Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Akkumlátorom szarakodik nem...

Akkumlátorom szarakodik nem indúl az autóm, ha mínusz 10 fok van este, reggel már nem indul lehetne az ilyen akumlátorral kezdeni valamit?

Figyelt kérdés
sajnos most nincs rá pénzem új akksira, 2 éves az akksi, 55ah opel astra f 1.6 8v átlagban 5km-teszek meg oda vissza
2016. jan. 24. 21:50
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
54%
Ha 2 éves az akku akkor még bírnia kéne. ezek általában 4-5 évre vannak tervezve, és addig el kell hogy működjenek. A hidegben főleg ilyen hidegben az autók jó akkuval is nehezebben indulnak be hidegen mert ugye az indító motor is erőlködik több áramot vesz fel de azt sem tartom kizártnak hogy már az kezdi a végét járni és zsír új akkuval jártam úgy hogy az önindító kezdett fáradni és nagy áram felvételnél le is szívta az akkut. Akkor ugye az akkura gyanakodtam vissza is vittem a üzletbe ahol vettem hogy gond van, de ők bemérték és semmi bajt nem láttak benne, akkor ott az eladó srác javasolta hogy vigyem át a 2 km-re arrébb lévő autószervizükbe, és ott bemérnek mindent az autómon mert ő szerinte az önindító volt a hibás. Valóban azzal volt gond, kezdett kopni és felújításra szorult az egész. Ezzel együtt az akkut is feltöltötték hogy jobb legyen, és azóta a leg gázabb időbe sincs vele bajom. Persze a barátnőm Ford Escort autójával is volt ilyen baj, akkor nekünk sem volt úgy pénzünk új akkura meg ott már tényleg a végét járta az akku, akkor a szomszédom mondta hogy használat után szereljük ki az akkut és vigyük be a meleg lakásba és mielőtt a barátnőm elindul dolgozni akkor 10 perccel előtte szereljük be, indítsuk be az autót és hagyjuk pár percig járatni mindenféle fogyasztó nélkül hogy a generátor rátudjon egy kicsit tölteni hogy a 8 óra munkaideje alatt ne legyen probléma. Igaz akkor is amikor éjszakás volt ment a para ez ügyben és kitaláltuk hogy szerelje ki és vigye be a munkahelyére egy meleg helyre. Oda nem egyszerű ilyet bevinni de szerencsére tudott engedélyt kérni rá hogy a portán egy biztonságos helyen ott hagyhassa így ezzel sem volt gond, de úgy is járt már vele hogy +5 fokba amikor 5 óra hosszát volt át egyik barátnőjénél és mikkor haza akart jönni hát nem indult már be az autója.
2016. jan. 24. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
100%

Miután elolvastad kolléga úr önéletrajzát,méresd ki a töltést.

-Vagy nem tölt,/de szerintem nincs is ideje visszatölteni 5 km alatt/

2016. jan. 24. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
100%
Az akksitól független, de gyilkolod a motort is rendesen. Ilyen időben biztos nem lesz üzemmeleg 2,5km alatt, és az nagyon rossz neki, hogy rendszeresen leállítod, mielőtt bemelegedne.
2016. jan. 24. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:
Nem szoktam gyorsan menni nem bántom hiszen elég volt megvenni ezt az autómat, reggelente mindig járatom 5 percet indulás előtt, jó a generátorom mert megmértem 14.47 volt ot mutatott alapjáraton, az öníndító is jó mert ha behozom az akksit akk beindúl rögtön, szerintem a hideget nem bírja már...sajnos így van ez ha -10fok van vagy a felett még megsem tekeri, úgyhogy nemis merek menni sehova ilyen állapotú akksival,,,
2016. jan. 25. 10:40
 5/20 anonim ***** válasza:
Az hogy 5 percet járatod a motort egyhelyben -10 fokban az semmit nem ér. Az lenne a lényeg, hogy átmelegedjen a blokk, az olaj, és a víz is. Így sokkal kevesebb savas anyag marad vissza, amik belülről eszik a motort, lerakódik, attól lesz olajsáros a motor, illetve marad kondenzvíz a kipufogóban, ami ott pang és a katalizátornak se tesz jót. Ha üzemmelegen használod az autót akkor ezeknek a káros anyagoknak a nagy része "kiég". Az amit most csinálsz reggelente az autóddal, az a legrosszabb a motornak és a kipufogonak, katalizátornak. Azt szokás mondanj, hogy minden olyan km amit úgy tesznek meg egy autóval, hogy az üzemmeleg állapot elérese előtt leállítják, az duplán számít. Ezért veszik meg sokkal szivesebben azt az autót ami futott 200e -et de autópályán, mint azt amelyik futott 80e -et de úgy, hogy napi 2x2 km -t tettek meg vele télen nyáron.
2016. jan. 25. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 A kérdező kommentje:

nekem bőven eléri mindig az üzemi hőfokot azaz 95-fok-ot!

olyan 80 foknál nyit a termosztát max 90 és a blokk is átmelegedik meg a vízcsövek meg minden már néztem párszor...

2016. jan. 25. 15:43
 7/20 anonim ***** válasza:
Aksi üresjárati feszültsége? Indítózás közbeni feszültség? Stb, stb? :D Ezt egy kicsit pontosabban , precízebben kell tárgyalni hogy segítséget adhassunk.
2016. jan. 26. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:
Utolsó vagyok.. Én napi 15-20 km-t ha megyek.. 5 éves az akksim.. Egy kis törpe 35Ah-s. Nekem is megmerült vagy 3x most.. töltés.merítés (11V-ig!) majd töltés 1/20-ad árammal. Olyan már két hete mintha új lenne. Sokat segít rajta. De persze csak akkor ha valóban az akksi a hibás. :D
2016. jan. 26. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 A kérdező kommentje:
11.45 -11-30 volt közt van nekem vmikor 11.50 megmértem, ja am az lessz töltőt veszek hozzá, behoztam estére a fűtött szobába az akksit és reggel szépen indúlt az autóm!
2016. jan. 26. 19:12
 10/20 anonim ***** válasza:
11,5V nem lehet. 12,7V 100%, 12,4V 75%, 12,2V 25%.. 11,9V alatt mélykisütött.
2016. jan. 27. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!