Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért előnyösebb Diesel autót...

Miért előnyösebb Diesel autót venni a benzinessel szemben?

Figyelt kérdés
2016. júl. 27. 16:02
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Nem előnyös.


Egyedüli előnye akkor van,ha rengeteget megy vele az ember,és így behozza a fogyasztáson a felárat és a szervízköltséget.

2016. júl. 27. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Köszi


Milyen autót vennétek ha lenne 6-10 ezer euró megtakarított pénzetek? Mivel fiatal vagyok és szeretem a száguldást és a gyorsulást ezért azt is figyelembe véve, hogy erős motor legyen benne, úgy 2000 cm3-is.

2016. júl. 27. 16:32
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Mert jobban kormol!
2016. júl. 27. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Nézd azt,hogy a 2000 cm3-as dízel motor kb 60-75 lóerő,a tdi ~90 lóerő 70%-ban (persze vannak felhúzott darabok,110-130 150 és fölé).

De akkor van megtakarítás,ha már bleeölted a pénzt a tankba...

2016. júl. 27. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

A diesel autó csak akkor nyújt gazdasági elönyöket ha nagyon sokat mész vele.

Munkaautónak jó, arra találták ki a dieselt anno.

Taxisoknak, üzletkötőknek meg olyanoknak éri meg akik állandóan úton vannak.

2016. júl. 27. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

5 Értem.


Van valamiféle vezetési élménybeli különbség Diesel És Benzines között? Lehet amatőr kérdés, de nem vezettem még diesel autót ezért nincs tapasztalatom e téren.

Rendre kevesebb lóerősek? Ez azt jelenti, rosszabb a gyorsulás és végsebesség mint a benzinesek esetében?

2016. júl. 27. 18:42
 7/7 anonim ***** válasza:

Ezt a "rendre kevesebb lóerős" dolgot hogy kell érteni?


Persze régen egy 2 literes szívóbenzines 135-170 lóerőig teljesített,mellette az 1.9 és 2.0 villanyadagolós turbódízelek csak 90-115 lóerő között.


Manapság viszont a 2.0 turbódízelek már kb 150 lóerőtől indulnak és 200-nál záródnak,szívóbenzint pedig már alig kapni újonnan,fejleszteni is már csak a Mazda fejleszt nagyjából.


Vezetési élményben annyiban más két hasonló teljesítményű turbódízel és szívóbenzin,hogy míg a szívó akár 7 ezerig is elpörög,de van ami tovább,a nyomaték és teljesítménycsúcs pedig általában 4-5000 és 6-7000 között van.

A dízel ezzel szemben jó ha 5 ezerig elpörög,de a nagyja már 4500-nál tilt,és 4 ezer fölött pedig már el is gyengülnek,ellenben egészen alacsony fordulaton is hozzák a max nyomatékukat,na meg az újak nem csak 1 ponton,hanem bizonyos tartományokon adják le a max nyomatékot és teljesítményt.

Éppen ezért jóval kevesebbszer vált vele vissza az ember,mert egyrészt értelmetlen,meg sok esetben már nincs is hova.

Na meg ott van még a tulajdonságok között a turbólyuk,ami egy bizonyos késleltetést jelent a gázpedál lenyomása,és a töltőnyomás felépülése között,ergo nem rögtön húz.Bár ma már ezt is elég szépen minimalizálják.


Megbízhatóságban egyértelműen jobb egy szívóbenzin mint egy mai Common Rail rendszerű,részecskeszűrős start-stopos adblue-s jegesmacimaxibarát dízel.


Vezetési élményre meg mindenki döntse el maga.

2016. júl. 27. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!