Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Természetes egy 160Le-s...

Természetes egy 160Le-s benzines autónál, hogy 4000-res fordulat alatt padlónál nagyon nem csinál semmit?

Figyelt kérdés
2-t minimum vissza kell váltani mindig, hogy húzzon.
2016. aug. 25. 20:09
 1/10 A kérdező kommentje:
80alatt 2-esbe 140 alatt 3.ba vissza kell tenni.
2016. aug. 25. 20:10
 2/10 anonim ***** válasza:

Attól függ.

Milyen autó motorjáról van szó?

2016. aug. 25. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Csak 148LE, tévedtem!

Opel Astra G Coupe 2.2 16V

2016. aug. 25. 20:25
 4/10 A kérdező kommentje:

Dízel után vezettem egy ilyet, fogjuk rá, jól megy, de csak ha kihúzatjuk 5-6 ezerig, dinamikus közlekedésnél, meg 4000-ren kell tartani, ott viszont már fogyaszt.

Ha felgyorsulunk egy adott sebességre és haladunk 2500-as fordulattal, ami jó neki, meg a fogyasztásnak is, ott viszont használhatatlan, akkor mehetnénk egy 1.4, 1.6ossal is nem?

2016. aug. 25. 20:28
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Szívó benzinmotornál ne csodáld! Főleg egy nyomatékos, modern CR-dízel után.

A dízel utálók itt is, más fórumon is mindig hangoztatják, hogy a nyomaték semmit nem számít és csak a benzines megy jól. Én ilyenkor azt szoktam mondani nekik, hogy próbáljanak ki egy dízelt és azután nyilatkozzanak! :)

Dízelnél elég ha egy kicsit jobban lenyomod a gázpedált, akár 5.-ben, 6.-ban és azonnal reagál, meglódul. Ha megcsinálod ugyan ezt egy szívó benzinessel, az égvilágon semmi nem fog történni. Annál vissza kell váltani és pörgetni kell mint az állat, ha valami erőt is akarsz benne érezni. Ezek ilyenek... más a karakterisztikája.

2016. aug. 25. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
28%
ezek nem verseny autók. Persze, hogy pörgetni kell, hiszen gyenge nincs nyomaték se erő. Ez nem sportkocsi attól, hogy coupe. Ez ilyen az átlag autóknál, prögetni kell és akkor megy. Ha normálisan vezetsz jól fogyaszt ha nyomod nem, de ez mindre igaz. 250 lóerőtől már használható egy kocsi az alatt mind átlagautók. Mondjuk sokat számít a súly lóerő arány meg hogy hol hajt, de 250 lóerő alatt nincs élmény a vezetésben
2016. aug. 25. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 dirtboy ***** válasza:

/Mondjuk sokat számít a súly lóerő arány meg hogy hol hajt, de 250 lóerő alatt nincs élmény a vezetésben/


mondatod egyik fele cáfolja a másikat de nem baj.


astra G coupe-t vezettem turbósat,200 lóerő körüli teljesítménnyel 1.4 majd később 2.0 motorral,aligha lehet nem élvezetesnek nevezni szerintem.

2016. aug. 25. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Most ez nagyon relatív, lehet egy másik ember beül az autódba, és el lesz ájulva hogy milyen jól húz. Most vagy túl nagyok az elvárásaid mert ezelőtt még erősebb autókat vezettél, vagy tényleg gond van az autóval. Nem lenne az utóbbi verrzió sem meglepő, ugyanis ezzel az Opel féle 2.2-essel komoly gondok szoktak lenni, ide tartozik a kokszolódás is, ami jókora teljesítményveszteséggel jár.
2016. aug. 25. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
#7: Azonos véleményen vagyok a 6-ossal. 2 literes Turbós Astrát én is vezettem. Az átlag, utcai autókhoz képest nem rossz (egyenesben, kanyarban nagy nulla). Hátsókerék-meghajtással még talán jó lenne. De ez nem az Opel hibája, 99% a kocsiknak ilyen, ugyanis az emberek 99%-nak vagy nem számít a vezetési élmény, vagy elég az, ami kap egy ilyen kocsitól. (Ez egyáltalán nem baj, ettől még lehet jó autót építeni akár közutakra is.)
2016. aug. 25. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

Off: Pont az egyik legrosszabb Opel motor... Add el amíg nem késő.


On: Dízel után fura egy szívóbenzin de a hang jobb és olcsóbb a szerviz (ha nem szarik be). Mondjuk a 2 sebességet visszaváltok dolgot kicsit túlzónak érzem, elég egyet is feltéve ha nem 50-nel mész ötödikben.

2016. aug. 25. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!