Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a véleményetek/tapasztalata...

Mi a véleményetek/tapasztalataitok a 0.9-1. 0 literes 3 hengeres turbós benzin motorokról?

Figyelt kérdés
2016. okt. 15. 23:38
 1/7 anonim ***** válasza:
34%
Nemrég volt hozzá szerencsém, egy 0,9-es 90 lovashoz. Pozitív csalódás, nagyon jól ment és fogyasztásügyileg is rendben volt. 6,8 liter 100 km-en úgy hogy volt 130-140-en mentem.
2016. okt. 15. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
17%
A japánok évek óta használnak ilyen motorokat, ha nem lennének jók nem használnák.
2016. okt. 16. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
73%

Nekem még turbó nélküli japán volt, piszkos jól ment, akkor a turbós mégjobb lehet.


A véleményem? már nem vennék teljesen kifacsart motorú autót...maradok inkább a négy-hat hengeres (japán)szívóknál.

2016. okt. 16. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
A menetteljesítményük és a fogyasztásuk tényleg meglepően jó tud lenni. A probléma a tartósságukkal van, a Ford például bevallottan 250 ezer km-t ad meg az ezres EcoBoost motorja élettartamának, de a többi gyártó motorja se hiszem, hogy ennél sokkal nagyobb futásteljesítményre lenne tervezve... Annak, aki újan megvesz egy autót egy ilyen motorral, ez igazából lényegtelen, mire eléri az autó a 250 ezer km-t, már a második vagy a harmadik tulajdonosa lesz a kocsinak (jellemzően ekkor kerülnek majd Magyarországra Németországból, Ausztriából) és aki itthon megvesz egy ilyet, az szívni fog vele.
2016. okt. 16. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
55%

Sokan félreértelmezik ezt a 250 000km-t.


"A választ meg is kaptuk: miként azt Ágó Béla, a Ford garanciális és minőségbiztosítási menedzserétől megtudtuk, az említett 240 ezer km a főjavítás nélküli várható hibamentes üzemet jelenti. Az európai Ford-modellek futáspróbája minden esetben ezen használatra méretezett, ennyit minden motorjuk ki kell bírjon − főjavítás nélkül, elvileg."


(forrás : Autonavigátor)


Nem azt mondja a Ford, hogy 250 000-nél atomjaira hullik a motor és megy a kukába :)

2016. okt. 16. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Nem szeretem, ha kicsit is falábad van akkor nagyon keményen kiérződik rajta az hogy szűk tartományra van optimalizálva, hamar erőre kap lent, de aztán hamar le is cseng és csak bőg. Rángat, rúg, ugrik hogy kipörög a kerék majd pedig alig akar menni.

Én tudok menni vele, de anyámnak egy szenvedés. Nem jók, ezerszer inkább egy nagyobb szívó.


Az élettartamra meg kár a gyártó által megadott marketing hülyeségekben hinni, kis motorból nagy erő kipréselve, hozzáadva az alacsony fordulaton nyomatékból hajtással, mert sokan úgy vezetik, mert bírja....

A TSInél gyönyörűen visszaütött a szelepszár kokszolós dolog, nem tudom ezt a többi gyártó hogy oldotta meg pl.

Szóval nem, nem kéne.

2016. okt. 19. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
0%

soha!

4 henger és 1.4 v 1.6 szivó

2022. jún. 11. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!