Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi a6 3. 0 TDI-ben mikor...

Audi a6 3. 0 TDI-ben mikor mit kell cserélni?

Figyelt kérdés

Arra gondolok hogy általában X km-nél valószínűleg cserélni kell. Pl: porlasztó, turbó, vezérlés lánc csere. Esetleg milyen típus hibák vannak?

Vásárlás előtt állok.

Amit venni akarok: Audi A6 3.0 TDI 2007-2008 évjárat.



2016. febr. 13. 00:30
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:

Porlasztóra, turbóra szerintem semelyik autónál nincs gyárilag meghatározott csereperiódus, mint egy olajcserére. Ha meghibásodik, akkor kell cserélni, vagy felújítani.

Egy vételt pedig nem attól tenném függővé, hogy 90.000 vagy 120.000km a vezérlés csereperiódusa. Ha már megvetted, meg kell nézni a szervizfüzetet, vagy egy szervizben megkérdezni és ha aktuális, cseréltetni.

2016. febr. 14. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:

Utolsó, ne haragudj, de látszik, h nem értesz a témához. Legalábbis az Audi 3,0 Tdi motortal kapcsolatban tuti nem.

Ebben egy komplett vezérléscsere= 1 milla ca... meg ugye motorkiszedés. Meggondolandó, nem?

2017. máj. 28. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:

A nagy fas*t 1 milla.

És amúgy is, a 3.0 TDI-n nincs semmilyen csereperiódus. Ha csörögni kezd a lánc, cserélni kell, ennyi. Sok esetben soha nem kell hozzányúlni. Nyilván használatfüggő is a dolog.

2017. máj. 28. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
# 12! Nem volt még Audi 3,0 Tdi-m, ez igaz. De akinek van pénze majomra, annak legyen banánra is. Szerintem.
2017. máj. 28. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:

#13- as, akkor ballagj be a porscheba és kérj árajánlatot!

Szereléssel együtt nem fog megállni az 1 millába sem.

Utángyártottba megúszhatod kb fél áron, plusz szerelés, de vezérlésből csak gyárit ilyen motorba.

2017. máj. 28. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
#14 ez egy örök klasszikus. A kedvencem. De viszont igaz...
2017. máj. 28. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
Rendben, ha márkaszervízbe viszed, akkor egy Thaliába is 100 ezer forint egy vezérlés csere.
2017. máj. 29. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
De nem a márkaszerviz az elsődleges lényeg. A gyári alkatrészár. Te megkockáztatnád, h utángyártottat rakj egy ilyen volumenű munkával járó szerelés során egy ilyen kardinális fontosságú alkatrészcsoprortból egy ilyen erős motorba? Ugye hogy nem. Meg ugye nem is sufniba szereltetnéd ki- be a komplett motrot?
2017. máj. 29. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
A lényeg itt azon van, hogy nem 1 millába kerül a dolog, de talán még a felébe sem :)
2017. máj. 30. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
Markaszervizbe csak addig kell járni, ameddig garanciális, aztán soha többet.... attól hogy ti hül.y.é.k vagytok még nem kell itt csillagászati összegekről beszélni. Mielőtt kocsit veszel, legyen egy jó szerelőd, és fél-harmad árban minden megvan... kapcsolatépítés...
2020. febr. 28. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!