Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lada 2105 motortuning?

Lada 2105 motortuning?

Figyelt kérdés

Futómű, fék kész. Jöhet a motor. Ezekre gondoltam:

-fogas íves karbi

-296-os hms tengely


ezek mennyit hozhatnak?


2015. jún. 2. 13:50
 1/10 anonim ***** válasza:

Milyen lehet az a futómű ha ezt itt kell megkérdezni?


Amennyit beleraksz lazán lenne egy klasszisokkal megbízhatóbb, erősebb, jobb, komfortosabb stb stb hátsókerekes autód is

2015. jún. 2. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Persze vegyél egy BMW-t vagy egy olcsóbban kijössz egy régi Accordal.

És mi van ha ő a Ladát akarja tuningolni?


Az ilyen emberek miért nem tudják tiszteletben tartani a másik döntését?

Nem ezt kérdezte és nem kell jönni "ezt a régi vackot felesleges tuningolni úgysem érsz el vele semmi" meg "nincs értelme" baromságokkal stb...


Meglepődnétek,hogy egy régi tuningolt autó több örömet tud okozni az embernek mint egy erősebb stock autó!

2015. jún. 2. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

a gyik is,meg úgy egyáltalán az internet rogyásig van lada tuningok leírásával.....úgyhogy mi lenne/lett volna ha 10 percet rászánsz az életedből a keresésre!


Arra a fékre meg futóműre én is kíváncsi lennék amúgy,hogy milyen!?!főleg mert az ment magadtól........


A 2 felsorolt dolog,meg nem hoz semmit,maximum visz.......főleg a pénzedet!

Egyébként a fogas íves karbi semmire nem való,a vezérmű tengely meg önmagában megint semmit nem ad!!!

2015. jún. 2. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

Kezd az elején ne ugorj át részeket.

Nagy lada guru a srác.

[link]

2015. jún. 2. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Kettes, mielőtt tovább fröcsögsz vedd számításba, hogy nekem is tuning autóm van, csak nem 60 lóerőből növelek teljesítményt.

1. voltam

2015. jún. 2. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

Miért kell lehúrrogni valakit mert szépen kérdezett valamit? Mert a Lada tetszik neki? Esetleg nincs másra pénze?

Biztos ő is tudja vagy majd megtudja, hogy a 296-ost nem lehet csak úgy szimplán beletenni.

Neked is tuningautód van?! Gyárituning, chiptuning meg sportlégszűrő? Ahhoz oszt gratula...

2015. jún. 4. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Kihagytad a sport kipufogó véget! :)))
2015. jún. 4. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Nincs se sport kipufogó végem, se sport légszűrőm...:)

Egyébként meg nem lehurrogás, hanem jótanács. Megértem ha valaki rá van gyógyulva valami értelmetlen hülyeségre, mert eleve a tuning is az a többség szemében. De amikor valami extra értelmetlen azért szólok. Aztán felőlem csinálhatja úgy. De százszor több értelme lenne egy ladából valami OEM+/Cult gépet csinálni. Csak ugye az kicsi zsebbenyúlósabb és nem lehet megcsinálni a szomszéd Janival a garázsban sajnos.

2015. jún. 4. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Na most erős a gyanúm,hogy te öcsém kamuzol.

Ha én dicsekszem az autómmal akkor én bátran felvállalom,hogy mi és milyen főbb tuningokat hajtottam végre rajta.

Többször be lettél oltva a kérdés folyamán és több lehetőséged volt védekezni,de egyetlen egyszer sem büszkélkedtél el az autóddal!!!


Miért?


Mert nincs!

Ha van is a sport légszűrős stb... BMW,Carisma,mondeó stb.. nem számít tuningnak és ez alapján ne oszd az észt,ha megkérhetlek!

2015. jún. 5. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:

#4-es: Ezt az oldalt ismerem én is, és nem kellett sokat olvasnom, h rájöjjek, ennyire csak egy Ladás értheti a szívótuningot :) De hogy válaszoljak is: Kedves kérdező! Gyakorlatilag minden fennt van a "zsiguli.hu"-n. De azért elmondok 1-2 személyes tapasztalatot és élményt. Először is: szerény véleményem szerint (habár sok autón láttam) a fogasíves karbinak semmi értelme sincs. Ugyebár ennél a tuningnál egyszerre nyit a 2 torok ("dupla gyorsítós"). Mégha extra nyomatékra (csak és kizárólag arra) hangolod/építed a motorod, akkor sem lehet kinyitni alacsony fordulaton a 2-ik torkot, mert csak kormolni fog, nem sokkal, vagy inkább semmivel sem megy majd jobban az autó, viszont zabálni fog rendesen. A hagyományos mechanikus karbi bőven jó. Nem tudom h mekkora a motorod (05-ös vagy 03-as, esetleg 06-os?), de a lényeg, h havernak állítólag 1650 cm3-re van fúrva a motorja, csak a lendkerék van könnyítve, , blokk 1.8, hengerfej (21011-es) 2mm-t síkolva van (víztér megtámasztva nincs, bővítve, polírozva nincs), állítása szerint 15 bar a kompresszió (ez a tengely 11.8-tól, 95-ös benzinnel működik Havassy szerint). Szelepek, szeleprugók gyáriak, Golf GTI Hall-jeladós gyújtás, 10 fokos előgyújtásra állítva (a kompresszió és agyújtás miatt 100-as benzinel jár), 2101-es mechanikus karbi, sportlégszűrő (ami csak egy szita, papírbetét ki van véve belőle), tüte nincs, 4.1-es diffi (sperr nélkül), 60-as saválló rendszer, elektromos ac, 15'-ös felni (peres gumival ugyanakkora, mint az én gyári 13'-asom a /70-es gumival), a kasztni nincs kikönnyítve (2107-es) + kapcsolókörmös váltó hosszú 1-essel. Ezek a paraméterek. Vezetni nem tudom milyen, csak az anyósülésen ültem. Minden fokozatban 7 ezerig forgatta. +30 fok-ban, nyáron, kikanyarodva a főútra, 1-esben a part aljáról, 6%-os emelkedőn gyorsított, 3-an ültünk benne. A part tetején (az aljától km óra szerint kb. 400 m-re) lévő 110-es táblánál már 140-et mutatott az óra (gyári). Erre határozottan emlékszem. Mégha egy 20-ast levonunk belőle (nemhiszem h ennyit csalna), akkor is szép teljesítmény. Állítása szerint 120 Le. Kicsit túlzásnak tartom, de akár még igaz is lehet. Volt egy e30 318 i-m (L jetronic, vezérműláncos, 105 Le papíron). Egyedül ültem benne ugyan, de nem tudtam 120-nál többel felérni a ugyanannak a partnak a tetejére. Noha nemhiszem, h tudta volna min a 105 pacit az a motor, de ez csak egy feltételezés. Másik tapasztalat: egy amatőr, 200 m-es gyorsulási versenyen kerek 11 sec-et ment egy tuning 2107-es, ugyanananyit, mint egy Uno turbo I.E., és mint egy e30 335 i. Ott voltam, láttam és hallottam, később pedig megnéztem neten is az időeredményeket. Bár arról a technikáról nem tudok semmit. Szóval, ha nagyon szereted a Ladát, és van rá pénzed, meg lehet csinálni. Én 1.6 motorral kezdenék, elsősorban, mert a végeredményről van tapasztalatom. Ha 05-ös mocid van, sztem csinálj belőle zsugort (lehetőleg Fiat, vagy más hajtókarral, csak nem gyárival), bár arra nem tenném rá a 296-os tengelyt, bárki bármit mond, de te tudod. De megcsinálhatod ezzel a tengellyel szimpla Weber-esre, csináltak már ilyet: [link]


[link]


Vagy nagyobb tengellyel Dupla Weber-esre, ezekről viszont nem tudok nyilatkozni, az elmúlt 5 évben 3 ilyennel találkoztam hirdetésben. Ha 1.5/1.6/1.7-es mocid van, akk vez.tengelyek, főtengelyek karburátorok, és feltöltők végeláthatatlan variációjával szinte bármilyenre, de ezeket ha lehet, nem részletezném. Nagyjából ennyi. Remélem valamennyit segíthettem, ha bármi kérdésed lenne, írj privátba :)

2015. jún. 10. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!