Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mekkora a normális táv a...

Mekkora a normális táv a kormánykerék és a sofőr között?

Figyelt kérdés

Mindig állítgatóm az ülést, hogy hogy is áll jól. Nem tudom eldönteni, hogy hogy a kényelmes. Általában ha neki vagyok dőlve az ülésnek teljesen, akkor ha megfogom a kormány tetejét, akkor épp, hogy csak nem birom kinyújtani a kezem teljesen.


Ti hogy szoktátok?



2016. jan. 10. 12:45
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Ráteszed a kezed kinyújtva a kormányra és ha a csuklódnál van a kormány úgy jó.
2016. jan. 10. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Én kezdő vagyok nagyon, úgy állítom be, hogy rendesen padlóig be tudjam nyomni a kuplungot, amúgy úgy kell, hogy a csuklód túl lógjon a kormányon, én így tanultam. :)
2016. jan. 10. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Nekem is úgy tanították annak idején, ahogy az 1. írta. És nekem ez működik is, tényleg így kényelmes és biztonságos, mindent normálisan elérek.
2016. jan. 10. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 nemcso ***** válasza:
Mint az első hozzászóló írta.
2016. jan. 10. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Gondolom a kormány tetejére. Igaz?
2016. jan. 10. 17:04
 6/7 anonim ***** válasza:
5: igen
2016. jan. 10. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Amikor az oktatóval vezettem, akkor úgy fogtam, ahogy ő tanította. Mikor meglett a jogsim, akkor már úgy, ahogy nekem a legkényelmesebb. Én a jobb karomat a combomon/térdemen tartom és a kormányt lent fogom, másik karom a könyöktámaszon van és a kezem a váltón, nekem így a legkényelmesebb. Mindig balkézzel kormányzok, szervó nélküli autónál használom mind a két kezem kormányzásra kis sebességnél, fordulásnál. Az ülés háttámlája nincs nagyon hátradöntve, majdnem függőlegesre állítom mert úgy érzem jónak, de ezeket majd úgy is kitapasztalod hogy nekem mi a jó.
2016. jan. 11. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?