Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vajon, milyen fejlődési...

Vajon, milyen fejlődési irányba fog elmenni az autóipar üzemanyagok terén?

Figyelt kérdés

Gyakran hallani az elektromos autókat, mint jövőt.

Sokan temetnék a klasszikus, dízel-benzin pártost.


A múltkor bemutattak olyan turbós benzinmotort (Nissan-Renault találmány), aminél a sűrítés aránya változtatható.Elvileg a bemutatott 2 literes benzinmotor fogyasztása akkora, mint egy 2 literes dízelé, a teljesítménye viszont jóval nagyobb.


Egyes márkák viszont a hibridekben látják a jövőt.

Városban az elektromosra támaszkodik, autópályán viszont a dízelmotorra vagy benzinesre.

A fogyasztása is egészen szép.Audi Q7 V8-as dízellel 4 literes fogyasztást produkált így.


Az elektromos autókkal a fő probléma a hatótáv, illetve az autópálya.

Talán a Tesla tud valamit, de népautó sohasem lesz belőle, mivel elég magas az ára, még amerikai mércével is.


2016. szept. 6. 20:57
 1/6 Johnny Bravo ***** válasza:
Ezt nem lehet megmondani hogy hova halad a technika!Lehet holnap kitalalnak valami olyat amire eddig meg csak nem.is gondoltunk!A viszont már látszik,hogy a szintisztan elektromos autok jelenleg zsákutca!A hibridek talan hozhatnak megoldast!
2016. szept. 6. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

A nissan féle motor szerintem nem lesz egy túlzottan tartós megoldás.


Az a 4liter maximum katalógus adat, egy 2tonnás autó ennél többet kér.


A tesla nagyon népautó amerikában.

A hatótávval még egy darabig biztos baj lesz főleg itthon, ahol kb van 7-8hely országszerte ahol van gyorstöltő, de mi lenne akkor ha mindenhol lenne, bemész a boltba és addig felrakod a kocsit tölteni (30perc alatt 80%) az egy teslánál bőven 200km-es távot jelent.

2016. szept. 6. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
53%

Elektromos meghajtásé a jövő.

Már eldőlt.

Norvégiában 2025-től nem csak nulla emissziós személygépkocsit lehet forgalomba helyezni. Magyarul villanyautót. Szerintem hamarosan a többi skandináv ország is csatlakozik ehhez. Aztán Európa boldogabbik fele.

2016. szept. 7. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Vasgyuro ***** válasza:
Az elektromos meghajtás tűnik a legéletképesebbnek, de nem a töltős, hanem az üzemanyagcellás megoldással.
2016. szept. 7. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Sajnos (vagy nem) az elektromos autók felé haladunk. De még sok ideig a benzines is forgalomban lesz. Sajnos a dízeleknek nem sok jövője van. Pedig az én szememben még mindig a turbódízel motorok a legjobbak: kis fogyasztás (kevés kőolaj van ugyebár), és azt senki sem veszi figyelembe, hogy a dízeleknek jóval kisebb a széndioxid kibocsátása, mint a benzineseknek. Ami nem mindegy.
2016. szept. 7. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Nem a jelenlegi technológiából kell kiindulni.

20 éve a mobiltelefon cipelhető válltáskát jelentett ( [link] ) pár óra üzemidővel, ma ingzsebben elfér, és nagyobb a számítási kapacitása, mint a NASA teljes számítógépparkjának az első holdraszállás idején.

Ma nem lehet megmondani, hogy hány kWh/kg lesz egy akku tárolókapacitása 20 év múlva, simán lehet hogy megközelíti a fosszilis üzemanyagokat.

2016. szept. 7. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!