Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 60/4-es hengert akarok venni...

Benczebalazs kérdése:

60/4-es hengert akarok venni és nem tudom hogy milyet.8000 vagy 10000-es fordulatút.1000-es fordulatú henger alacson fordulatszámon is húz és van benne erő vagy csak magas fordulaton? Vagy inkább a 8000-es?

Figyelt kérdés
Melyiket ajánlátok? 19 vagy 21 mm-s karbival lenne

2015. máj. 14. 22:18
 1/3 joco5582 ***** válasza:

Szia,

Okosabb lenne rendszerben gondolkozni. Egy 10000-es fordulatra dolgozó motorhoz már tervezett kipufogó kell, komoly gyújtás (nem tirisztoros és kalapácsos), komoly dugattyú+gyűrű, erősített főtengely, és hozzá passzoló kuplunggal és váltóval.

Szerintem még nem állsz készen ilyen átalakításra, mert még összerakni csakcsak de beállítani is be kell ám.

Ráadásul az a teljesítmény amit írnak ritkán adja ki boltból összelegózott alkatrészekkel.


De pl fel lehetne mérni a blokk jelenlegi állapotát. Milyen a főtengely, primerhajtás, stb. Ha még kielégítő, akkor egy 60-as maximum 8000-res fordulatra hangolt hengert venni. (Csak úgy zárójelbe a 4 felömlő nem jobb mint a 2. Tipikusan itt a matek úgy is kiadhatja hogy a 2 felömlős vagy más jobb eredményt ad).

A gyári kipufogó átalakításával szép eredményt lehet elérni. Mellesleg 17-es de max 19-es szívótorok átmérőt válassz. A 19-es már necces, abból is az Amalt válaszd.


Remélem nem lomboztalak le, csak a tapasztalatok :)

2015. máj. 15. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Szia! Nem gyári kipu van rajta és nem én raknám össze egyik haverom / 30 éve csinálja/ Azt mondták több helyen hogy gyári főtengely kibirja mert az erősített se ér többet mint a másik. a gyújtás pedig ducati lenne
2015. máj. 15. 09:29
 3/3 joco5582 ***** válasza:

Úgy más 😃. Ha van hozzáértő. Mégis a kisebbre szavazok és a 17, max 19 torokátmérőre.

Bármilyen ügyes is a cimborád, egy mindenfordulatszámban jól működő blokkot csinálni szinte lehetetlen. Sok piszkos trükk kell, membrán, power, rezó stb. Éppen ezért a 10000re hangolt blokk valószínűleg alul lesz használhatatlan. Tudod olyan amikor próbálsz valaki mögött menni de, mindíg bőgetni kell a mocit ahhoz, hogy ez sikerüljön. Gyorsuláskor jó ha piszkosul meg lehet forgatni a motort, de minden máskor kellemetlen.

Nehéz így leírni.

Szerintem a kisebb alul szépen motorozható, de felül szépet húz megvan a buggi 😃

2015. máj. 16. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!