Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért mondja mindenki hogy a...

Miért mondja mindenki hogy a hátsó kerekes az mekkora király?

Figyelt kérdés
Minden jött ment jön azzal,hogy legalább hátul kapar stb stb...értem én hogy ki lehet csapni a hátulját/keresztbemenni mondjuk egy 330i-vel De gyakran megveszik a 316i-t ami nem sok mindenre jó ebből a szempontból.A másik meg az hogy még azok mondják hogy mekkora jó hogy hátul hajt aki életében nem tette keresztbe a bmw-t és nem is fogja,nem is tudná. Normál közlekedésnél meg az első hajtás sokkal biztonságosabb,főleg télen.
2017. febr. 24. 18:19
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Mert ezt hallották, hogy ez a király, úgyhogy ezt szajkózzák.


Mondjuk tényleg király, de csak 200 LE vagy 5 tonna felett.

2017. febr. 24. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
71%

Talán mert "király" a te szavaddal élve. Nézzük a tényeket:

- 50-50% tömegelosztás(motor elől, váltó és difi hátul vagy motor középen és váltó difi motor között)

- nem alul kormányzott

- állóhelyből nagy nyomatékot hirtelen áttud vinni

- kanyarban, motorféknél nincs kellemetlen érzésed

- kevésbé terheltek a féltengelyek

- nagyobb méretű motor beépítése könnyen megoldható

- megcsúszás esetén is még kezelhető(oké rutinnal)

- hajtott tengely felfüggesztése vezérelhető elektornikus úton az útfelületet követve(első felfüggesztés jeladói alapján)

Hirtelen csak ennyi ok jutott eszembe de még biztos van ezer meg ezer!

Örök életemben RWD kocsim volt, van és lesz!

2017. febr. 24. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
Bárki bármit is mond,legjobb az összkerék. nekem ezelőtt is az volt,most is az van,ezután is,csak az lesz :))
2017. febr. 24. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:

na akkor fejtsd ki nekem, hogy miért is sokkal biztonságosabb az elsőkerekes


normál közlekedésnél teljesen mindegy, extrém esetben meg sokkal biztonságosabban kezelhető a hátsókerekes

2017. febr. 24. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
Elég sok embert ismerek, akik nem mondtak ilyet...
2017. febr. 24. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

Jellemzően a 316-os BMW, és hasonló tulajok erős propagandájának köszönhető ez, hogy elterjedt ez a mérhetetlenül nagy okosság. Beszélj csak egyszer egy olyannal, aki újonnan, vagy pár évesen sok milláért vette a BMW-t. Én beszéltem a múltkor egy ilyen taggal, és éppen azt mesélte, hogy mennyire bánja, hogy nem Xdrive-al vette az 530-as BMW-t, és hogy milyen jó, hogy az én Audim quattrós. Ez egy komoly, megfontolt ember, nem olyan, hogy össze-vissza beszél. Ez azért sok mindent elmond....

Amúgy nincs is nagyobb élmény annál, mikor nagy gázzal ki kell gyere egy kereszteződésből, mondjuk balra fordulva, azért kell siess, mert mert jönnek az autók jobbról is, balról is. És akkor egyszer csak kidobja a farát a hálás hátsókerékhajtás, és felkenődsz az oszlopra / elütsz a járdán valakit, meg hasonlók. Tudom miről beszélek, mert én majdnem felkenődtem egyszer egy oszlopra így egy 525-ös BMW-vel. Qrva nagy élmény és királyság volt, tényleg.

2017. febr. 24. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
71%

Mikor a hátsó kerék hajtás szóba kerül,miért mindenki átmegy Bmw fikázásba 89óta?

Szerintetek más nem gyárt hátsó kerekes kocsikat?

Sőt ezerszer jobbakat is gyártanak, mint a Bmw!(persze drágábbak sajnos)

2017. febr. 24. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
#2 - Te, azokat a tényeket honnan szedted? Mert a nagyobbik részük nemcsak nem tény, hanem egyenesen fals információ.
2017. febr. 24. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

#8:


Melyik része a fals?

Ha már hülyeséget beszélsz írd le és ne rébuszokban célozgass!

2017. febr. 24. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

2-es


Valóban nem falsak, de nem is feltétlenül csak a hátsókerekesre vonatkozik. Ez az alulkormányzottság dolog is nagyon relatív, sőt, néha kimondottan jobb, minthogy túlkormányzott legyen. A súlyelosztás messze nem tökéletes a hátsókerekes autóknál sem. A féltengely hogy hol kapja a nagyobb terhelést, az pont nem izgat senkit, elsőkerekesnél is nagyon ritkán kell hozzányúlni. Nagyobb motort beszerelése szintén a mérnökök baja, és nagyon jól megoldható elsőkerekes autóban is. Kanyarban, motorféknél nincs kellemetlen érzésed??? Ez mi? Mi köze van ennek a hajtáshoz?

Ja és még valami: ha az autónak 4 kereke van, akkor legyen hajtva mind a 4, én azt szoktam mondani. Ha már mind a 4 fékezve is van.

2017. febr. 24. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!