Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Skoda 120l autónál mennyi...

Skoda 120l autónál mennyi ideig szabad álló motornál gyújtáson hagyni?

Figyelt kérdés
pl. csak gyújtáson működik a szellőző ventillátor és kelléne, hogy menjen, de nem szeretném, hogy "leégjen" a gyújtótrafó.

2016. szept. 7. 17:22
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
12%
az akkumulátort hamar leszívja
2016. szept. 7. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
63%

a trafó nem ég le


De ilyenkor az akkumlátor adja az áramot, és ha a szellőztető ventilátort így müködteted 2-3 óra alatt elmerül az akksi.

2016. szept. 7. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
77%

Emlekem szerint a 120asnal LEEG A TRAFO! Sima mekszakitosokrol egybol lekell venni a gyujtast ha nem jar a motor.

Lesd meg a kapcsolasirajzot 99% ugy emlekszem a 120l is ilyen!

2016. szept. 7. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
36%
Ezeket a komcsi autókat nem szabad gyújtáson hagyni, mert nem szokott jó vége lenni.
2016. szept. 7. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
54%
Beég a megszakító!
2016. szept. 7. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
77%
Nem a megszakító ég be, szimplán melegszik a trafó, először csak szikrát nem ad, ha tovább melegszik, leėg. Vedd le a trafórol az áram szálat, ha huzamosabb ideig gyújtáson kell hagyni álló motornál.
2016. szept. 7. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
100%
Kettő darab 120-as skodám volt, csak vitatkozzatok velem!
2016. szept. 8. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 veterán vas ***** válasza:

Klasszikus megszakítósnál- -márpedig a faros Skoda az- nem egészséges dolog a rajtahagyott gyújtás, mert leéghet a trafó.

Megoldás, a biztosítéktábla kimenő oldalán, a ventilátor kapcsolóhoz menő piros vezetéket, át kell tenni a gyújtás biztosítékáról az állandóra. Továbbra is védett lesz az áramkör, de gyújtás ráadása nélkül is fog üzemelni.

2016. szept. 10. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim válasza:

Rövid válaszom, az hogy megfelelően rövid időre.

Tudniilik lehet,hogy éppen a megszakitó szakít mikor megállítod az autót és akkor bármeddig bekapcsolva hagyhatod. De ha nem akkor az elöttem szólók tapasztalata alapján hamar leéghet a trafó. Javaslatom: Tegyél egy próbaizzót a megszakító sarkára bevezetve a műszerfalra és figyeld meg, hogy ha leállítod a motort világít-e ez a visszajalző. Ha világít pörgesd tovább egy picit az önindítóval addig míg nem viágít majd.

2016. okt. 28. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim válasza:
Még egy ötlet: Ha bevezeted a trafó testelését az utastérbe egy szál szigetelt vezetékkel és azt egy kapcsolóval testeled, akkor azt bármikor kikapcsolva nem fog áramot kapni és melegedni a trafó. Persze az autó sem fog így elindulni de milyen jó mert akkor ezt a kapcsolót elrejtve csak Te tudod elindítani az autódat.
2016. okt. 28. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!