Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mercedes rossz bikázás követke...

Ildko2 kérdése:

Mercedes rossz bikázás következményei?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Ötleteket várok: Mercedes 220as kocsira elől lett a bikakábel rátéve és onnan indítottunk rá a kocsira. Természetesen valamit kilőttünk, mert hiába van az akksi feltöltve, nem indul. Valami folyamatosan szívja le az akksit, és két nap után total lemeríti. Új van benne, tehát annak nem lehet baja. Most elsősorban az érdekel, ha minden biztosíték jó, mit nézzek még meg, hogy életre tudjam kelteni. Köszönöm

#Mercedes #bikázás #rossz indítás
2015. szept. 29. 08:37
 1/6 anonim ***** válasza:
No, hát ez innentől már nem házi munka, el kell vontatni autóvillamossági szerelőhöz, ha automata váltós az autó akkor meg trélerrel elvinni.
2015. szept. 29. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
"elől lett a bikakábel rátéve és onnan indítottunk rá a kocsira." Ezt hogyan kell érteni?
2015. szept. 29. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Láttam már így új Focust hazavágni. Nem túl egyszeru a megoldás és valószínuleg pénzbe fog kerulni.
2015. szept. 29. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Azert mert az akksi új,még nem jelenti hogy jó is,főleg ha valamit elcsesztetek a bikázásnál!De amúgy teker az önindító,beindul az autó?Vagy mi van vele??Hogy kell érteni ezt a nem indul dolgot??
2015. szept. 29. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
az akksit valami leszívja folyamatosan. mivel ennek a fajtának hátul van az akksija nem nyitja a központi zár így. és mivel nincs kulcsom, hogy a csomagtartót nyissam, a motorháztatónél van bal oldalt egy kis hely, ahol lehet neki annyi energiát adni, hogy kinyissam a csomateret a kulccsal. Csak sajnos itt én rögtön rá is indítottam. Tesóm szerint egy vékony kábelen adtam le azt az energiát, amit egyébként normál esetben 10x nagyobb helyen kapná. Ezért gondolta, hogy valami elektronikát hazavágtam. A biztosítékot megnéztük, nem égtek el. Másfél órán át bikáztuk ezek után rendesen az autót, de áram van már benne, csak nincs szikra.
2015. szept. 29. 13:15
 6/6 anonim ***** válasza:

"No, hát ez innentől már nem házi munka, el kell vontatni autóvillamossági szerelőhöz, ha automata váltós az autó akkor meg trélerrel elvinni."


Baromság!

Hajtásnél legalább egyik féltengely kiköt...

ÖSszkerekesnél tnegelyneként 1.



""elől lett a bikakábel rátéve és onnan indítottunk rá a kocsira." Ezt hogyan kell érteni?"

Normális kocsin hátul az aksi és elől bikázó pont!



"Másfél órán át bikáztuk ezek után rendesen az autót, de áram van már benne, csak nincs szikra."

Ha áram van akkor valami fogyaszt, mert áramnak nem kell lenni alapesetben csak feszültségnek.



1. mivel bikázni kellett lehet előtte is már valami elromlott(aksi, vagy egyéb zárlat)

2. új aksi is lehet zárlatos(rossz töltésrendszertől)

3. Ha az áram és feszültség fogalmát kevered az se érdekeljen miért nincs szikra, mert nagyobb kárt csinálsz bennne, vidd el szerelőhöz

4. a motortérbe lévő kis csatin bikakábelen át felkell tölteni legalább egy 30percig, hogy utána indításkor ne legyen gubanc.Biztos mindenhol egyforma feszültség legyen terhelés közben is.

2015. szept. 29. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!