Az eddigi személyautóidnál hány évesen kellett cserélni az első, gyári akkumulátort?
Figyelt kérdés
Az autó típusát és a gyártás vagy forgalomba helyezés évét is írjátok meg, legyetek szívesek.2016. márc. 19. 17:27
32/44 anonim válasza:
Fiat Bravo 1.4 Tjet 2007 aug. 2017 nyár végén kellett cserélni. Közel 10 évig bírta a gyári Magneti Marelli.
33/44 anonim válasza:
Citroen xsara 2000 evjarat 8 év után cseréltük a gyári akksit, utána 3-4 évente a többit
34/44 anonim válasza:
G astra. 5 évet bírt a gyári, rövid távokon volt használva. Kb 70 ezer km ment bele. Utána meg 3 évet bírt ki a következő.
35/44 anonim válasza:
Ford Focus 2006-os és 2017-ben cseréltem aksit
36/44 anonim válasza:
Škoda Felicia 1999 gyártás 2006-ben volt az első akkumulátor csere. Más új autóm nem volt még,csak használtak azóta.
37/44 anonim válasza:
Az első 3 kocsim túl öreg volt ahhoz, hogy a gyári aksijával találkozzak, amikor vettem őket. A mostani meg még nincs 1,5 éves
38/44 anonim válasza:
Skoda Roomster 2011 1.2 CRTDI
2019 decemberben cseréltem. Indulásnál már csippant és elfelejtette az ablak végállását. Egyszer egy hideg reggelen meg nem indult.
39/44 anonim válasza:
7, még indított csak már kezdett gyanús lenni.
40/44 anonim válasza:
2002es 1.4es Fiesta 2019 tavasszal lett cserélve a gyári akksi. Zárlatos lett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!