Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson 51 n miért van? A...

Simson 51 n miért van? A többi a leírásba

Figyelt kérdés

Nos motorozgattam egy kicsit mentem vele 20-30km-t mikorra megérkeztem ,utána megálltam és pár perc után tovább akartam menni ,de egyszerűen nem akart beindulni

A gyertya kormos volt megtöröltem meg minden ezután ment is rendesen ,mi lehet a probléma ? én a benzin-levegő arányra gondolok szerintetek is ez a baj vagy valami más?



2015. júl. 21. 20:04
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Teleköpte a gyertyát. Pucold ki a karbit, nézd meg az úszószintet, állítsd be normálisan nyárira azt a karbit.
2015. júl. 21. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Vedd kissebbre a gyertyahézagot,pöccre fog indulni
2015. júl. 21. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Nyárias karburátor beállítása alatt mi értesz?
2015. júl. 21. 21:08
 4/12 anonim ***** válasza:
Nem tudom, hogy te használod-e hidegben a motort, de ha igen, akkor nyilván tudod azt is, hogy télre dúsabb keverék kell, ha nem akarsz lerohadni vele. Én télen-nyáron motorozok a kétütemű endurommal és idén tanultam meg, hogy bizony, amikor eljönnek az első hidegek, akkor állíthatok a karbin, illetve, amikor megjönnek a melegek a nyárral, akkor megint. Én is a szerelőtől tudtam meg és azt mondta, hogy ez nem hiba, csak egyszerűen ilyenek a kétüteműek.
2015. júl. 21. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Értem,akkor a súbertűn állítsak egy kicsit ?
2015. júl. 22. 09:37
 6/12 A kérdező kommentje:
Még ez az első motorom szóval még nem használtam télen ,de majd szeretném akkor is használni ,de amúgy köszi,hogy elmondtad mivel én ezt nem tudtam ,de mindig tanul az ember :D
2015. júl. 22. 09:38
 7/12 anonim ***** válasza:
Nem, a súbert én nem szoktam állítgatni. Viszont a levegőcsavart és a keverék állító csavart igen. Azokkal játssz egy kicsit, hogy szegényebb keveréket kapjon, tehát kevesebb benzint. Nekem is kínszenvedés volt, amikor megjöttek az első nagy melegek, mert a téli karbi beállításokkal 3 utcára az első lámpánál lerohadtam a motorommal és betolásra is alig reagált. 4-5x eljátszotta és akkor jöttem rá, hogy télen dúsítani kellett a beállításokat, mert akkor meg nem volt elég neki, akkor most meg szegényíteni kell.
2015. júl. 22. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
rendben ,akkor megnézem akkor :)
2015. júl. 22. 11:32
 9/12 anonim ***** válasza:
Ha nem sikerül, akkor vidd szerelőhöz, az 5-10 perc alatt be tudja neked állítani. Az interneten is vannak technikák. Én is, amikor állítom, akkor egy csavarhúzóval elindulok és addig állítgatom, amíg megfelelően tartja melegen az alapjáratot és kipörög minden fokozat. Nagyon fontos, hogy csak meleg és járó motornál végezd az állítást. A meleg motor azért kell, mert ugye úgy fog viselkedni menet közben, a járó motor meg azért kell, hogy azonnal láthasd, hogy mi az eredménye a csavarok tekergetésének. A lényeg az, hogy elindulásnál harapjon és gázadásra azonnal reagáljon, ne gondolkozzon.
2015. júl. 22. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Okés akkor ezt ma mindenféleképpen megcsinálom
2015. júl. 22. 15:26
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!