Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A benzines e39-es BMW-k...

A benzines e39-es BMW-k megbízható autók?

Figyelt kérdés
Vanos-os motoroktol kell felni(523i) vagy azok is megizható motorok?
2017. aug. 3. 17:40
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Ezeknek nem a megbízhatóságukkal van baj, ha oda van rá figyelve, nem fog elromlani út közben. Viszont az átlaghoz képest magasabb a karbantartási és szervizköltségük, ha ennek tudatában tart valaki ilyen kocsit, akkor nincs csalódás.
2017. aug. 3. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
drágább karbantartás? ezalatt mit ertesz? 1-2 alkatreszarat osszehasonlitottam a volt astrameval(g) es meglepo de 1-2 alkatresz meg olcsobb is a bmw-hez... pl kuplungszett
2017. aug. 3. 18:47
 3/11 anonim ***** válasza:
Akkor hasonlíts össze egy Astra vezérműszíj szettet, beszereléssel egy bármelyik BMW vezérműlánc szettet, plusz beszerelést. :-) De van még jó pár dolog, csak azt ne várd tőlem, hogy fejből tolom majd itt neked az Unix katalógust.
2017. aug. 3. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

bmw vez.szett:(m52b52,1997)30.000-55.000

opel vez szett(z12xe,2000):30.000-80.000

2017. aug. 3. 21:15
 5/11 A kérdező kommentje:
pedig pont vártam... :)
2017. aug. 3. 21:15
 6/11 anonim ***** válasza:

A BMW egy rendkívül olcsón fenntartható, nagyon megbízható autó. Sokkal jobban jár, aki Opel, és bármilyen más autó helyett ilyet vesz, mert szarér-hugyér van hozzá az alkatrész. Ráadásul még a helyi vagány is te leszel vele, ami megfizethetetlen előnyt jelent. A legszebb, legjobb, leggazdaságosabb. Aki nem BMW-t hajt, mindenki hülye, mert fogalmuk sincs róla, hogy a többi autót mennyivel többe kerül fenntartani.


Na, van boldogság?

2017. aug. 3. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
A régebbi sor6-os BMW motorok, bármilyen hihetetlen, de nagyon megbízhatóak, és semmi gond nincs velük. A Vanossal sincs, nem szokott gond lenni vele, csak a vezérlésre kell odafigyelni, de ez természetes kell legyen bármilyen autónál. Ezeknél a benzines BMW-knél szinte soha nem a motorral van a baj, hanem a többi cuccal. Nekem is van egy 525i E34-esem, mindene elvolt már romolva, kivéve a motort, abban még csak olajat kellett cserélni.
2017. aug. 3. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
a minden más az sajna megvan... a 2 hatso ablaknal cserelni kell a bowdent,taviranyito sehogy nem akar osszehangolodni a kocsival,csomagterajtot megkell nezetnem karosszeriassal
2017. aug. 4. 05:53
 9/11 anonim ***** válasza:
Van ilyen auto a kornyezetemben es az igazsag az hogy van baja......eleve a koruk miatt is jönnek elő a gondok hiszen 20ev koruli gépekről beszelünk,a masik meg a futasteljesitmeny miatt!
2017. aug. 4. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Ezek az M50-52-es motorok eléggé tartós teremtmények. Ami el szokott néha romlani az a vanos (de ez előbb-utóbb minden ilyen autóban elromlik). A drágább fenntartás leginkább az olajon látszik meg, mert közel 6l kell bele nem pedig 3-4l mint egy kis 1.4-es motorba. Nagyobb motorhoz nagyobb fék is jár így az is 1-2ezer ft-tal drágább. Vezérlés az örök életű (szinte), tehát 5-600e km-ig fölösleges ránézné.
2017. aug. 5. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!