Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nézi mindenki használtau...

Miért nézi mindenki használtautó vásárlásnál hogy mennyi km van benne mikor úgy is megtekerik az órát?

Figyelt kérdés
2016. ápr. 10. 11:35
 1/4 anonim ***** válasza:
5%
Mert a magyar vásárlónak "használtautó" címszó alatt új autó kell, az új árának töredékéért. Ha pedig 100.000 km alatt van a futásteljesítmény, akkor az még szinte új, épp csak be volt járatva. Ha ehhez jön, hogy nemdohányzó, vidéki, nyugdíjas mérnök második autója, amivel csak vasárnaponként templomba járt (ami egy Audi A6-nál abszolút hihető), akkor pedig kész a főnyeremény: teljesen új autó, de nem kerül annyiba, mint az új, vagyis Okos Jóska megoldotta magának az új autót okosba', spórolt egy rakás pénzt.
2016. ápr. 10. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Totalcaron volt egy jo kis video egy nepperrel, ott is mondta hogy a magyar vásárlo nem állapotot hanem km t néz, hiába van patika állapotban ha sok a km akkor nem veszik emg inkább vesznek egy leharcolt de " kevesebb " kilométerest, vagy legalábbis aminek kevesebb van az orájában.
2016. ápr. 10. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
83%

Mert alapvetően a km elég fontos adat az autó mechanikai állapotát tekintve, már persze ha reális. Viszont azt én sem soha nem értettem, hogy lehet kijelenteni, hogy egy autó kormánya kopott 100 ezer km után, vagy bármi ilyesmi. Van aki 50 ezer km alatt lekoptat egy kormányt, mert izzad a keze, és kapaszkodik két kézzel a kormányba, és egész nap azt taperolja, még akkor is, mikor éppen vár valakit az autóban. A másik ugyanazt a kormányt 500 ezer km alatt koptatja el, mert soha életében nem fogta meg két kézzel, mindig csak két újjal fogja a kormányt. Szóval ez is érdekes.

Viszont a mechanikát illetően, bárhogy is használod az autót, bizony nagyon számít a km. Csak az a baj, hogy a köztudatban el van terjedve, hogy lendkerék, injektor meg minden 150 ezer km után elromlik, 100%. Nem tudom hogy lehet ekkora marhaságot kitalálni, mert van autó, amiben ezek 500 ezer km-t is bírnak. Tehát ha összegezni akarom a dolgokat, nem is azzal van a baj, hogy az emberek a km-t nézik, hanem azzal, hogy azt hiszik 100 vagy 200 ezer felett nincs élet. Ezt a számot kéne megváltoztassák 400-500 ezerre, és akkor már lehetne hinni a km órában is.

Még valami: sokan egy 80 ezer km-es 10 éves autóra egyből rávágják hogy tekert. Ezzel sem értek egyet, mert rengeteg olyan autó van Magyarországon is meg Németben is, amivel nem mennek többet mint évi 6-8 ezer km, vagy akár kevesebbet. És ez akár Audikra, BMW-re meg mindenre is igaz lehet. Mert nem lakik mindenki az autóban, ettől függetlenül sokan megvesznek egy erős dízelautót, mert tetszik nekik. Hogy miért mennek keveset? Mert közel van a munkahely, vagy van több autó is, stb. De ettől még nekik is kijárhat egy nagy utazóautó.

2016. ápr. 10. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
45%
utolsó pedig az a szám semmit nem mutat meg, előbb veszek ugyanabból a típusból egy olyat ami 300 ezret futott de végig autópályán, mint egy olyat ami 100-at de pl. Pesten
2016. ápr. 10. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!