Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az autoalkatreszonline24.hu...

Az autoalkatreszonline24.hu oldal az működik egyáltalán?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy alkatrészt de kérdezni szeretnék tőlük. Sem telefonon, sem az online ügyfélszolgálatot nem lehet elérni. Több napja próbálkozom de semmi...

2016. júl. 11. 15:30
1 2
 1/13 Lóri83 válasza:

Üdvözlöm!


Meg szeretném kérdezni,hogy megérkezett e a megrendekt alkatrész,amelyet erről az oldalról rendelt?

2016. okt. 29. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 Péter Fehér válasza:
Engem is érdekelne...
2017. jún. 7. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim válasza:
megérkezik,igen
2017. aug. 1. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 Péter0119 válasza:

Néhány infó a cégről:

- Német, megegyezik az "Autodoc" céggel, weboldal, mobil app is hasonló, kínálat valamiért néha eltér

- a "készleten" jelzés semmit nem jelent, esélyes, hogy a rendelésed után rendelik meg ők is, ha meg tudják egyáltalán

- így nem is 1-2 nap a szállítás, én közel 3 hétig vártam, mire DHL tracking kódot kaptam, és még a terméken is módosítani kellett

- ha úgysem sürgős (különben ne őket válaszd) érdemes 21+%-os kedvezményre várni, 1-2 héten belül biztosan lesz

- a L1 ügyfélszolgálat angol, de ha eljutsz "Valikáig" akkor nyert ügyed van, ő nagyon segítőkész, mindent megold

2017. nov. 24. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim válasza:
Csak a garancia érvényesítésénél vannak problémák!Nem szeretik ezt érvényesíteni.Úgy gyúrják a dolgokat hogy elmenjen a kedved a papírozástól és hagyod az egészet inkább!Én nem ajánlom őket!
2017. dec. 20. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim válasza:

Nem csak a garanciával, hanem az ügyfélszolgálattal is vannak problémák(Legalábbis 1-2 éve amikor érdeklődni akartam, hogy mikor kapom meg, elérhetetlen volt telefonon)

Viszont, elég olcsó az alkatrész, főleg a magyar alkatrészboltokhoz képest. (Persze ha nincs 40% kedvezményed)

2017. dec. 21. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim válasza:

Iszonyú lassú,több alkatrész nem passzol-a rendszerük szerint igen....vissza nem vesznek,elküldenek inkább.

..felejtős.Garancia sincs,ha még bontatlant sem cserélnek..

2018. febr. 11. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 fuvaros válasza:
Éppen most küzdök velük. Rendeltem egy pár futómű rugót náluk a kedvező ár miatt. Bankkártyával ki is fizettem azonnal. Vissza jeleztek, hogy megkapták a pénzt.Eddig minden rendben. Hétvégén jött a meglepi: az összeg duplája hiányzik a bankszámlámról! Az online bankfelületen megtaláltam a hiányzó pénzt ZÁROLVA!A bank nem tudja feloldani, így imádkozhatok hogy ne emeljék le még egyszer az összeget a zárolás feloldásáig. Magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgát nincs, annak ellenére hogy a honlap magyar nyelvű. Német cég, de németül sem tudnak a Budapesti számon! Most jön a slussz poén: tegnap kaptam egy angol nyelvű e-mail-t, hogy a megrendelt termék (amit vissza igazoltak, és eddig dupla pénzem van bent)NINCS raktáron, és felajánlottak egy kb. 50 %-al drágábbat. Na itt durrant el az agyam! Most futok a dupla vételár után (43000 ft), és nincs a megrendelt termék sem. Sokszor rendeltem már sok mindent, (még Kínából is) de ekkorát még nem sz...am!
2018. máj. 8. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 fuvaros válasza:
Nos rendeződött a dolog. Miután nem egyeztem bele a drágább alkatrészbe ( hiszen előre kifizettem az elvileg készleten levő olcsóbbat) felajánlották, hogy elküldik az olcsóbb árában. Miután ezt elfogadtam már flottul ment a dolog 3-4 nap alatt megérkezett az alkatrész.Tehát végül is megérkezik a megfelelő alkatrész, de nem árt ha van az embernek egy titkárnője aki intézi a vásárlással járó 10-12 e-mail-t + nem sürgős az alkatrész.
2018. máj. 15. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 GalexM válasza:

Nekem kiküldtek egy nem működő generátort, ami elvileg vadi új. Rengeteg idegeskedést és ezernyi probléma kihúzása után az autóvillamosságis mondta ki rá az áment, megpróbálkozom vissza kérni a pénzt (van ez a 100 napos visszatéritéses bizbasz náluk) a régit meg felújíttatni.

Engem nehezen tudnak eltántorítani a boltok, nekik sikerült.


Nissan Primera 2.0i 16V P11

2018. júl. 18. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!