Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki GSF 250 Bandit vélemény...

Suzuki GSF 250 Bandit vélemény, tapasztalat?

Figyelt kérdés
5 évnyi Simsonozás után úgy döntöttem nagyobbra váltok. Nézegettem mi a választék 250 es motorok között és a Bandit tűnt a legjobbnak. Olvasgattam róla és sokan írták hogy a maguk 185 centijükkel kicsit kicsinek tartották (jómagam 190 vagyok). Gondolom nem kissebb mint egy Simson és az nekem nem volt annyira kicsi ennyi idő után sem. Mennyire jó a 4 henger ekkora köbcentinél? Van a típusnak valami sajátos problémája amire esetleg oda kell figyelni? A végére még annyit hogy 450-500 ezret szeretnék rászánni. Hahu-n nézegettem és kb ennyibe vannak a legdrágábbak belőle.

2017. jún. 12. 09:44
 1/4 anonim ***** válasza:
Nem rossz motor, de nem biztos, hogy mindenkinek bejön a karaktere. Az alsóbb fordulatszámtartományokban annyira nyomatékszegény az erőforrás, hogy a lendületes haladáshoz gyakorlatilag folyamatosan 10 ezer fölött kell tartani a fordulatot. Ezenkívül nálunk sajnos az alkatrészellátása sem a legjobb, az összes többi japán belpiacos 250-eshez hasonlóan. Szerintem érdemesebb inkább az 500-as sorkettesek között nézelődnöd, azok sokkal nyomatékosabbak, erősebbek is, de ugyanolyan könnyen kezelhetőek, mint egy 250-es. Az általad megadott keretből már lehet kapni jó állapotú Kawasaki ER-5-öt, Honda CB 500-at is. A Suzuki GS 500 is jó motor, viszont a 190 centidhez az nagy valószínűséggel kényelmetlenebb lesz és a motor mind minőségben, mind teljesítményben gyengébb, mint a Kawa vagy a Honda.
2017. jún. 12. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Kedves kérdező! Én ugyanígy gondolkoztam, mint te, rengeteget olvasgattam nézelődtem. Végül a Yamaha XJ600S Diversion lett a választás. Nekem ez a legjobb kompromisszum, kicsivel erősebb(61ló), mint a sorkettesek, így hosszú utakra is jó, alulról van elegendő ereje, sor4-es, lég-olajhűtéses 2szelep/henger igénytelen motor örök élet, kívülről halk, a motoron ülve pedig szép hangja van, alkatrészellátás nagyon jó és olcsó, könnyen szerelhető otthon is. Hátránya talán, hogy súlyra nehéz motornak számít és ezt érezni is, de 1-2hét alatt hozzá lehet szokni és könnyen lehet döntögetni. Én megnéztem a 250-es banditot, szerintem kicsi pedig én csak 175cm vagyok, szélvédelem nincs, és hát nagy hátrány, hogy japán belpiacos, így alkatrész ellátás nehézkes, ha meg komolyabb baja van, akkor horror árak. Ráadásul amiatt hogy pörgetni kell, annyit eszik, mint egy autó. Én lebeszélnélek a 250-es banditól, mert túl sok kompromisszummal jár, de egyébként ha egy megkímélt darabot fogsz ki, akkor az is egy örök motor, csak hát tudod minden kezdő, meg fiatal ilyenekre pályázik és szét van hajtva az összes. Nehéz ügy, a 600-as banditot már ajánlanám :). A Divi autópályán 4,2-4,6litert eszik, városban 4,8-5,5litert, attól függ mennyire húzom. 4500fordulat fölé nem is kell pörgetni nyugodt közlekedéshez. Amikor letettem a banditról, akkor yamaha fazert, honda hornetet nézegettem, de azok meg feleslegesen erősek lettek volna, így tényleg az aranyközép út a Divi maradt :) Sok sikert, Üdv.
2017. jún. 12. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! A másodiktól kérdezném hogy milyen jogsival használod a motort? Az kimaradt a leírásból hogy A2 jogsi lesz, ezért is gondoltam 250-re. Ha már itt vagyunk, nézegettem a 400-as Banditokat és azok egy-két kilowattal lépik át a 35-ös korlátot. A visszafolytás menete hogyan működik? Otthon is lehet folytani vagy ahhoz is kell valami hivatalos dolog? Mert akkor egy 400-as lehet hogy jobban megérné mert 250 és 400 között nem sok az árkülönbség.
2017. jún. 12. 18:41
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Ja igen, nekem korlátlan jogsim van. Így más más a helyzet, én akkor valami egyhengerest néznék vagy a gs500 is jó lehet, az is pont 48ló. Aprilia Pegaso Strada, Suzuki DRZ400E, Yamaha XT660, Suzuki XF650 Freewind, Kawasaki KLE500. Ezekhez mondjuk kicsival több pénz kell mint 500ezer, de a Freewind és a KLE500 az beleférhet. A fojtást hivatalosan kell megcsinálni, elég sok rohangálással jár, új forgalmi meg minden, szerintem nem éri meg, de van erről cikk részletesen, keress rá, szerintem totalbikenál ezt kivesézték, nem akarok hülyeséget írni. Nézz rá azokra a motorokra, amiket írtam hátha bejönnek, biztos vannak még hasonlók, remélem más még kiegészíti a listát.
2017. jún. 12. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!