Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » "Engine Fault: Workshop" ezt...

"Engine Fault: Workshop" ezt a hibakódot írja ki állandóan, egy Volkswagen Passat (2013) 1.6 CR-TDI-ről van szó, és legyen melegen vagy hidegen, letilt. Vészhelyzetbe kapcsolja magát, és semmi nyomatéka nincs az autónak, mi ilyenkor a problémája?

Figyelt kérdés

2 szerelőnél jártunk:

-Az egyik aztmondta hogy EGR hibája van, nem ad jelet, cserélni kell 180.000 Ft.-


-A másik szerelő, viszont a Bosch gépét rádugta, és aztmondta, hogy regenerálni fogja magát amit már el is kezdett 20,3km-el ezelőtt. Elég valószínű, hogy a részecskeszűrő elvan tömődve, és ha ezt a hibakódot kiírja akkor nemszabad leállítani, menni kell vele, és ilyenkor égeti magának kifele..az alapjárat is megnövekszik. Valószínűleg azért írta ki az első szerelőnek az EGR hibát, mert a DPF-re rá van kötve az EGR.

!!! Csak, hogy nekem semmi alapjárat megnövekedés nem jelentkezik, egyszerűen hiába megyek vele 100 km-t egyszerűen nem múlik el a hibaüzenet, ha csak nem állítom le, és muszáj vagyok mert alig megy ilyenkor 4.-be nembirom felkapcsolna mert olyan kevés a nyomatéka..



2017. febr. 18. 15:59
 1/10 A kérdező kommentje:

2012 év végi elnézést (B7-es)

103.000 Km van benne


Ja és sárgán villog az izzítógyertya visszajelző lámpája.



Előző gazdája városban használta, és az elmúlt időbe mi is, tudom időnként kell vele egy hosszabb távra menni, de akkor elégvalószínű, hogy ez lehet az oka? Mármint a részecskeszűrő

Olvastam, hogy az üzemanyag is lehet a baja, de azt kétlem mert az OMV-n tankolok, és abból is a legjobb minőségű gázolajat.

2017. febr. 18. 16:08
 2/10 anonim ***** válasza:

Erm első körben turbóhibának tűnik, de lehet eltömődött dpf szűrő is. De akkor a dpf ikonnak is villognia kéne. Szervizbe irányít a kocsid a workshop felirattal.

A dpf nincs összekötve az Egr- el. Vagyis h egy rendszerről, a kipufogó leömlőről kell h áramoljon mindkét helyre a kipufogógáz, de ez mellékes elvileg.

Egy normális hibatár kiolvasá meg kéne mondja, mi a hiba, miért kapcsol a kocsi vészüzembe. Vészüzemben regenerálni nem fog a dof, ezt ne is várd! Az arra jó csupán, h mozogni tudj a kocsival, a szervizig eljuss vele!

2017. febr. 18. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Erm= nekem.
2017. febr. 18. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
Az omw- nél meg kétféle gázolajat adnak, az olcsóbb is jó, felesleges 30ft/l különbségért a drágábbat tankolnod.
2017. febr. 18. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Az ilyen szerelők szarra valóak.


Normális szerelő szétbontja a rohadt autót és megpucolja, megcsinálja. Nem elküld vele haza valami hülye dumával, miközben a kocsival lehetetlen normálisan közlekedni.

Mi kerül egy EGR-en 180 ezerbe? Egy nyamvadt szelep az egész.

2017. febr. 18. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

[link]

Tessék. Ennyibe kerülnek az EGR szelepek.

2017. febr. 19. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Jól emlékeztem én, nekem is 30k körül volt a kocsiba.


És akkor innen jön is a csodálkozás, hogy sokan inkább lefalazzák meg mukucsolják aztán meg jön a kormosdízel meg mindenki fikázza az alapvetően jó technológiát. 30 ezer....

Egy tank gázolaj.... De inkább mukucsoltatják.


A DPF-et is ha tisztíttatnák akkor nem kéne vagyonokat rákölteni, csak 50 ezret. Két tank gázolaj, és utána újabb évekig elmenne. De nem inkább ezt is mukucsolják.

2017. febr. 19. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Már motorhibát is jelez.

Ha leállítom a kocsit már nem is felejti el a hibakódokat. Szóval ez, hogy kiégeti magának ez valóban hülye duma, legalábbis úgy, hogy nekünk egyszer se emelte fel a fordulatszámot a megszokott 800-tól.

2017. febr. 19. 19:37
 9/10 ildikoadri válasza:
Szia. Mi lett a kocsival? Mi volt a hiba?
2018. szept. 27. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim válasza:
Pont most így jártam én is. Mi lett a megoldás?
2023. szept. 18. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!