Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a vélemŕnyetek egy 2005...

Davidkaa147 kérdése:

Mi a vélemŕnyetek egy 2005 2006 os évjártaú 3. 0 TDI Audi A6 ról?

Figyelt kérdés
Autóvásárlás előtt állok es ez az auto lenne a kiszemelt. Érdeklne a pontos fenttartási költsége és persze minden más pozitívum vagy negatívum ezzel az autoval kapcsolatban.
2016. jún. 5. 15:12
 1/9 Koaxk Ábel ***** válasza:
100%

Szerintem gyönyörű formája van a C6-os A6-osoknak, még mai szemmel is!


A 3.0 TDI motort nem ismerem, mennyire megbízható van e valami nyűgje, de én simán bevállalnék egy ilyen kocsit ma is, ha szükségem lenne ekkora batár kocsira! :)

2016. jún. 5. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Jól néz ki, jó kocsi.

De általában aki ilyet nézeget az nem engedheti meg magának a fenntartását. Aki igen az max 3 évest vesz.

2016. jún. 5. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
9%
Porlasztók darabja 100 ezer forint 300 ezer km után bármikor cserések lehetnek, magasnyomású szivattyú felújítás 200 ezer forint, automata váltó felújítás 500 ezer, emellett elektromos problémákkal fogsz szívni állandóan.
2016. jún. 5. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
0%
Csak az idióták néznek 10+ éves luxusautókat. Nézz magadba, mit akarsz kompenzálni? Nem ezzel fogsz kitűnni. Az autó mögött ugyanolyan senki leszel, csak a gatyád is rámegy. Itt aztán tényleg kigurul pikkpakk egy 7számjegyű szervízszámla, tényleg ez kell?
2016. jún. 5. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Az egyik barátomnak van egy 2007-es A6, a 3.0tdi motorral, tiptronic váltóval, quattro hajtással. Nagyon jó motor és az autó is remek. Mentem vele, hát csúcs volt. A Quattro hajtás is szuper, veszettül tapad.
2016. jún. 5. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
65%

Nekem is ilyen van, 2007-es, ugyanaz, mint a 2005-2006-osok. Eddig csak turbót kellett felújítani, 200 ezerért, ezenkívül csak olajcserék (váltóban is!). Mindezt úgy, hogy majdnem 90 ezer km-t tettem már bele, és az óra lassan 350 ezer km-t mutat. Imádom az autót, engem is mindig ijesztgetnek az injektorokkal, de még nem volt gond, és amúgy ez minden dízelnél ugyanolyan drága, nem csak ebben. Másik negatívum, hogy hatalmas munka a vezérléscsere, és drága is, viszont elméletileg nem kell cserélni soha, viszont ha elkezd csörögni, akkor muszáj cserélni. Nekem még nem kellett.

Az Audi már 2004 óta rakja mindenbe ezt a motort, és még mindig tovább fejlesztik, nem véletlen, hogy ilyen hosszú ideig tartanak meg egy motort.

2016. jún. 5. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Ha tisztában vagy a szervizköltségekkel, akkor hajrá.
2016. jún. 5. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Sok helyen érdeklődtem már ugyanezekkel a kérdésekkel és hasonló válaszokat kaptam.A vezérlés csere alap hangon 600 ezer forint, de emelett kb 4 tulajal is beszéltem majdnem mindük 300 ezer km felett van az autójukba és még semmi hang nem halatszódik a lánctól. A motor és váltóolajrul ugyanugy bekérdeztem pár szerelőt, nem meglepő hogy sok olaj kell a motorba mivel V6 de ezt durván 40 ezer forintra határoltam be,a váltóolaj cserét 70 ezerre. Én ugygondolom hogy 200-220 ezer km-el ezt az autót még nem hiba megvenni.Az esedleges szervízköltségek nem igazán ijesztenek meg. Nem olcsó ma már semmi az ilyen kategóriáu autókba. Gondolkoztam ugyanilyen autón 2.0 Pdtdi motorral,de nem találok quattro hajtást :(
2016. jún. 6. 19:00
 9/9 anonim ***** válasza:

6-os vagyok

Nem illik ebbe a 2.0 PDTDI, hanem a 6 hengeres kell bele. Sok olaj kell a motorba, ez igaz, és a váltóolaj nekem is majdnem 70 ezerbe került, de azt csak 60 ezer km-ként kell cserélni (ha kímélni akarod). Én már 2x cseréltem, mikor megvettem (nem tudtam az előéletét), és mikor belegyűjtöttem újabb 60 ezret. Van aki azt mondja hogy 100 ezer km után is elég, én biztosra akarok menni, tényleg drága a tiptronic felújítása, ha nem vigyázol rá. Van amúgy ezekből 6-os kéziváltós is, de szerintem felejtős, és ha beüt egy kuplungcsere, ugyanott vagy, mint az automatával, utóbbi legalább nagyon kényelmes és gyors is.

A másik rémhír ami még eszembe jutott a befecskendezőkkel, hogy rendszerint azt terjesztik, hogy mint a 6 injektort cserélni kell. Nos az igazság, hogy nem, nem kell mind a 6-ot, csak azt amelyik tönkrement. És így már nem is olyan vészes az ára, és van garanciális felújított befecskendező ehhez egészen normális áron is.

Vezérléscserét nem tudom hogy hol kérdezted, de az brutál sok, nekem kicserélnék a feléért, úgy, hogy minden ki van cserélve ami kell.

Ami még fájó pont lehet, az a futómű, mondjuk én még nem kellett költsek rá, mert mikor megvettem, olyan volt a futóműve, mint újkorában, de egy olyan példánynál, amit rossz utakon használtak, ott durva költségekbe lehet kerülni.

2016. jún. 6. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!