Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Trabant 1,1 visszaalakítás?

Trabant 1,1 visszaalakítás?

Figyelt kérdés
Elindul a garázs szezon így gondolkodván öreg 1,1-es Trabantom felújításra szorul (műszakilag nem az már PIPA)külsőleg így megfordult fejemben a vissza alakítás. Az orrész visszaalakítása elvileg rutin munka, DE a hátsó traktus okoz nekem fejtörést. Meg lehet-e oldani a hátsó rész visszaalakítását? Válaszokat előre is köszönöm.

2015. aug. 29. 18:46
 1/6 anonim ***** válasza:
Nem nagyon értem, mit alakítanál vissza és mire. De ez biztos az én bajom.
2015. aug. 29. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Én se értem mire akarja "visszaalakítani". Akkor már ketten vagyunk debilek!


Vagy nem! :D

2015. aug. 29. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
A visszaalakítás alatt a 601-es karosszéria elemeinek ( hűtőrács, motorháztető, htsó lámpa) rákozmetikázása.
2015. aug. 29. 20:44
 4/6 anonim ***** válasza:

Na, így már értem. Az elejével úgy tűnik, kevesebb a baj, de akad ott is probléma. A 601 homlokfalán ugyanis nem nagyon megy át a levegő, az 1.1 hűtője meg ezt igényelné. De ha ügyesen vágod ki a díszrács mögött a homlokfalat, nem lesz feltűnő.

A hátuljával már több a baj. Kész szerencse viszont, hogy Zwickauban a négyüteműt a kétütemű tákolásával állították elő. Az üzemanyagtartály ugyanis eléggé házibarkács megoldás: a padlóra biggyesztették az egészet, a betöltő csőcsonkja meg a csomagtéren át fut, néhanapján benzinben áztatva az egészet. Elméletileg csereszabatos lenne a hátsó sárvédő is, ha nem ott lenne a tanksapka. Vagy elrejted a betöltőnyílást (mondjuk kihozod a rendszámtábla mögé, mint a Moszkvicsokon, hogy még nagyobb csőszakasz kanyarogjon a csomagtérben), vagy hagyod az egészet a francba. Az utóbbi megoldás egyszerűbb, csak sajnos árulkodó a tanksapka és a négyütemű sárvédőjének kerékjárat körüli domborítása. Épp csak annyira különbözik a 601-től, hogy szembetűnő legyen.

A lökhárítók felmennek az 1.1-re, készült fémlökhárítós változat is. A felnikkel több baj lesz, mert az 1.1 4x98-as agyára (vagy 4x100, sose tudom) nem megy fel a 601-felni (4x120). A szélesebb első nyomtávot és a vastag B-oszlopot (bár olyan a vége felé a 601-en is volt) csak a szakértők szúrják ki, a füst hiányát viszont mindenki.

2015. aug. 29. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 veterán vas ***** válasza:
Ha nagyon akarod, természetesen meg lehet oldani, de MINEK? :(
2015. aug. 31. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Mielőtt elkezded a munkát, előtte nem ártana utána nézni, hogy mit jelent maga a visszaalakítás szó. :D

Mert amire te készülsz, az egy stílustalan átalakítás, .

2015. szept. 1. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!