Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 210-es Jawa Babettám karburáto...

210-es Jawa Babettám karburátorából álló helyzetben (motor kikapcs) sűrűn csöpög a benzin, de miért? Ja üzemmeleg állapotban való elinduláskor pedig nehezen pörög fel. Miért?

Figyelt kérdés
2010. ápr. 27. 14:58
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:

Parancsolj.Saját iromány


Szóval.Mielőtt hozzákezdenénk az egészhez győződjünk meg arról hogy tényleg szükség van-e az üzemanyag szint változtatásásra.Ha minden jel arra utal hogy ott a hiba akkor meg kell vele kűzdeni.

2 féle (vagy inkább3)üzemanyag szint van:Van amikor kicsi az üzemanyag szint:ilyenkor a motor sok levegőt és kevés üzemanyagot kap.A motor vagy nehezen vagy egyáltalán nem indítható és gázadásra lehörög.

Van amikor megfelelő a szint.(ennek örülni kell:)

És van amikor magas a szint.Ilyenkor sok üzemanyagot kap a motor és kevés levegőt.A motor hidegen jól indul de bemelegedés után lefullad esetleg a túlfolyón folyik a benzin.


A beállítás:


Kicsi szinthez:Amikor kicsi a benzinszint akkor valamilyen módon növelni kell azt.Itt az úszónak a szárának a hajlítgatásávan lehet próbálkozni.Filyelni kell hogy az úszógömbök mindig párhuzamosak legyenek egymással.


Magas szinthez:El fordul elő többször.

Nálam az a módszer vált be hogy ahol a tűszelep(ahol az üzemanyag befolyik)érintkezik az úszó száráfor(ki van fényesedve)oda egy kb 2 mm-es ón pöttyöt kell forrasztani.Nem baj ha nagyobb egy kicsit.Össze rakjuk és megnézzük hogy milyen a szint.Vigyázni kell menrt ha túl sokat forrasztunk akkor nem biztos hogy összepasszol a karbi két fele.Akkor ne erőltessük:finom reszeélővel reszelni kell a pöttyből.Amikor más könnyen össze megy a két fél 2 csvarral(átlósan) fogassuk össze és tenyünk próbát.Először is ha összecsavaroztuk próbáljunk belefújni.Ha bele lehet fújni akkor szépen lassan fordítsuk felre és akkor el kell záródnia a levegő útjának.HA nem tudunk belefújni akkor reszelni kell még az ón pöttyből.HA bele tudunk fújni akkor jöhet az üzemanyagos teszt.BEkötjük az üzemanyag ellátást megnyitjuk a csapot és várunk.Várjunk egy percet.HA addig nem folyik túl zárjuk el a csapot szedjük szét vigyázva nem lötyögtessük ki és nézzük meg meddig van.Ha fél és 3/4ed között akkor van rá esély hogy működni fog vele a motor.Ha túlfolyik akkor sokat reszeltünk le az ón pöttyből és magas a szint.Akkor a forrasztástól újra kell kezeni.Ha esetleg fél alatt lenne a szint akkor NAGYON keveset reszelünk még és az előbbi üzemanyagos próbát elvégezzük.Ha sikerült a fél és 3/4ed közé vinni a szintet akkor is mindenképp igazoljuk magunkat próbaúttal.De ne úgy hogy elmegyünk 20km-t és utána nehogy meglepetés érjen.HA a próbaúton minden jól megy akkor van rá esély hogy megtaláltuk a megfelelő szintet a motorunkhoz.


Ez egy olyan művelet amihez sok türelem és kitartás kell.Nem szabad megilyedni ha elsőre nem sikerül majd sikerül másodikra.

2010. júl. 15. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!