Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » . Van egy kicsi problemám. Ha...

. Van egy kicsi problemám. Ha száraz az idő, szuperül megy a kocsim, de ha esik, vagy esős idő után megyek vele, vannak gondok. Opel 1.4 16 G kombi Z14XE?

Figyelt kérdés
Nos, esős időben, vagy ha lemosom szépen a kocsim, akkor olyanok a gondok megy nagyon szépen nagy tempot, pl 90-100km/h világitás ráadva, beérek lakott trület, lasitok, kb55-60, diag lámpa plisz szerviz vilangat, meg akara állni, de ha lámpánál, meg állok akkor le is áll, és csak akkor indul ismét, ha leveszem a pilácsot! Viszont ha vége az esős időnek, a mosás utáni idő is eltelik kb 3 nappal, utánna minden okés a kocsival! És meg figyeltem ha a világitás rajta van akkor csinálja ezt. Az elektromos azt mondja a motorvezérlő a gondja. hmmm, nem tudom. Hibakodok olyanok vannak, hogy, hűtőventilátor relé, akkor a hátsó lambdaszonda, De száraz nedves idő hiányában, minden okés a kocsival!? Most akkor mi a gond.

2016. máj. 20. 17:06
 1/5 anonim ***** válasza:
83%
Ha ki lett olvasva, Akkor hidd el.
2016. máj. 20. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
El is hiszem, csak csak a gond még mindig fennáll, meg javítva nincs! Szép száraz időben nagyon jó a kocsi, de kocsi mosás után meg makacsolgatja magát, de akkor is csak jobban akkor ha a lámpa rajta van.
2016. máj. 20. 17:18
 3/5 anonim ***** válasza:
Hát ha nincs javítva akkor márt csoda hogy a hiba még fennáll
2016. máj. 20. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
72%
Már többször találkoztam ezzel a gonddal, mint elektronikai műszerész. A jó hír, hogy semmilyen drága alkatrész nem hibásodott meg. A kódkiolvasó hülyeségeket ír ki nem kell foglalkozni vele. A rossz hír, hogy mégsem lesz olcsó a javítás, mert hosszadalmas és munkaigényes, kivéve, ha maga a tulaj is meg tudja csinálni. A gondot oxidáció-korrózió okozza a csatlakozókba és a test pontokon. Nedves időben fokozottan jelentkezik az átvezetések és galvánelem hatása miatt. Minden test pontot át kell vizsgálni főleg a motor a vezérlő és a műszerfal környékén. A csatlakozókat szét bontani, valószínű sok helyen zöldesszürkés oxidokat fog találni, ezeket megtisztítani vegyszer mentesíteni. A probléma valószínűleg meg fog oldódni, én már több gépkocsinál elvégeztem ezeket a műveleteket, és miden esetbe sikerrel jártam. Jó munkát és sok szerencsét!
2016. máj. 21. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Nagyon Köszönöm a választ!!!

ez úgy érzem csak meg erősítette a gondolataim, mivel nem vagyok elektromos szerelő, de hasonlóra gyanakodtam. Na de most ezt hogy mondjam meg egy szerelőnek, biztos el is zavar a fenébe, hogy csináljam meg magam ha tudom mi a gond. :) Pedig, minden képen szerelőre kell hogy bízzam, mert ha én csinálom, nem biztos hogy újra ketyeg a gép! :)

2016. máj. 22. 13:43

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!