Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha most egy Suzuki Ignis...

Ha most egy Suzuki Ignis (normális felszereltséggel) 700. 000-800. 000 Ft között van,5 év múlva mennyi lessz kb. az ára?

Figyelt kérdés
14 éves vagyok, és már igen, nagyon nézegetem az utókat. Nekünk egy Ignis GS van, mindenféle jóval: bőrkormány-váltógomb, ülésfűtés, minden amit akkoriban lehetett bele kérni (kivéve 4x4). Nagyon tetszik az autó formája, meg a MEGBÍZHATÓSÁGA. Azt mondanám magamról, hogy azért értek az autókhoz (érdekel is), és utánnanéztem. Viszonylag alacsony alkatrészárak, alacsony fenntarthatóság. Az érdekelne, hogy ha most max. 800.000 ft, akkor 5-6 év múlva mennyi lenne?

2015. aug. 8. 02:20
1 2
 1/12 Koplárovics Béci ***** válasza:
300-500.000. Főleg attól függ, hogy milyen állapotban lesz akkor. Úgy is nézheted, hogy most megnézel egy 5-6 évvel idősebb, hasonló felszereltségű és állapotú Ignist, hogy mennyiért árulják (ha van annyival idősebb), és kb annyit fog érni 5-6 év múlva. Sok meglepetés nincs az autóknál, az állapot számít a legtöbbet.
2015. aug. 8. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

" Azt mondanám magamról, hogy azért értek az autókhoz (érdekel is), és utánnanéztem."


Na akkor kipróbálsz párat, és meglátod, hogy van élet a Suzukin túl. Nincs bajom a Suzukikkal, de az Ignis szerintem nagyon rosszul sikerült darab. Elég sokat tekertem le vele, bár birtokomban nem volt. Ha egész nap mentem vele, akkor már előre fájt a hátam amint úthibát láttam. Pedig országúton oldalszél érzékeny, sokat eszik, és nem megbízhatóbb mint a japán/német vetélytársak.

De addig még úgyis sok víz lefolyik a Dunán amíg te autót veszel :) 14 évesen én még E30-as Bömbit akartam, és szentül meg voltam győzödve, hogy az lesz. Aztán mire oda jutottam annyival másabb volt a piaci kép (lerúgott vidéki hülyegyerek autó, túlárazott nepperautó), hogy maradtam az újabb autóknál. Bár máig megkívánok egyet ha látok belőle szépet, szóval semmi sincs kizárva :)

2015. aug. 8. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

nono...kis dicsekvő..az enyém szintén VVT GS, de automata váltóval..


újat mondtam?

2015. aug. 8. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Év elején vett anyám egy Ignist, az én javaslatomra. Azóta is van egy kis lelkiismeret furdalásom. A gyári alkatrészek nagyon drágák, és közel sem problémamentes az autó. Elromlott az alapjárati motor, az új 80 lett volna, bontott 15, így nem volt vészes. A féltengelyek hamar szétmennek, legolcsóbban 35 darabja az utángyártottnak, 130 a gyári. Kemény az ülés, nincs oldaltartása, a hátsó futómű valami katasztrófa. Pattog, ráz, üt. A beltérben zörögnek, eltörnek a dolgok. Az 1.3-asoknál ott a váltóhiba, ezért vetettem vele 1.5-öst, de ebben is sír a váltó, bár más gond nincs vele. Szorul a váltókar, az új bovden 50ezer. Szorulni fog még egy darabig. :)

Már sajnálom, hogy ezt vetettem vele. Bár elég nehéz a választás, a legtöbb típusnál benne van a pakliban valami drágább típushiba.

2015. aug. 8. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Igen tudok arról a rettegett hátsó futóműről. Az első az teljesen egyszerű, mcpherson. Vezettem már, huhú de sokat. Nagyon sokat vezettem már a szüleim Ignácát, és engem nem érdekel a futómű. Első autó lesz. Nem arra kell majd, hogy 200-al száguldjak a városban, mint aki BMW-t kap elsőnek. (Tisztelet a kivételnek) Szerintem első autónak tökéletes, aztán majd lesz utánna egy komolyabb...
2015. aug. 8. 11:21
 6/12 anonim ***** válasza:
14 évesen még másképp látod az autókat. Ez később úgyis meg fog változni :)
2015. aug. 8. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
#4: A váltóbowden szorulás ismerős. Némi motorolajjal, injekciós fecskendővel, tűvel megoldható. Alul, a gumio porvédő mellett betolva a tűt, kellően lassan adagolva az olajat, közben folyamatosan mozgatva a váltóról leakasztott bowdent, 10 ml olajjal el lehet érni, hogy két ujjal lehet mozgatni utána a váltókart. Két éve megcsináltam, azóta nem akart újra megszorulni.
2015. aug. 8. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
#7: Köszi, valamikor megcsinálom anyámnak, mert így ki fog gyúródni a jobb keze. :)
2015. aug. 8. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
az enyémben 90000.kilóméter van,eddig a két hátsó kerékcsapágyat kellett csak cserélni, meg elől fékbetéteket.a hátramenetet nekem is néha nehezen veszi be.7-es ez az olajzás téma érdekelne,hol van az a bowden? a motorházban férek hozzá,vagy alulról?
2015. aug. 16. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Motortérben. A váltónál. Két bowden van, egyik oldalirányban mozgatja (váltókar szempontjából nézve), ezzen nem volt gond, a másik előre-hátra, na ez szorult meg kegyetlenül.

Valaki beül, mozgatja a váltókart előre hátra, te pedig nézed, hogy melyik bowden mozog a váltónál. Összesen 3 van, a kuplung (ezt nehéz összekeverni a váltóbowdennel) és a két váltó... Amelyik mozog, azt leakasztod a váltóból kiálló karról. Egy ilyen műanyag bepattanó rögzítése van, két kis műanyag fület kell óvatosan összenyomni, és le lehet húzni a helyéről. Ha ez megvan, akkor mehet be a vékony és hosszú tű a bowden bele mellett a porvédő gumiharangba. Igazából a bowdenbe nem lehet feltolni a tűt, minimáis rés van, de ha a gumiharangot sikerül megtölteni olajjal, akkor a folyamatos mozgatás szépen beviszi az olajat a bowden belsejébe. Nem fél perc, és egy csomó olyaj ki fog csepegni. Kb. 10 perces játék volt folyamatosan mozgatva a bowdent, és _ésszel_ adagolva az olajat. Először marokra fogva alig akart mozdulni, bentről is kellett segíteni a váltókarral. A végefelé már lentről is ment 2 ujjal. Egy 10 ml-s fecskendőt kétszer kellett tölteni, 80%-a itt-ott elfolyt, de a maradék elegendő volt a bowdennek. Motorolajat használtam, épp 0W40 volt kéznél, az van a motorban.

2015. aug. 16. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!