Önkéntes Rendőr VS BMW-s Paraszt?
Én lennék az utóbbi!
A sztori annyi ma reggel mentem az M0-áson, baromira késésbe voltam ezért nyomtam neki, utolértem egy azt hiszem Corolla-t a belsőben, a külsőben kamionok mentek.
Aztán volt egy elég hosszú szakasz ahol a külső üres volt 2 kamion között.
Itt egy kicsit toltam a Corollát, mondván, hogy sietnék, láttam, hogy ez úgysem érdekli (nem villogtam le) ezért fogtam magam és kényelmesen a külsőben megelőztem, majd visszasoroltam, bőven volt helyem, nem húztam rá a kormányt vagy ilyesmi.
Erre a faxi bőszen villogtat meg tapsol, úgy felhúzott, hogy beintettem neki, hogy nem elég, hogy nem tart jobbra még játssza az agyát. Ezután még valamit villogtatott meg kalimpált igazából nem érdekelt mert mentem a dolgomra.
Bírom a kritikát, igazi paraszt BMW-s voltam, vagy jogos volt a kiakadásom és a szabálytalankodásom?
Az EU legtöbb országában közlekedtem eddig. Nem fog tetszeni de az átlag magyar autósnál már csak a keletebbre lévő országok autósai parasztabbak autótól függetlenül. Mert mindegyik csinálja a feszkót csak más módon. Meg úgy az emberek általában egymással is elég parasztok és szemetek otthon Magyarországon nem kell ehhez járműbe ülni.
Lehet adni a mínuszokat de ez a szitu.
Még mi magyarok is elismerjük hogy külföldön jobb ha kerüljük a többi magyart. Ismerek nem egy rendes embert aki azért emigrált mert a magyarok elől menekült mert túl jó volt Magyarországra.
Jó jó hozzá kell tenni nyugaton is vannak nem túl jól viselkedő emberek de nem ennyire mindennapos és nem karakán bunkóság a válasz ha hibát követsz vagy egyáltalán van benned valamilyen hiba. Ha valamit hibázol akkor civilizáltan rendre utasítanak. Azt is meg kell jegyezni hogy Magyarországon is vannak normális emberek még ha kevesen.
Az előbbiek fényében amit a kérdező leírt az már megszokott közjáték Magyarországon. Szinte szóra sem érdemes dolog.
Tomcatters-nek, dirtboy-nak, és a #10-es válaszolónak köszönöm a pozitív észrevételt!
Eddig nem akartam ilyet írni, mert ahogy a kérdés megfogalmazásánál is itt is figyeltem arra, hogy ne az legyen, hogy én vagyok a sértődött fél és az legyen, de hogy ugye nekem volt igazam, ugye nekem? lécci lécci ugye nekem?
Mert ez szánalmas, engem az érdekelt objektíven ki hogy látja ezt a szitut, én bár szubjektív véleményt tudok mondani, de próbáltam az egészet úgy leírni ahogy történt!
Számomra az sokkal nagyobb kincs, ha látom, hogy az emberek szemében a viselkedésem az szánalmas, mint ha azt akarnám kierőszakolni, hogy ugye én voltam a jó? ugye ugye?
Sokszor van itt ilyen gyk-n nem véletlenül példálóztam ezzel!
Köszönöm mindenkinek a választ akár pozitív akár negatív számomra mindenkinek ment a zöld kéz! :)
Off:
Én most gondolkozom a pajzson az A6- osomba szereltetni.
Hogy szivatott meg? Mi a véleményed róla és melyik csomag van beszerelve?
On:
Énnilyen esetben azt teszem, h egy darabig türelmes vagyok, nem mászok senki valagába, de ahhoz elég közel, h látható legyen h mennék. Villogni szintén nem szoktam, max miután balra indexelve jelzem, h mennék. Szerintem ez a kulturált mód, nem a villogtatás.
Ha így nem megy és biztonságos, akkor jöhet a jobbról elhaladás. De ez ritka, nem is teszem szívesen.
A követési távolsággal meg könnyen meg lehet járni, h rövid. 130- 140km/ h tempónál egy hírtelen fékezés esetén nincs idő reagálni még tempomat- jobb láb a fék felett esetén sem, h vkinek a seggébe megy az ember. Nemrég meg is tapasztaltam, 140- ről satu 80- ra.... Szerencsére megvolt a követésitávolság. De h úgy jár az ember, mint memrég járhattam vna... Beleő sávon ugye nem számítunk a szallagkorlát irányából semmi átszaladósra... Kivéve h a túloldalról egy bazinagy nyúl át nem vágtat... Ezt is láttam. Szerencsémre ~100méterről.
Én a BMW 750Li-vel nem szoktam tolakodni, de általában 150 körül szoktam vitorlázni és nem a belső sávban... Ha beérek valakit, akkor mégis lelassítok és én nem villogtatok :) Persze megesett már hogy cikáztam, mert kivel nem, de azért mert erős az autóm nem nyomok le senkit :) A kisautósok meg néha elbújhatnának, amit lenyomnak a belső sávban... Nyomom neki a 160-at, amíg nem szakad ki az egyhármas :D
De nem megy félre :D
Biztonságos vezetést mindenkinek! :)
"Ezzel csak az a baj, hogy ha besorol a két kamion közé, lelassul, utána nem bír visszasorolni a külsőbe, hogy haladjon, mert ott ugye meg jönnek nagy tempóban a belsőt folyamatosan használók. Én jártam már így"
70 lovas szörnnyel nyomom az M7-en.
Ha gyorsabb jön, van hely, akkor lehúzódok, elengedek 1-et,vagy 2-t, de rögtön rakom is vissza a bal indexet, hogy a következő elé biza be fogok sorolni. És be is megyek.
Ha meg mégis beragadok 90el kamoon mögé, akkor lemaradok, és utána. lendületet veszek. 130al már be lehet sorolni.
A kocsisor előzés közben levillogót leszarom, majd kimegyek külsőbe, ha lesz hely. Aki agresszíven tolni kezd ol nélkül(okot nem szoktam adni) annak megy az ijesztő ködlámpa, ha nem használ akkor egy kis fék is.
Köszönöm mindenkinek a választ!
"Én most gondolkozom a pajzson az A6- osomba szereltetni.
Hogy szivatott meg? Mi a véleményed róla és melyik csomag van beszerelve? "
A Pajzsal alapvetően nincs baj, én nagyon meg vagyok vele elégedve nekem a GPS nélküli legnagyobb csomag van.
Annyi volt csak a probléma, hogy a távirányítóba vagy totál legyengült az elem, vagy teljesen tönkrement, így reggel kómáson megnyomtam aztán kinyitottam a kocsit, az meg persze vonyított, tököltem percekig, hogy veszi e a jelet, nem sikerült a riasztót kilőnöm, aztán a pótkulcsokat meg a házban a páncélszekrényben tartom, nah mire azokat előbányásztam... A szomszédok gondolom baromira örültek, hogy 6 óra körül riasztóra kelhettek.
Amúgy ajánlom, nagyon profi rendszer, bőven megéri a pénzét ezen felül nekem még van egy váltózáram is!
Köszi a választ.
Nekem csak az a bajom vele, h ahhoz képest, amit technikát ad, rohadt drága. Technikailag értem. Viszont a másik megközelítés alapján, ami ugye a lényeg, az a drága, h ellopják.
Dehát ezt kell nézni ugye.
A váltózár sajnos semmit sem ér.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!