Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Minarelli AM6, hol lehet...

Minarelli AM6, hol lehet beállítani, hogy mennyi olajat kapjon az olajpumpától a motor?

Figyelt kérdés
50-es 6 sebességes Minarelli blokk.
2015. júl. 14. 20:01
 1/9 joco5582 ***** válasza:
Azt Sehol. Gyárban belövik és fix.
2015. júl. 14. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Akkor miért kap túl sok olajat? Folyik a kipufogóból. A bowden hosszúságával lehet akkor állítani?
2015. júl. 14. 22:53
 3/9 joco5582 ***** válasza:

#1: Ritka kivételtől eltekintve ez a főtengelyszimmering hibája. Van hogy nem jó a különolajozási rendszer de szt. az a ritkább.

Esetleg ki tudod tesztelni. Megvan a blokkban az előírt olajszínt? Aztán ha 1:50-re bekevered a benzint, a karburátor pedig a különolajozásnál ledugózod. Akkor is csinálja?

2015. júl. 15. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Külön olajtartály van, nem a blokkba kell önteni. Onnan szívja a pumpával befelé a karbiba, az meg adja a blokkba gázadásra, mert bowdenes a pumpa. 1:40-el kevertem korábban hónapokig, úgy, hogy kikötöttem a különolajzást, de ugyanúgy jött a kipufogón keresztül az olaj.
2015. júl. 15. 11:06
 5/9 joco5582 ***** válasza:

#1: Akkor szimmeringes lett. Nem biztatlak. Kell néhány célszerszám a cseréhez. Ha neked lennénk nem bíznám akárkire a szerelést, mert a kuplung tányér sem pedig a lendkerék nem olcsó. Konkrétan arra gondolok, hogy tulajdonképp elég lenne levenni a gyujtást, akkor az ott lévő szimmering cserélhető - akár vázban. A kuplung oldal már egy cseppet bonyolultabb. A gond a kuplunggal van. Ahhoz hogy a csavar lejöjjön, szakszerűen le kell fogni a tányért. Ez fog menni úgy hogy csavarhúzóval betámasztom.

Egyéb iránt otthon simán elvégezhető a csere. Persze betartva a service manualt. Amelyik csavarra kell rakni ragasztót, és nyomatékra húzni. Egy lalazult anya rendet tudni tenni a blokkban 8000-es fordulaton.


Remélem segítettem.

2015. júl. 15. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 joco5582 ***** válasza:
#1: Na egy elírást postoltam. "Nem fog menni csavarhúzóval betámasztva". Bocs.
2015. júl. 15. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Van service manualom AM6-hoz, meg ütvecsavarozóm, de szerintem inkább szerelőre bíznám azért. Egy kerékcsavart még becsavarok vele, de ezt nem merném akkor szétszedni. Mi történik akkor, ha huzamosabb ideig így használom tovább? Mert jelenleg pénz szűkében vagyok és már a kezdetek óta ennyire olajos volt (1 éve).
2015. júl. 15. 14:46
 8/9 joco5582 ***** válasza:

#1: A legnagyobb baj, hogy a hajtóműből elfogy az olaj, és kenés nélkül elkopnak beállnak az alkatrészek. Ha folyamatosan tartod a szintet azt mondanám még jó ideig elfuthat. De később mindent ki kell kormolni. Dugattyút, hengerfejet, kipufogót stb.

A legnagyobb gond hogy a lerakódott korom kompressziót növel, kopogásos égést. Vagy egy leváló darab beékelődik. Ha meg a korom a dugattyúgyűrűt megfeszíti, valami engedni fog.

Ha akad szerelő meg 10, 15ezer a perselyben biztos lesz aki meggyógyítja

2015. júl. 15. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2015. júl. 17. 22:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!