Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Igazság a BMW-ről?

Davidking67 kérdése:

Igazság a BMW-ről?

Figyelt kérdés

Valaki irja le kerek perec az igazságot a BMWkről.

Tényleg olyan nagyon drága fenntartású autók, minden 2x-3x annyiba kerül mint pl egy WV-be.

Mindenki mást mond, Mi az igazság?



2017. febr. 28. 16:33
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Prémium kategóriás autó... Szerinted?
2017. febr. 28. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Igen, drágább hozzá az alkatrészek zöme. Nem mondom hogy 2-3 szor, de azért jelentősen.
2017. febr. 28. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%

mázli kérdése is


de nagyot lehet copni vele


csak olyan embernek való bmw aki nem érzi meg anyagilag az autófentartást

pl: ha közlia szerelő hogy 3-400 ezer a számla akkor nem kap sokkot és lazán ki tudja fizetni.

mert ez a 3-400 ezres számla akár pár havonta is bejátszhat ha nincs mázlid!

2017. febr. 28. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%
Mire hozzád kerül egy BMW, addigra szopórollerré degradálódik. Kösd fel a gatyát, ha olyat akarsz fenntartani.
2017. febr. 28. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
49%
Hab a tortán, hogy a fócvágenhez se olcsó.
2017. febr. 28. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
32%

BMW: egy felsőbb kategóriás autó, amelyik igencsak jó minőségű alkatrészekből, anyagokból van összerakva, a kor legmagasabb színvonalán. Szóval alapból nagyon jó, kifinomult autó, ami a világból kimegy, nagyon bírják ezeket a hosszú utakat, nagy terheléssel (na jó, nem a 316-os BMW). Alkatrész igen, drágább, mint a VW-be, de nem sokkal, semmiképpen sem kerül 3x annyiba :)))

Amúgy én szidhatnám, mert nekem van egy öreg BMW-m, amit számtalanszor kellett már hazavontatni, de tudom hogy milyen okból, pont azért jó autó, mert egyben van most is, és igazából nagyon egyben van.

2017. febr. 28. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
29%

BMW-t a zsíros nyakú,öltönyös kollégáknak találták ki #prémium néven.

A "folcvágen" pedig a mindenki számára elérhető nép-prémium között ingázik,inkább nép,de elérhető a prémium környékén is.

Ezért is amihez kiadás évei körül egy népautóhoz képest +90% az alkatrész költsége,az 15 év után is többe fog kerülni,tehát Suzuki szintű olcsóság nem lesz alkatrész tekintetében.

Durva,hogy míg BMW-hez az ablakmosó motor 11e (gyári) suzukihoz ezért első-hátsó ablakmosó motor,szubcső szettek,lapátok,és karok kaphatók.

Ez sajnos ilyen.

2017. febr. 28. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

Unix.hu oszt megnézed.


Egy 750ihez biztos 3D annyi, mint egy jettahoz, de egy 320ihez alig több, mint egy passathoz.

2017. febr. 28. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 Mosqu!to ***** válasza:

Na szép estét!


Az a baj,hogy nagyon szétszórtak az álláspontok!


Ez azért van,mert alapból minden használt autóban ott rejlik az a bizonyos "szopórollerség". Van amelyiken hamarabb,van amelyiken később jönnek elő a bajok. Nagyban hozzájárul a szervizelés! Ha valaki normálisan karbantartja az autóját új kora óta, azzal kisebb gond lesz,mint a Mari néni autójával, ami szökő évente lát szerelőt.


A másik tényező,hogy mennyiért veszi az ember! Mert manapság van BMW 2-300 ezerért és 20-30 millióért is használtan (lehet túlzó értékek, de a lényeg érthető szerintem!). Na szóval, aki vas árában veszi nyilván nem lesz jó véleménnyel róla, mert mindig lesz mit csinálni rajta! Már a vásárláskor ráverhet több százezer forintot és akkor már megvan a véleménye az autóról! Közbe abba nem gondol bele, hogy Suzuki árában vett egy prémiumautót, aminek ha már csak a felfüggesztését nézzük,akkor is elvihet egy szép kis összeget és a magyar utakon ezt el is viszi! Megint más ha normális árat fizetünk érte, akkor már nincs vele több baj tapasztalatom szerint,mint egy hasonló kategóriás autóval!


A tapasztalat:


Volt már több autóm életem során, a legkevesebb baj a mostani céges autómmal van ( Volvo V60 - De ez új kora óta nálam van! Én meg autób*zi vagyok és kímélem! :) ).

Volt 5er-em (E39) árában (talán még kicsit felé is lőttem) vettem és azzal ingáztam eleinte a közel 2500 km-es távot negyedévente (hol sűrűbben-hol ritkábban). Semmi baja nem volt, egyedül a fogyasztására és a futóművére lehet panaszom. Na de a fogyasztását Én is tudtam mikor veszem,hogy egy közel négyezer köbcentis autó,ami elég nehéz is nem fog elgurulni 7 literrel! :) A futóműve meg...német utakhoz tervezték! Maradjunk ennyiben! Ha Magyarországon sokat mész szar utakon (vagy Norvégiában mellékutakon), akkor hamarabb lehet vele baj. (De ez minden prémiumkategóriára igaz!). Aztán volt egy Audi A4 B6 Avantom, 1.8T a költséghatékonyság miatt. Ezt csak azért írom,hogy a két autónak szinte azonos volt a fenntartása, ha a benzinköltségeket nem nézem!


Most ismét BMW-m van, immár lassan 1 hónapja! :) Egy BMW 330i E90-et hajtok most, ismét nem a kínálat aljából választottam. Erről nem tudok mit írni, eddig semmi hibája, a fogyasztása meg vicc egy ilyen motorhoz képest! Mindenkinek ajánlani tudom! :)


Szóval! Ha nem esel bele a "magyar vásárló szindrómába" (Miért vegyem meg azt az autót 1.8 millióért,ha van 700 ezerért is?! Majd okosba bepapírozom és jó lesz az úgy! - Na ilyenkor utálják meg sokan a márkát! ) akkor elég jó darabokat kilehet fogni ezekből is! Nyilván jobban kell törődni vele,mint egy X (mindenki képzeljen ide egy nem prémium márkát, nem szeretnék vitát robbantani! :) ) autóval. De ez mind a három német prémiumról elmondható!(Audi,BMW,Mercedes) És az alkatrész árak még mindig jobban beszerezhetők/megvásárolhatók,mint egy Mercedeshez!

2017. febr. 28. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
49%
barátom most cserélte a fékeket (tárcsával együtt) a Meriváján, annyi volt mint a BMW-mre...
2017. febr. 28. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!