Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Stabil 3. 000-es fordulat...

Stabil 3. 000-es fordulat árthat a motornak?

Figyelt kérdés

1.9 TDI - 66KW 1-es Octavia


130 körül olyan 3000 felé van a fordulatszám mérő, ha tartósan (órákig) így megyek autópályán, az okozhat bármi gondot? Mennyire egészséges az a motornak? :)



2016. júl. 30. 22:18
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
esetleg túlmelegedés miatt felforrhat a víz, vagy bármi hasonló probléma? első autóm, ezért még tapasztalatlan vagyok
2016. júl. 30. 22:21
 2/12 Buszface válasza:

Semmi nem fog történni,egészséges is,a fogyasztásod csökkeni fog városihoz képest,nem tud felforrni,a menetszél lehűti rendesen.

Jó utat!

2016. júl. 30. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ :)
2016. júl. 30. 22:33
 4/12 anonim ***** válasza:
A lehető legjobb ha tartósan tartasz egy fordulatot, és sokáig nem változtatod, ez nagyon kíméletes a technikának. A 3000 fordulat teljesen normális, majdnem ideális.
2016. júl. 30. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

Valamint vettem egy ilyen tisztító adalékanyagot, korom lerakódás, szennyeződések stb.. bár még nemigazán használtam, mert egyik ismerősöm rosszul járt vele, városi autózás mellett, amit feloldott a cucc, nem érkezett kiürülni, és lerakódott odébb, majd dugulás lett a vége.


Úgy gondoltam hogy jobb lesz majd amikor megyek autópályán, akkor betöltöm az adalékot, és ott hamarabb, vagy jobban segítene kitisztítani a dolgokat..


Erről valami vélemény? :)

2016. júl. 30. 22:37
 6/12 anonim ***** válasza:

Milyen tisztító adalék?

Én ilyeneket nem öntenék bele. A Spuri-t próbáltuk, végülis volt érezhető javulás, de aztán elhagytuk. Én Metabond-ot használok a motorolajba és ennyi.

2016. júl. 30. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
Nekem 1,3 benzines tartós 170-200-al is képes szaladni (sok-sok tanúm, felvételem van róla, Németben természetesen), olyankor 6000 körül meg felette van a mutató. Több ezer km-t mentem már így vele, mégsem hullott szét, olajat is csak most kezdte csipegetni, élete során először 280.000-nél töltöttem utána. Megfelelően méretezett hűtő-, és kenési rendszerrel tehát a maximális fordulat környéke sem kellene különösebb gondot okozzon. Elméletben a motoron belül fém a fémmel nem érintkezik, egyedül az adagolórendszered az, ami fokozottabb kopásnak lehet kitéve, de elég megbízhatóak azok a motorok.
2016. júl. 30. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

[link]


Ez volna az, nagyjából a fele megy egy egy telitankhoz, ahonnan rendeltem, ott a kommentelők jót írtak róla, ezért is gondoltam hogy egy hosszabb úton kipróbálnám, városban még nem mertem a fentebb leírtak miatt.

2016. júl. 30. 22:47
 9/12 A kérdező kommentje:
Nem hosszútávon használnám, nem minden tankoláskor, csak most lesz egy hosszabb autópályás utam, gondoltam hátha kipucolná amit kilehet...
2016. júl. 30. 22:55
 10/12 anonim ***** válasza:
Ha már megvetted használd el. Aztán nyugodj meg, hogy most aztán jó alaposan ki lett tisztítva minden. De utána inkább ne vegyél ilyen vackokat.
2016. júl. 30. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!