Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Na szóval, van egy egy vezetek...

Binzel kérdése:

Na szóval, van egy egy vezetek ami az alternátorból a biztositék házba fut ami az aksi tetején van. Az a helyzet nálam, hogy durván 3perc allat tűzforró lesz, meg is mértük 8Oampert mutatott a műszer. Mi a megoldás?

Figyelt kérdés

[link]

[link] - balról az első fekete



2016. dec. 7. 23:20
 1/10 anonim ***** válasza:

Ablaktörlőmotor kidob, új beszerel.

Ez lenne elsőre a tippem.

2016. dec. 8. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Féreértettem, generátor kidob.

Szerintem valahol zárlat lesz benne. Esetleg valamelyik dióda enged át. Az is javítható, de villamossági ismeretek szükségesek hozzá.

2016. dec. 8. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
csak még az fura, hogy tapintásra csak a kábel eleje forró, lent az alternátornál nem. Szervizben azt mondták kábel csere es jó lesz. Csak hogy a kábel 18Oeuro és lehet ugy is fog melegedni mert ahogy mondod lehet az alternátor zárlatos. Azt hogy lehet ki mérni?
2016. dec. 8. 09:39
 4/10 anonim ***** válasza:
Alternátor.. Egyem a szíved! Jó lesz az magyarul is.
2016. dec. 8. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

A 80 amper Eleve nem üzemszerű.

Meg kell keresni hogy mi zabálja. Már akkor is folyik, ha nincs beindóitva a Motor?

Akkor generátor illetve dióda lesz valószínű. Vagy ha ez a kábel maga a gerjesztés, akkor lehet hogy valahol testzárlatos. Azt Sem ártana tudni hogy ez most egy diesel elektromos segédfűtéssel, vagy valami hasonló dolog, ami zabálhat áramot, mert akkor mégiscsak lehet üzemszerű, beindítás után. Vagy kapcsolási rajzon meg lehetne nézni hogy hová folyhat ennyi.

2016. dec. 8. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Van autodata-m, ha megmondod a pontos típust évjáratot stb. este rá tudok nézni, hátha van rajz.
2016. dec. 8. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Vw polo 1.4tdi 2003-mas évjárat. Van benne izzitás. Ha a motor nem jár akkor a vezetéknek nem melegszik.
2016. dec. 8. 12:49
 8/10 A kérdező kommentje:
Előre is köszi, na meg a motor kód ha az is kellene AMF
2016. dec. 8. 14:54
 9/10 anonim ***** válasza:

Megnéztem, sajnos nagyon felületes a rajz, amennyit ki tudtam szedni belőle, az izzítás 50A-os biztin van, az üzemanyagszivattyú 15-ösön, és még jön hozzá a többi cucc. Csak nekem az a fura hogy miért azon a kábelen fut. (A rajzomon ez a kábel rajta sincs, csak a nagyjából a motorkontroller és a környezete és a legfontosabbak.)


De ennyi infóval a következőt csinálnám elsőre:

Villanyszerelőnek (nem épület, hanem mondjuk gyárban vagy energetikában) valószínű van profi prése a saruhoz.

Ahogy látom a képen, ha gond van, akkor az nem a speciális stekkerrel, hanem a filléres csavaros saruval.

Az kellene kicserélni, mindkét végén, bár ha az egyik vége melegszik, akkor ha tényleg ez a baj, akkor az a kontakt lehet a saru és kábel közt a meleg végén.

A profi prést azért mondom, mert ha ekkora áramok rohangálnak az nem játék, gondolom nem akarod felgyújtani a vasat.


Ha ezután is melegszik, akkor kezdenék keregélni, hogy miért is folyik ennyi.

2016. dec. 8. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Kösz, hogy utána néztél. Van egy srác a közelbe hozzá fogom el vinni remélem tud segiteni.
2016. dec. 9. 09:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!