Milyen az amikor egyik dugattyúnál nincs égés?
Elektromos gond is okozhatja,de méress egy kompressziót..
Ne járj vele sokat,mert taccsramegy az egész motor
Nem valósul meg, vagy tökéletlen az égés, ha:
-nem ideális az üzemanyag/levegő keveréke
-jó az arány csak kevés az anyag
-rosszul zárnak a szelepek
-kopott a henger/dugattyú/gyűrűk
-nincs szikra
-van szikra, de nem elég intenzív
-nem a megfelelő időben kapja a szikrát
-jó időben kap szikrát, de nyomás alatt nem tud átugrani
-pontatlan a vezérlés
-idegen anyag van az égéstérben
stb......
Károsodás:
-egyenlőtlen motorjárás
-csökkenő teljesítmény
-többlet üzemanyag felhasználás
-túlmelegedés
-stb....
A felsoroltakon kívül, még ezerféle kiváltó ok, és következmény is lehet.
Miért lenne a legkormosabbnál a gond?
Ha meg az összes hengerben nincs égés akkor a főtengely is eltörhet.
Köszi az eddigieket.
Egyébként alapjáraton ritmikusan talán 3-4 másodpercenként van egy elég enyhe "belengése" a motornak, amikor érezhetően jobban megrázza a kasznit, de alig vehető észre. Füstölni nem füstöl, gyertyák közül egy volt fehéres bevonatú, a többi barnás enyhén, kis olajos vagy benzines beszineződéssel. A katalizátora és az üzemanyagszűrője még a gyári..
Értelemszerűen azt a hengert kell megvizsgálni amelyik kilóg a sorból. Egy gyertya akkor világosabb a többitől, ha jobban ki van égve. Ennek az(is) lehet az oka, hogy a hengerbe kevesebb anyag jut, vagy hogy a gyertya nem megfelelő.
/legalább is a leírtak erre utalnak/
Bizony-bizony #nyolcaska, azért írtam, hogy
"..ennek az (is) lehet az oka.."
Azért köszi. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!