigyázott rá. De ez látszott az autó állapotán is.


Szóval jó autónak tartjuk. De állapot alapján válassz és vidd el vétel előtt mindenképpen szervizbe, átnézésre!

2015. márc. 25. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Kérdező neked elment az eszed,hogy több mint egy millió forintért te egy szutykos IV-es Golfot akarsz venni?!?!?
2015. márc. 25. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

#2 a tonkrementet nem ugy ertem hogy hasznhatatlan, hanem ugy, hogy melyen a zsebembe kell most nyuljak miatta.

Az elozo autom VW volt es 5 evig szinte semmi problema nem volt vele megis hasznaltan vettem.

Igen 1milko kornyeken akarok IV Golfot venni. Miert? Vegyek inkább egy Audi s6-ot 1millaert, telibe hajtva?

2015. márc. 26. 08:59
 7/8 anonim ***** válasza:
nyilván a IV-es golfok,főleg a dízelek,a kevés kilóméterről híresek........de tőlem azt veszel amit akarsz.csak 1.2 milláért sokkal jobb vételek vannak,mint egy ilyen alsó hangon 11 éves,mára többszázeret futott,a hétköznapok forgatagába beleszürkült IV-es golfnál.
2015. márc. 26. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Ennyiért már lehet normálisat találni, sőt, 1 millió környékén már az itthon vezetett szervizkönyvhöz is lehet ragaszkodni.

(Nem tudom, akik ennyiért 5-ös Golfot ajánlanak, azok hol élnek, gondolom rákerestek a hahun és találtak egy-két hatszor visszatekert, lelakott példányt valamelyik murvás nepper telepén...)

Szóval ha normális állapotú, nem lerúgott, igényes belterű autót akarsz, akkor jól lőtted be az árat és a modellt.


Hogy mire kell figyelni?

- A 4-es Golfot 1998-ban kezdték el gyártani és 2003-ban álltak le vele. Az első szériásokkal sok volt a baj, nem volt épp kiforrott konstrukció, tehát javaslom, mindenképpen a széria végét nézegesd! (2002-)

- előfordulhatnak alapjárati problémák, ezt az esetek 80%-ában az elkoszolódott fojtószelep ház okozza, időnként pucolni kell

- ha benzinest veszel, érdemes kicserélni a gyújtótrafókat, mert fogyóeszköz, ez sajnos VW betegség. Ez sem egy dráma, e 4db gyári minőségű trafó 40-ből kijön.

- apró hibák előfordulhatnak (pl. ajtók mikrokapcsolói), de szerencsére minden van hozzá vagy bontott, vagy utángyártott - ez utóbbiakból a gyári minőséget érdemes venni.


Javaslom, ne a kilométert nézd, hanem az autó állapotát. 70 ezer km alatt is le lehet pusztítani egy autót és ugyanígy lehet a 200e+ kilométeres autó is megkímélt, karbantartott és normális állapotú. A dízeleket szinte kivétel nélkül tekerik, de nem kicsit, hanem a valós óraállás felére-negyedére, benzineseknél kicsit jobb a helyzet, bár ott sem árt gyanakodni, ha a szarrá fényesedett kormány meg a szétült ülés mellé 123 ezer kilométer társul.

Mivel ezekből a legfiatalabb példány is elmúlt 10 éves, sanszos, hogy kell rá költened. Ha csak nincs egy márkaszervizes szerviztörténeted, amiben feketén-fehéren ott van, akkor a vezérlés azonnal cserés, + olajak, folyadékok, szűrők. Szóval tartalékolj, ne az összes pénzt vigye a vételár meg az átírás.

2015. aug. 10. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!