Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első autónak milyen öreg...

Első autónak milyen öreg benzinest érdemes venni? És milyen modellt?

Figyelt kérdés

Friss jogsis vagyok, autót szeretnék venni a közeljövőben. (Meglehetősen laikus vagyok a témában.) Első sorban városbeli furikázásra, munkába/egyetemre járáshoz, ritkán hosszabb utakra. Mindenképp benzinesben gondolkodom, 3 ajtós modellek kizárva.


Eredetileg egy 21 éves VW Golfon tanultam vezetni, nagyon szerettem, de 15 évesnél öregebb kocsit nem szívesen vennék, és amint láttam, a Golfok meglehetősen drágák használtan is.


Konkrét összegben nem igazán gondolkodtam, de legfeljebb 1-1,2 milliót szánnék rá. Ugyanakkor érdekel, hogy kihozható-e értelmes használtautó fele ennyiből.


A válaszokat, tanácsokat előre is köszi.



2017. ápr. 27. 08:56
 1/5 anonim ***** válasza:
Vegyél 1.6-os swiftet. Rohadtul felesleges friss jogsisnak 1-1.2 milliós autó főleg, hogy szinte "nem is nagyon megy sehova".
2017. ápr. 27. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Opel Astra F, Vectra B, Corsa B,C, Suzuki Swift
2017. ápr. 27. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Az egyes Focusnál és a Suzukinál jobbat nem találsz.
2017. ápr. 28. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Mindenképp valami olyan autót nézz amit nem sajnálsz, mert a gyakorlat most jön, meg fogod húzni jó párszor. Nem érdemes túl sok pénzt költeni rá és babusgatni még. Se túl nagy motorral, mert drága még minden rá.

Millió alatt lehet kapni az 1.6 sedan Swiftet jó állapotban vagy az említett F Astra, de akár már G Asra is lehet vagy B Vectra, bár ezek drágábbak. És a maradékot ráköltheted mondjuk a normális gumira, olajcserére, akkura, szíj, stb.

VW sajnos drága, mert "kultusza" van. Jó autók, csak túlhájpoltak és korukhoz, műszaki állapotukhoz képest drágán adják.

De ott vannak a Toyota Corollák, Honda Accordok pl.

2017. ápr. 29. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?