Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bizonyos autómárkáknál,...

Bizonyos autómárkáknál, hogyhogy nincs akkora "integráció", mint a Volkswagen konszernnél?

Figyelt kérdés

Véleményem szerint, a Volkswagen konszern nagyon hatékonyan működik, nagyon integrált az egész.

Például az Audi modelleknél, a középkategória és az alatti modellek, mindegyike egy Volkswagen modellből van csinálva.

Passat-A4

Golf-A3

Polo-A1

A Q nevű sorozat önálló,a magasabb A kezdőbetűs modellek szintén önállóak.

Hasonló a Renault-Nissan konszern is, ott a Suvok vannak megosztva,meg a Clio.

Ezzel mind a Vw, mind a R-N baromi sok pénzt takarít meg.Ugyanis, az adott modellt műszaki alapjait csak egyszer kell kifejleszteni.



Viszont, a Fiat teljesen ellentétes filozófiát követ.

A birtokukban levő márkák, név szerint Alfa-Romeo,Maserati,,illetve maga a Fiat, teljesen önálló életet él.Kicsik az átfedések a különböző márkák különböző modelljei között.

A Fiat maga elég vegyes autókat gyárt.Inkább vagány,de kevésbé drága autókra törekszik.

Az Alfa a német prémiummárkák konkurenciája elvileg.

A Maserati pedig a Porsche szintjén található.



2017. márc. 6. 17:44
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
8%
Legalább van egyéniség az autókban nem egy kaptafára megy mint a VW-nél.
2017. márc. 6. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Egy Fiat modellt nem gyárthat egy Alfa modellre, mert ég és föld, az egyik hétköznapi kocsi, a másik inkább egy életérzés. A Maserati megint más, az a luxus kategória. Ott van még a Lancia, ami gyárt vegyes típust, ott már van nagy autó is a palettán. De ez nembaj, nem kell az orrán az emblémát vizslatni, hogy ez most vw, vagy skoda, vagy seat, esetleg audi.
2017. márc. 6. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Persze, mindjárt kiderül, hogy milyen jól csinálja a dolgokat a Fiat konszern :))

Mondjuk a VW is túl nagy, nincs még egy ilyen sok márkát felvonultató konszern. De az tuti, hogy nagyon hatékonyan, és átgondoltan csinálják a dolgokat.

2017. márc. 7. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Igen, jól csinálja a FIAT, ahogy a VW is. Csak a FIAT meghagyja a márkáknál az egyéniséget, addig a VW szinte egyformára húzza őket.
2017. márc. 8. 06:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
Meg lehet nézni hogy áll a Fiat, mint autómárka. Meg anyagilag is. Aztán hasonlítsd össze a VW-vel.
2017. márc. 8. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Egyikünknek sincs részesedése egyik vállalatban sem, szóval teljesen mindegy, hogy milyen anyagi helyzetben van a cég. Nem ez volt a kérdés.


Neked bejön az, hogy egy Skoda hajaz a VW-re, hajaz az Audira, oké, semmi gond, a VW így csinálja. A FIAT külön viszi a Fiat ágat, külön a Lancia-t, külön az Alfa, tovább követi a Jeep jellegzetességeit és alakítja át, marad a Chrysler is a megszokott, Ferrarit sem piszkálja, max annyiban hogy a Giuliaba Ferrari blokkot tett, és ott a Maserati, az is a megszokott vonalon fut tovább.


Gazdaságilag nem hiszem, hogy padlón lenne, akkor nem tartozna alá ennyi márka. Nem szólom le a VW-t, de nekik kellet visszahívni rengeteg autót, ami keményen megfektette az anyagi helyzetet.

2017. márc. 8. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Nem az én pénzem, de az, hogy mennyi pénzük van, az jól mutatja, hogy melyik a sikeresebb.

És ja, a VW simán kiperkál rengeteg milliárd (!!!) dollárt, úgy, hogy nem rokkannak bele, és még közben is fejlesztenek. A Fiat jó eséllyel már egy párszáz milliós veszteségtől is becsődölne.

2017. márc. 8. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Ahha, szerinted. Kicsit képezd még magad a közgazdaságtan területén, mert sötét vagy hozzá a kijelentéseid alapján, aztán majd visszatérünk a témára.


Amúgy meg a kérdés nem az anyagi és gazdasági háttérről szólt, és totál nem tudtad megválaszolni, tehát nem tudod értelmezni, és ezért beszélsz másról.

2017. márc. 8. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Rengeteg milliárd dollárt kiperkál és nem érzi meg. Ahha, és másnap az egész gyáregységet elárverezi, a humán erőforrást elküldi, a K+F megszűnik. Te agyhalott, ilyen mértékű veszteségekbe a Toyota, vagy a GM is belerokkan, amik fényévekkel a VW előtt vannak, nemhogy a VW.
2017. márc. 8. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

Valamivel akartam érzékeltetni, hogy mennyire gyenge a Fiat konszern a VW konszernhez képest, ugyanis a kérdésben is erről volt szó.

Én még nem olvastam a cikket, hogy a VW konszern lehúzza a rolót, hanem éppen az új modellekről olvastam nemrég, amik nem is rosszak ráadásul. Hmm..

Beszéljünk akkor a Fiat újdonságairól az autószalonon. Jaaa, hogy nincs semmi?

2017. márc. 8. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!