Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aki tömegközlekedést használ...

Aki tömegközlekedést használ vagy hiteles kisautót vásárolt miért nézi le a 20-25éves prémiumokat? (Pl. BMW)

Figyelt kérdés
Értem én, hogy késik a vonat, koszos a busz, kigyullad a metró meg azt is elhiszem minimálbérből a szalag mellett 3műszakban dolgozva nehéz kifizetni a hitelt az új ladára vagy dácsiára, de ezért miért kell lenézni másokat akik öreg prémium kocsikat vásárolnak? Kedvencem a tankolnak 1500ért mondat. Szerintetek ami 10-12-16litereket eszik meddig elég 1500? Ami 25éves ott szerintetek nem kell lakatolni meg a fél kocsit újra cserélni? Sokan a vételár többszörösét ráköltjük mert nekünk ez a kocsi tetszik és kész!

2017. febr. 15. 19:34
1 2 3 4
 21/36 A kérdező kommentje:

"Lehet szépíteni meg félrebeszélni, de nálunk az ÁTLAG 20-25 éves prémium az hulladék. "


Minden átlag utakon lévő autó hulladék.

Ami nem prémium ott már nem baj a hulladék állapot???


"

"Sokan a vételár többszörösét ráköltjük mert nekünk ez a kocsi tetszik és kész!"

El nem tudom képzelni, hogy egy makulátlan 20-25 éves Mergára vagy BMWre te ráköltsd a vételár többszörösét, mert -ahogy fentebb is írtam - a szép gyári állapotú prémiumokra nem kell rákölteni a vételár többszörösét, viszont ezt meg is kell fizetned a vételárral. Ha a vételár többszörösét rá kell költeni, akkor az bizony hulladék. "

"


Ki beszélt makulátlan kocsiról? Csupán megvették filléres áron a hulladékot és 2-5-10-15év alatt feljavították, addig meg néha kerültek vele.


Nekem is kéne egy telifény ami simán 500 és a telifény előkészítése megint simán 500, tehát 1misi csak a kinézetre.

Ha külseje hulladék honnan tudod milyen a többi része?

Még 200 se volt a kocsi, 25ekm t mentem 3év alatt és most tartok 600 körül(átírást, adókat nem számolva).

Lehet brutálisnak hangzik a közel 2eFt/100km+benzin+adók de csoda nincs és azért mert 3éve ugyan olyan ütött-kopott a külseje honnan tudod mi minden lett rajta már kicserélve új alkatrészre?


https://www.youtube.com/watch?v=8j8VUWe4mpE


Innen tudok olyan kocsit amit trélerrel vittek haza pár éve és mára pofás autó.


https://www.youtube.com/watch?v=jFUhWRYefl4


Innen tudok olyat amelyik több éve kertvégében rohadt és úgy húzták haza, még 200 se volt. Nem kevés pénz és idő után meg...


Továbbra se értem miért baj ha nem egyiknapról a másikra lesz a lomból tipptopp?

Azt se értem továbbra se, hogyha átlagos kocsi akkor elfogadott ha életveszélyes állapotban van viszont egy öreg Bmw vagy Merci esetében már egy rohadó sárvédő ív alapján lom, hulladék, ócska, és szégyen ilyennel járni akkor is ha mondjuk vadonat új futómű van alatta 300eFt ért!

A swiften persze az se gond, ha vason a fékbetét meg amikor több olajat eszik az astra mint benzint az is elfogadott!

2017. febr. 16. 09:21
 22/36 anonim ***** válasza:
Látom te csak provokálni vagy itt, mert ép ésszel már felfogtad volna a dolgokat.
2017. febr. 16. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/36 anonim ***** válasza:
100%

"miért nézi le a 20-25éves prémiumokat? (Pl. BMW)"


En egyik márkát sem nézem le. Legyen az 2017-es Mercedes, vagy 1994-es Suzuki. Max az autó gazdáját, aki megveszi XYZ osszegert a leharcolt, szetrohadt taligajat, belebaxa a melyladat, felteszi a napszemuveget es az autopalyan jobbrol teper a leallosavban, megmutatva, hogy o az elet csaszara. Ekozben valoban 1500 Ft-ert tankol, hetente viszi a szervizbe es havonta legalabb egyszer baxik kitakaritani. Nem a markaval van baj, hanem azzal, aki hasznalja.

2017. febr. 16. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/36 anonim ***** válasza:

#19:

" "Egy patent E38-at ma is 20 000 euro felett adnak, hány ilyet látsz az utakon? És hány nem ilyet. "


Hát igen, az ilyenekkel nem is járnak, mert vagy azért ilyen drága, mert nagyon kevés km van benne, és minden egyes megtett kilóméter hatalmas értékvesztéssel jár, vagy mert tökéletesre volt restaurálva, és úgy féltik, mint az életüket, ezért megint nem veszik elő."


Nem feltétlen. Egy kevesett futott tökéletes állapotú akármilyen öreg BMW alapból sokat ér. Nem feltétlen kell az értékvesztéstől tartva eldugni a garázs mélyére, lehet azzal közlekedni is. Az adja meg az értékét, hogy nem szögelésre váró bontószökevény, hibátlanul működik és alkalmas a gondtalan közlekedésre és BMWzésre :)

Ha megnézel egy 2000 euros E38-at és megpróbálod a 20 000 euros műszaki állapotába hozni, az lehet többe kerülne, mint az árrés.

Nyilván ez árban extrém példa volt, vannak ennél olcsóbban is vállalható öreg autók.


Kérdező:

"Minden átlag utakon lévő autó hulladék.

Ami nem prémium ott már nem baj a hulladék állapot??? "


De ott is baj. Azt felejted el, hogy mi egy kicsit érdekesen eltorzult társadalomban élünk , ahol nagyon nagyon sok esetben az emberek szemében bizonyos eszközök értéket és adott csoportban "társadalmi rangot" képviselnek. Ehhez társul egy túlkompenzáló késztetés és a közép európai pénztelenség.

Ha valaki csóró és megvesz egy bontószökevény Swiftet az csóró és kész. De hány olyan ember van, aki azért vesz használt, olcsó prémiumot mert a státuszszimbólumot keresi? A többi utcai hulladék megvétele nem ad plusz értéket, amitől felszabadul az endorfin. Azért általában nem az átlagautósok rázzák a zacskót feleslegesen :)


"Ki beszélt makulátlan kocsiról? Csupán megvették filléres áron a hulladékot és 2-5-10-15év alatt feljavították, addig meg néha kerültek vele. "


Ember, az átlag nem így vesz autót! Amikor még évi pár ezer E36 jött be, azt szerinted mindenki restaurálásra vette? Azért van tele a piac rozsdaboglya bontószökevény hulladékokkal, mert mindenki évekig restaurálta a kocsiját? :D


"Nekem is kéne egy telifény...kicserélve új alkatrészre?"


Te tényleg ennyire sötét vagy csak trollkodsz? Nem tudjuk milyen autód van, nem is lényeges. Vettél 200 000-ért egy kocsit, arra kellene még egy guriga a lakatolásra és fényezésre , meg már beletoltál 400 000-ret. Akárhogy is számolom ez eddig 1,6 millió átírás és üzemanyag nélkül és még idő,munka és kiadás van vele. Nem lett volna egyszerűbb venni egy olyat 2 milláért, amit nem kell lakatolni,fényezni meg copni vele csak használni? És akkor van egy gyári fényezésű, még nem kasztnizott autód, amit ha nem törsz össze akkor az értéke csak nőni fog? Amit már javítgatni kell meg fényezni annak a PIACI értéke már sosem lesz olyan, csak az eszmei értéke számodra. ezzel sincs gond, ha neked így megfelel és le tudod nyelni, hogy átqrtad magad.


Te azt nem akarod megérteni, hogy az átlag BMW suhancok akik megveszik a 3-4-500 000-res E36-okat azok nem tolnak bele másfél millió a kocsiba, ahogy az átlag W124 tulajok sem meg a többiek sem. Ők megveszik a középszerű fost, majd kicsit kicicomázzák, használják és megy a lecsóba. Amiről te beszélsz az nem az átlag ember valósága.


"Továbbra se értem miért baj ha nem egyiknapról a másikra lesz a lomból tipptopp? "

Ezt senki nem mondta, hogy baj.


"Azt se értem továbbra se, hogyha átlagos kocsi akkor elfogadott ha életveszélyes állapotban van viszont egy öreg Bmw vagy Merci esetében már egy rohadó sárvédő ív alapján lom, hulladék, ócska, és szégyen ilyennel járni akkor is ha mondjuk vadonat új futómű van alatta 300eFt ért! "

Átlag autónál sem elfogadott, ha műszakilag hulladék. És itt lőttél megint öngólt:

kell az új futómű 300 000-ért, mert a régi már kuka. De kasztnizásra és fényezésre meg nincs lóvé >>akkor nincs pénz fenntartani az autót , de a bélyemvé az kell... Na, hát ez a baj veletek :D

2017. febr. 16. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/36 A kérdező kommentje:

"Nem lett volna egyszerűbb venni egy olyat 2 milláért, amit nem kell lakatolni,fényezni meg copni vele csak használni?"


Nem, mert amíg összespórolod a kettőt addig nincs kocsid és egyből a vásárlás után félteni fogod és berakod a garázsba pihizni. Így ha odajutsz x idő alatt beteheted a garázsba és vehetsz egy másik lomot mellé.

Addig is van mit "csinálgatni".



"Átlag autónál sem elfogadott, ha műszakilag hulladék. És itt lőttél megint öngólt:

kell az új futómű 300 000-ért, mert a régi már kuka. De kasztnizásra és fényezésre meg nincs lóvé >>akkor nincs pénz fenntartani az autót , de a bélyemvé az kell... Na, hát ez a baj veletek :D"


Mi ezen az öngól. Te nem érted meg sokan folyamatosan csinálják jobbra és közben néha használják.

A havonta rákölt valaki 50 -t vagy egyből kiad 2misit közt van átmenet és az eredmény mindkettő esetében lehet előbb-utóbb jobb és jobb kocsi.

Hogyha meg érdekel idén nyáron fogom kilakatolni a nyári szabadságom alatt.



Most vennék autót, mert nem lenne semmi otthon, akkor ezt mennék el megvenni: [link]


Persze szigorúan megnézném forgalmiban is kéziváltós e, nem e átépített!(NKH nem alszik)

Igen szakadt, igen f0s0sodik és? Majd egyszer elkészül és jó lesz!

M30 blokkal kéziváltóval e34 ritka, mint a fehér holló és lassan már M5 árban megy!

Ránézésre van benne tempomat az bontva is már 40-50, vegyszeres mosórendszer az bontva is 15-20, faberakás és bőr, BC4 ami már lassan 15alatt nem lesz bontva se és még kitudja mi van benne ami képen nem látszik. Klimás fűtésboxa is van, stb.



Ha meg mindenképp 200 alatt kéne most valami, akkor ezt nézném meg: [link]


Az biztos a sikeres műszakihoz tuti rámenne 200-400 de addig is már "otthon" lenne és apránként lehetne csinálni ahogy kedvem, időm, pénzem van.

2017. febr. 16. 17:02
 26/36 anonim ***** válasza:

"Nem, mert amíg összespórolod a kettőt addig nincs kocsid és egyből a vásárlás után félteni fogod és berakod a garázsba pihizni."


Erre utaltam az elején, BMW kell, de normálisra nincs pénz.


"Mi ezen az öngól. Te nem érted meg sokan folyamatosan csinálják jobbra és közben néha használják.

A havonta rákölt valaki 50 -t vagy egyből kiad 2misit közt van átmenet és az eredmény mindkettő esetében lehet előbb-utóbb jobb és jobb kocsi. "


De te 400-at költöttél rá 3 év alatt, az havi 11 000 ember, nem 50 000. Vedd már észre magad, csak a fingot faragod :D

2017. febr. 16. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/36 A kérdező kommentje:

"Erre utaltam az elején, BMW kell, de normálisra nincs pénz. "


Ezt számold már át újból.

Te elméleteddel is, hogy egyből normálist vegyünk akkor nem járok 2évig kocsival és amit mondjuk havonta elkölt az ember állapotjavításra 15 -t, kötelező dolgokra 15 -t, benzinre 30 -t meghibásodások javítására 20 -t az havi 80, ez 24hónap alatt 1,9. Persze ebből te csak azt látod, hogy még 400at se költött rá az ember 2év alatt!


Hogyha üzembiztos, biztonságos, akkor téged mit zavar ki milyen autóval érzi jól magát?

Szerinted a havi kiadás csak az állapotjavításra kiadott pénz?

Fékbetétek? gumik? olaj? stb.? benzin? műszaki, biztosítás, járműadó?

Most jött a járműadós csekk idei évre és 2X 23eFt.

Beállsz a kútra teli tankolni az is kb. 30eFt, márpedig hobby autóként is ilyen nagy dögöket ha alig hozod ki havi egy telitank elpöfög. 80-100literes tankoknál belecsurgatsz 70-80litert az mostani árakon kb. 30!


Továbbra se értem az értetlenkedésedet!

Inkább azon kellene lovagolnod mennyi és mennyi autó van az utakon ami okádja a füstöt, nincs rajta fék, kilátszik a gumin a szövet is, 7" helyett 11" széles gumi és rárobbantva a kínai 205ös linglong meg hasonlók.


A saját pénzemből meg majd én eldöntöm lekötelezem e magamat a banknak hitelre vagy két évvel később veszek egy tipptopp rendes autót vagy addig is élvezem az elektromos ülésben az abs -t, légzsákot, többzónás klímát és a többit.


Kedvencem mikor egy nap reggel és este ugyan arra a kútra beálltunk és ugyan az a kutas volt, szegény kis csaj elsápadva kérdezte ez ennyit fogyaszt? Ez egy W126 -tal történt meg!

Reggel volt telitank meg este telitank és lesett a csaj.

Talán nem a másikkal kéne foglalkoznotok és nem azon csámcsogni ki milyen autót vásárol, főleg olyanoknak akiknek kézzel megnyomva a kocsit lefele tovább ringatózik a karosszéria a hiteles suzukin, mint egy barna 353 touriston a merkur telepen!

2017. febr. 16. 17:42
 28/36 anonim ***** válasza:

Ember te írtad:


"Még 200 se volt a kocsi, 25ekm t mentem 3év alatt és most tartok 600 körül(átírást, adókat nem számolva). "


Most meg azt írod?


"mit mondjuk havonta elkölt az ember állapotjavításra 15 -t, kötelező dolgokra 15 -t, benzinre 30 -t meghibásodások javítására 20 -t az havi 80, ez 24hónap alatt 1,9. Persze ebből te csak azt látod, hogy még 400at se költött rá az ember 2év alatt! "


Most akkor az előbb hazudtál vagy most? :D


"Szerinted a havi kiadás csak az állapotjavításra kiadott pénz?

Fékbetétek? gumik? olaj? stb.? benzin? műszaki, biztosítás, járműadó? "


Te kevered az üzemeletetés költségeit, nem én...


"Beállsz a kútra teli tankolni az is kb. 30eFt, márpedig hobby autóként is ilyen nagy dögöket ha alig hozod ki havi egy telitank elpöfög. 80-100literes tankoknál belecsurgatsz 70-80litert az mostani árakon kb. 30! "


Jelenleg három autóm van, az egyik egy 272 lovas benzines S80-as Volvo 80-as tankkal ami évente megy 25 000km körül, azaz háromszor annyit, mint a tied. Van még kérdés? :D

2017. febr. 16. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/36 anonim ***** válasza:

Egy idősebb ismerősnek Volt 124-es mercije, 2.5-ös diesel.

450 Ezer kilométerig semmi gondja nem Volt.

Utána már kicsit körberohadt, ezután még évekig traktornak használta a tanyáján.

Ezt csináld utána a rizsrakétával.

2017. febr. 16. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/36 A kérdező kommentje:

"most tartok 600 körül" <--Szó nem volt az üzemeltetésről ebben!

3év alatt MINDEN pénzt összeszámolnék ami ráment hát hú, belegondolni is rossz!

Szerintem csak a benzin bőven 500e felett, gumik olaj megint nem 2Ft(persze van aki teszkóbol mol botondot önt mindenbe), zene cucc, felni, áhhh számolni se merem...


Végén felbosszantasz, eladom holnap 200ért és veszek egy malacperselyt az elkövetkező 5évre és még külföldre is gyalog indulok, mint Petőfi...

Hmmm 5év múlva mit vehetnék hmmmm egy tipptopp M635CSI -t oh máj gád!

2017. febr. 16. 18:01
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!