Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyi kerül egy teljes...

Mennyi kerül egy teljes motorfelújítás (motorgenerál)?

Figyelt kérdés
Egy Renault Clio 1.2 8v D7F746 típusú motorról lenne szó.Nem lehet tudni mennyit futott, de kb 250 ezret.

2017. febr. 28. 23:22
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Mit értesz teljes felújítás alatt?

Mert attól függően lehet 70 ezertől 270 ezerig is akár.


Normális esetben egy 250 ezret futott,karbantartott motornál maximum olajfogyasztás miatt lehet releváns egy generál,az pedig csak gyűrűzés + hf felújítás,na meg esetleg csapágyak.

Ha ennél többről van szó,akkor vagy nem 250-t futott,vagy egy kretén volt a tulaj,vagy tré a motor.

2017. márc. 1. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Ez 2-es Clio, igaz?


Mi a tünet/ok?

És mi a terv a kocsival?


Ha sokáig meg akarod tartani, a blokk meg nincs nagyon vészes állapotban, akkor lehet érdemes felújításban gondolkodni.

De más esetekben lehet olcsóbb belehajítani egy bontott blokkot (pl. bontóból, még kiépítés előtti állapotban hogy legalább egy kompressziómérést lehessen rajta csinálni), lepapírozni, aztán megy ameddig megy, pl. eladásig.

2017. márc. 1. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Jön a kartergáz a nívópálcánál, fröcsköli ki az olajat, és az olajbetöltő sapkánál is jön a levegő elég rendesen. Hallani is. Feltételezem hogy megkoptak a gyűrűk és elszökik a levegő a dugattyú és a hengerfal között. Egyébként ennyi a baja, olajat nem eszi, nem füstöl. Igen 2-es clio. Az előző gazdája nem sűrűn cserélte az olajat.
2017. márc. 1. 10:03
 4/7 anonim ***** válasza:

Mondjuk jól megkopott gyűrűkkel illene eszegetnie az olajat is... :) (Igaz azt csak élőben lehet megítélni: attól, hogy a szint nem csökken még nem biztos, hogy az olaj mennyiségét látod a nívópálcán - hígul vízzel, benzinnek, minden ilyesmi. Meg egy idő után abból a nem túl sok erejéből is vesztene.)

De ennek az objektív megítélése elég lehet egy kompressziómérés.


Minden más, pl. a forgattyúsház szellőzése, oké?


Csak mert a legolcsóbban orvosolhatótól kell indulni, hátha valami mást követett el az előző tulaj és nem kell egy halom pénzt kiadni.

2017. márc. 1. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Most jót kérdeztél. A forgattyús ház szelloztetője más néven a Pcv szelep? Mert ha igen akkor az ebben a motorban nincs. A szelepfedélből van visszavezetve egy cső a a szívósorba.
2017. márc. 1. 11:52
 6/7 anonim ***** válasza:

A szelepek beépítése relatíve új szokás (oké, relatíve tényleg), az egyszerűbb vagy régebbi konstrukcióknál simán ment vissza valami magasabb pontról a karbi elé / szívócső valamelyik részére az olajos levegő. A Zsigulin is volt visszavezetés, 1 darab gumicső a légszűrőházba be. :)

Ugye ott ki tud egyenlítődni egy részben a nyomás, ha pl. le van dugózva akkor annyira nem megy és jobban érzed a pulzálást pl az olajbetöltőnél. (Az egyik motorom előző tulaja megszivatott ezzel, azért gondoltam belekérdezni.)

Meg ugye mi az, amit te soknak érzel és mi az ami tényleg túl sok... ...a szerelődet kérdezted esetleg?

2017. márc. 1. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Elvileg megvan a ludas. A szelepfedélbe van beépítve valami szűrő, és lehetséges hogy az van eltömődve:


[link]

2017. márc. 5. 18:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!