Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki ignist, vagy az újabb...

Suzuki ignist, vagy az újabb swiftet vegyem?

Figyelt kérdés

2017. jan. 11. 00:49
 1/7 anonim ***** válasza:
88%
Inkább a Swiftet, de azt is csak 1.5-ös VVT motorral.
2017. jan. 11. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
94%
Nem is lehet kerdes hogy a swiftet!
2017. jan. 11. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Nekunk apamnak egy Ignise van, anyamnak uj Swift.

Sot, meg az oktatomnak is Ignise volt, szoval azon tanultam meg vezetni.

Nekem az uj Swiftet kenyelmesebb vezetni mint az Ignist, de nincs olyan nagy kulonbseg.. Annyi, hogy kicsit ferfiasabb az Ignis, a Swift meg noiesebb, de ez a szintol is fugg.. :)

En azt javaslom, menj el egy Suzuki kereskedesbe (szinte 100%, hogy lesz mind ketto), es probald ki oket.

2017. jan. 12. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszi! Első kettő is megindokolná?
2017. jan. 13. 08:11
 5/7 veterán vas ***** válasza:

Gondolom az "újabb" alatt a függőleges hátú 2006 utáni formát érted. Miután az ignis jónéhány évvel korábbi fejlesztés, értelemszerűen a swiftet választanám. Bár ez sem egy sportautó forma és ez is eléggé magas, még mindig sokkal szimpatikusabb mint az ignis.

Vezettem mindkettőt, az ignist gyengébbnek éreztem, és a kanyarokban elpattogott a hátulja. A swift sem egy sportkocsi, de sokkal kezesebb. (számomra)

Viszont ha a legújabb fejlesztésekre gondoltál, akkor mindkettő K.O.!

A 2017-ben piacra kerülő ignis egy torzszülött, a maruti-égisze alatt gyártott indiai swift, pedig remélem sosem kerül Európába. :(

2017. jan. 13. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Első vagyok. Azt tudni kell, hogy ebben a korban az összes 1.3 VVT motoros Suzuki váltó csapágyhibás, kb. 100000 km-t bírnak. Kb. 80000 Ft a felújítása, de nem tudom, hogy utána tartósabb lesz-e, vagy ezt időközönként el kell játszani. Ezért mondtam, hogy 1.5 VVT motorost vegyél, azon más a váltó.

Ignis: hátul merev tengelyes, primitív futómű, ami kényelmetlen, és rossz úton nagyon rossz úttartása van, elpattog. A beltér minősége nem a legjobb, nagyon zörgős, és bizonyos alkatrészek szeretnek eltörni. A féltengelyek meghibásodása sem ritka, és ha nem csak a külső csukló megy szét, akkor nem is olcsó a javítása. Az ülések kemények és nem jó formájúak. Egyetlen előnye a magas hasmagasság és könnyű ki- és beszállás.

Swift: Autószerűbb, talán kevesebb hibája van, viszont előre felfelé rossz a kilátás (közlekedési lámpák). A beltere szerintem jobb minőségű, de nyilván ez sem egy Audi. Futóműve érezhetően jobb. Volt visszahívása, mert a csomagtér kárpit anyaga korrózív volt. Meg kell nézni, nem rozsdás-e a csomagtérben. Elég pici autó, bár az Ignis sem valami nagy.

2017. jan. 13. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Ha meg kell indokolni akkor csak annyit mondok nézz alá egy swiftnek meg egy ignisnek!en az ignis alatt szabalyosan rosszul lettem azoktól a ropi futóműalkatreszektol,a hátsó merev hidas panhard rudas bekötésről nem is beszelve....gyakorlatilag 1200-es zsiguli szint!A swift is egy szar,de az ignáchoz kepest egy s osztaly!
2017. jan. 13. 17:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!