Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kamionosok: mennyire nehéz...

Kamionosok: mennyire nehéz hátrafele nagy póttal parkolni, vagy ez csak rutin kérdése, és mindenki kezdetben rástresszel meg eléggé döcög majd 100-200 után már egész jól megy?

Figyelt kérdés

Hali


Eddig egy ducato-val futárkodtam,de most váltanék ,imádom ,imádok vezetni,úton lenni "csak az út és én" elven lenni ,de kell az a váltás,na meg nettó 170 környéke sem a legvonzóbb már egy ideje mondjuk úgy : 2 éve készülök rá,egész jól társalgási szinten németül beszélek 450e ft-ot félretettem,és a többi.

De az a bizonyos pót és azzal a parkolás valahogy nagyon nem akar megemésztődni.

Ducatoval oké volt,befordult a segge és rátettem az elejét.


2016. márc. 19. 22:54
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Én is így voltam. Jogsim volt rá vagy 10 éve de gyakorlatom nem. Elmentem venni pár órát kamionos oktatótól.

Gyakoroltuk a rampára betolatást főleg.

Nem mondom, hogy ott megtanultam pár óra alatt de legalább tudtam hogy kéne.

Neked is ajánlom. Nem egy nagy összeg volt.

Bár a kamionos céged is türelmes lesz mert alig bírnak sofőrt szerezni.

2016. márc. 19. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Én a sorkatonaság után raktam le a Volánnál a B, C, E-t. Előtte semmilyen vezetői gyakorlatom nem volt.

A tanfolyam hat hónap volt, amire fizut adtak, és a jogsiért sem kellett fizetnem - viszont két évet előre alá kellett náluk írnom, hogy utána minimum addig ott dolgozom sofőrként.


A jogsit megszerezve egyből pótos IFÁ-ra ültettek, és irány az egész ország. Kb. 1 hónap után nem volt gond a tolatással - pedig nekem előtte nem volt semmilyen vezetési rutinom. ( Annyi "csalás volt" a dologban, hogy a telephelyen két napot kértem, hogy az udvaron gyarolhassak. Gondolom úgy voltak vele, hogy ennyit megér, hogy ne törjem össze a gépet az első úton, így megengedték. Két napig egész munkaidőben a tolatást gyakoroltam - pótossal és nyergessel is.)


Ne félj, menni fog!


Igaz, ez szubjektív, de én minél nagyobb gépet vittem, annál jobban élveztem. A legnagyobb egy nyerges RÁBA volt (amit a kamionosok Edének hívtak). Szólóban meg billencses Kamaz.


Ede:

[link]

2016. márc. 19. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Ez engem is érdekel. :)
2016. márc. 19. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

Lerobbant a Rába, még sikerült félreállnia a sofőrnek, hogy ne akadályozza a forgalmat. Hogy ne keressék a kollégák feleslegesen, felírta a poros doboz hátuljára: Ede beteg, szállodába mentem.


Nos fel is ébresztették a rendőrök, mert a Rába vezérigazgatójának egy haverja feljelentette a sofőrt tiszteletlenségért. Akkoriban Horváth Ede még volt valaki.


Bocsánat, de ez csak egy anekdota.


Törökországban Irán felé tartva Yozgatnál rámesteledett, irány a parkoló..amiben állt vagy ötven gép, és a sofőrök zöme evett, beszélgetett...hát csak pont a sor közepén volt egy hely, oda kellett betolatni.A tolatás kezdetekor látom, hogy ahány szempár, az mind az autóm mozgását figyeli..a beállás egyből sikerült, és ahogy szólt a kézifék, az emberek folytatták az abbahagyott bármilyen tevékenységüket. Szóval a kollégák igencsak figyelik egymást, és véleményezik is. Ha tudták volna,mennyire izgultam, hogy egyből sikerüljön.


Ha imádsz vezetni, akkor neked nem okoz gondot semmi.


Járj szerencsével.

2016. márc. 20. 05:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 Beviz Elek ***** válasza:
100%
Lükvercbe rakod, tolatás közben megtekergeted párszor a kormányt és érezni fogod.
2016. márc. 20. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Gyakorlás és rutin, ez csak így megy, max elején még lassan fog menni a dolog, de inkább lassabban és biztosan.
2016. márc. 21. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!