Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Télre szeretnék építeni egy...

Télre szeretnék építeni egy Ladát játszósnak mennyibe kerülne megépíteni az autót úgy hogy ha nincs hó is bírja azt hogy kilincsel előre menjek vele meg gumit füstöljek?

Figyelt kérdés
azért azt mert baráti körömben van egy ami valószínűleg eladó lesz papírok nélkül természetesen és lakatolni nem kell szerencsére
2015. szept. 11. 23:52
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
Vegyél egy szakadék hathengeres bmwt azt az kapirgál neked építgetés nélkül is. Ha viszont nagyon komolyan szeretnél építeni ládát, meg tudok adni egy szakibácsi számát aki néhány ladablokk zsugorításon túl van. Cmc műhelye van.
2015. okt. 12. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:

[link]


ennyiből nem építesz ilyen erős ladát...

2015. okt. 12. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:

jah, és a felesleges belső cuccokat kibelezed és eladod, még vissza is jön belőle egy szép összeg...


/előző voltam/

2015. okt. 12. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:
11. csak nem Havassy?
2015. okt. 13. 00:42
 15/19 anonim ***** válasza:
Nem. Pulai. Nézz utána a Pulai gépműhelynek. Nagyon jóindulatú bácsi. Ismerem személyesen. Nekem megígérte, hogy csinál sportvez.tengelyt a pdhez, meg átalakítja a blokkot de még nem jött el az ideje, hogy szétszedjem. Meg nem ártana egy másik blokk hozzá.
2015. okt. 13. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 veterán vas ***** válasza:

Mondjuk veszel egy viseltes Ladát. Persze "óccsó".

A játszáshoz kell az erő, tehát csináltatsz egy motort. Ha tényleg erőset akarsz, akkor erősen nyúlj a pénztárcádba. Az már képes lenne eltolni a hátulját. Na de mielőtt eltolná, keres egy gyenge pontot a motor és a földön álló gumi között. Mondjuk a kuplung. Na, az is csere, persze az erősebbik fajta (értsd a drágább) Aztán jön a váltó, a diffi, persze erősített hátsó híd,vastagabb féltengely, komolyabb tőcsavarok, erősebb felni, és már meg is érkezett a nyomaték a talajra. Csakhogy -ha Forintban beszélünk- már a hat nulla fölött járunk!! Ekkor jön az, hogy ehhez a technikához kellene a nagyobb fék, a precízebb kormányozhatóság a kemény gátlók, stb.

Ja, és ezeket a cugehőröket nem rakhatod bele egy rogyadozó, málló bódéba. Irány a lakatos, egy-két új elem, erősítés, hegesztés, merevítések, ......


Szerintem most felejtsd el!

2015. okt. 13. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 A kérdező kommentje:
rákeresek köszönöm,mint írtam jó állapotú nem szétrohadt autóról van szó tehát ez a lakatolás felejtős dolog lenne és mivel nem 200 le-s motor lenne azért benne ezért nem is kellene végig heggeszteni az autót
2015. okt. 14. 00:16
 18/19 veterán vas ***** válasza:

Nem kell hozzá szétrohadt lemez, egy erősebb motor, egy keményebb gátló, akkorát csavar a felfüggesztési pontokon, amit el sem tudsz képzelni.

Mit gondolsz egy autó építésnél miért kell a vadonatúj kasztnit újra varrni, betétekkel megerősíteni?

Szerinted miért találták ki a különféle szilentes, GL-szemes, csavaros támokat, merevítőket, stabilizáló karokat, stb. ?

2015. okt. 14. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 A kérdező kommentje:
jó akkor felejtsem el?
2015. okt. 14. 22:58
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!