Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 1000es sportmotor mindennapi...

Prto3inVitez kérdése:

1000es sportmotor mindennapi közlekedésre?

Figyelt kérdés
azon gondolkozom hogy váltok 450es supermotomról egyet feljebb, vélemények?
2016. júl. 29. 14:45
 1/8 anonim ***** válasza:

csak akkor ha egyhengeres, négyütemű...


négyhengeres szpídet nem javasolnék...gyors, mint a villám, de mégsem..


az egyhengeresnek legalább élmény a hangja..főleg alacsonyabb fordulaton..

2016. júl. 29. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Szerintem a legnagyobb hülyeség napi jövés menésre a literes seggrakéta, de te tudod, magadnak kell eldöntened. A fenntartása sokkal többe kerül, kényelmetlen, feleslegesen erős, ha kihasználod akkor azért vagy életveszélyben, ha meg csak közlekedsz vele akkor a fene megesz, mert nem tudod kihasználni, túl sok az akadály a közúton előtted. Csak pályázásra lehet értelme, ha már ott egy 600-ast kevésnek érzel.
2016. júl. 29. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Már miért ne lehetne minden nap használni?

Fenntartása kb annyi, mint egy régebbi, 1.6-os szívóbenzines autónak. A fogyasztása is. Tehát abba nem lehet belehalni.

2016. júl. 29. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Szoktam palyazni is, csak akkor berelt moci es vennek egy 1000est, de csak palyara nem akarok
2016. júl. 29. 21:30
 5/8 anonim ***** válasza:
Persze magyarázd be egy motorosnak, hogy annyi a fenntartása mint egy 1.6-os családi autóé... Igaz, nem ezressel csapatom, de az is jóval többen van, kilométerre nézve, mint az autó. A motorozás drága sport, főleg nagy erős motorral, ez olyan tény mint ahogy a nap keleten kel fel, lehet vele vitatkozni, de nem érdemes.
2016. júl. 30. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Sorold 5-ös, miben drágább abban az esetben, ha normálisabb módon közlekedsz vele? A gumikon kívül? A motorral a legnagyobb baj, hogy 40-50 ezer km után szétmegy minden, és utána tényleg csőd az egész, de addig egyáltalán nem drága.
2016. júl. 30. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Hát jó, bár már ott bukik minden hogy "normálisan" közelekedsz, mert egy ezresen kb csak egy zombi tud nyugodt és megfontolt maradni, de mindegy lépjünk ezen túl. Gyakori olajcsere és nem jó bele akármilyen teszkós olaj, gyakori gyertyacsere, az se jó akármilyen, karbiszinkron (ha karbis), szelephézagállítás (ellenőrzés), láncszett, telóolajcsere, féktárcsák, fékbetétek horror áron, rendes ruházat (nem olcsó kordura cuccok), rendes sisak, fogyasztás (nem 5 liter). Vannak melók amiket ha megfeszülsz sem tudsz otthon megcsinálni, ezeket szerelőre kell bízni. És akkor a gumikról ugye, nem beszélünk, mert tudjuk hogy azok mocsok drágák. Szóval hagyjuk ezt a homokba dugott fejes szemléletet. DE! Mindeki olyan motorral jár amilyennel akar. Peace!
2016. júl. 31. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

7-es

Lehet én vagyok a hibás, nem jól fejeztem ki magam. Nálam az 1000-resen a normális közlekedés abból áll, hogy nem húzok neki nyélgázt, csak félgázt. Így is majdnem ledob a gép. Országúton sokszor 140-160-at megyek úgy, hogy észre sem veszem, a motor nyomatékból megold mindent, mert nagyon erős az 1000-res és nincs leterhelve. Kanyarokat keményen veszem, de nem határon, mert nem szoktam annyira bedőlni, hogy szikrázzon a lábtartó. Tehát külsőleg én is egy állat motoros vagyok, pedig a gép éppen hogy meg van mozgatva egy kicsit. Pályára soha nem járok. Ezzel a használattal a gumi is alig kopik, 6-7000 km-ként egy 30.000 forintos hátsó gumi nem olyan nagy tétel, ha azt számolod, hogy egy kicsi Suzukira kell 4, és darabja vagy 15.000. Ja és abból kell téli is. Olajcsere meg ilyen kisebb állítgatások otthoni meló nekem, és semmi sem drága hozzá, olajból is pár "csepp" kell. Ha meg szerelő kell, az is néhány óra alatt megvan, nem mész csődbe az órabérő kifizetésétől.

És akkor a legfontosabb: autóból ha 400 lovast veszel, akkor sem fog úgy menni, mint egy 1000-res sportmotor. Pedig annak milliókba kerül egy évben a fenntartása. A sportmotornak maximum 200.000 forint mondjuk évi 10.000 km-en (én fele ennyit sem megyek). A rendkívül alacsony vételárról ne is beszéljünk, 8-10 éves gépet potyáért utánnad dobnak, ami még sokáig szolgál hibátlanul. Itt csak egy gond van, amit írtam fennebb is, hogy egy sportmotor 50 ezer km után kuka, míg egy autó 300 ezret is elmegy komoly költségek nélkül. Na de a motorral nem is kell évi tízezreket menni.

2016. júl. 31. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!