Ékszíjcsere után lomha lett a motorom, miért?
Van egy Aprilia Sr 50-es típusú motorom. Nemrég elszakadt az ékszíj, ezért muszáj voltam megcsináltatni.
A szerelő egyébként kiszedett egy hézagolót a variátorból és azt mondta rá, hogy az egy fojtás, az nem kell bele. Én szerintem meg az miatt a darab alátét miatt, amit hézagolónak hívnak, az miatt lomha a motor.
Induláskor nagyon alacsony a fordulat és nagyon lassan is gyorsul fel.
Szerintetek is a hézagoló miatt megy ilyen rosszul.
Ha visszatennénk a hézagolót, akkor megoldódna a probléma?
Ki kell hézagolnod a variátort mert hamar kapcsol a kuplungod.
Szerelőhöz meg ne vidd mert egy szíj cseréhez nem kell sok szerszám és nagy tudás
Gondoltam, hogy ez lesz a probléma. Nem is tudom, hogy minek szedte ki a szerelő a hézagolót.. Nekem azt mondta, hogy az egy fojtás, és Ő azt kiveszi, hogy jobban menjen..
A motor végsebességre nagyobb lett, de mire a végsebességet elérem, addigra kinő a szakállam.
Szerintem nem a hézagolóval lesz a baj.
Egyszerűen szíjcsere volt, amihez újra kell hangolni a variátort.
Ha nem pörög fel, akkor túl nehéz görgők vannak benne, túl hamar kirepülnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!