Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi Volvo-k milyenek?

Régi Volvo-k milyenek?

Figyelt kérdés

Régi Volvo-t szeretnék venni. Több típus is tetszik.

Most egy 440-es benzines-t néztem.

Érdemes venni ilyet?

Kinek milyen tapasztalatai vannak?

Azt, hogy benzintemető tudom, meg gondolom nem könnyű hozzá alkarészt szerezni. Ezeknek tudatában is szeretnék venni.

Szóval pozitív, negatív véleményeket egyaránt várok.



2017. szept. 19. 21:51
 1/7 anonim ***** válasza:
Nem feltétlenül lesz benzintemető és alkatrészt is kapsz hozzá. Gyere inkább ide: [link] több és megbízhatóbb tanácsot fogsz kapni.
2017. szept. 19. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Nekem a régiek mindig is nagyon tetszettek (külsőre) és ahányszor kapcsolatba kerültem velük sosem csalódtam. A 440-es viszont már nem számít réginek (szerintem) az már hasonló mint egy akármelyik 80-as évek végi kocsi (nem feltétlen rossz), érződik rajta a cég (valamilyen szintű) profitorientáltsága.
2017. szept. 20. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
0%
Szépek, kivulrol... Belulrol lrvan harcolva az osszes....
2017. szept. 20. 06:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Szívesen lennék egy 244-es kombi tulajdonosa, amerikai típusú lökhárítókkal, vonóhoroggal.

Lehetne vele boyracereket nevelni jó modorra... :D

2017. szept. 20. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nem is 440-es, enm is benzines, és régebbi is, de mégis nagyon komoly dokumentáció arról, hogy milyen is egy életszerűen leharcolt, régi Volvo:


[link]

2017. szept. 20. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Értem. Köszönöm szépen.
2017. szept. 21. 00:03
 7/7 anonim válasza:

Ha sikerül egy jó állapotban megőrzött példányt találnod akkor sokáig megbízható autód lesz. 400 ast nem igazán ismerem de a többit jobban. A 700ast ha igazi 80as éveket szeretnél, a minőségétől a menetteljesítményétől ne várj sokat, zajos is, tartósnak tartós ha találsz egy jó példányt. Dieselt nem ajánlom szinte mindegyik hengerfejes volt már egyszer legalább. 800as kissé keményebb autó szerintem kissé rideg, keresztben van a motor és első kerekeket hajt így a fordulóköre nagyobb. Belül sok kemény műanyagot használtak amik így huszonévesen recsegnek ropognak, az 5 hengeres motor jól viszi, menetteljesítményre mai szemmel sem lehet panasz, a felszereltsége is rendben van már ha működnek is benne a dolgok, jellemzően sajna nagyon lepukkantakat árulnak sok kilométerrel, jellemző a nagy olajfogyasztás, kopott motorok mert mindenki széttiporta őket. 900as a 700as leváltására készült az első generációsoknak szinte a belseje is ugyanolyan menet közben valamivel csendesebbek, hátul ugyanúgy merev tengelyes így egy mai autóhoz szokott embernek imbolyog, elúszik. Sajna szintén sok a lepukkant közöttük, belül a műanyagok recsegnek ropognak. Komfortjuk a ráncfelvart 960asoknak magasabb és a 6 hengeres benzinmotor szépen viszi előre, belsejük igényesebb, csendesebb, felszereltségük veri egy mai középkategóriás kocsiét persze már ha működnek. Az S/V70, szintén igényesebb belsővel rendelkeznek felszereltségre sem lehet panaszuk, de itt ugyanúgy sok a lepukkant széthajtott nem gondozott példány. A C70 kupé igazi egyéniség, komfortos jól felszerelt igazi stílus autó. Egy lelakott modell nem fog sok örömet okozni bizonyos, hogy sokat kell javítgatni szóval csak a pénzt tolod bele és épp, hogy működik. Ha itthon nincs bár elvétve egyet egyet feltesznek, érdemes lehet külföldről hozni egyet. Amennyivel drágább annyival jobb is lesz és ezeknél nem feltétlenül a drágábban megvett kocsi a drágább hanem pont az amit javítani kell és egy huszonéves kocsin hidd el sok mindent kell ha elhanyagolták.

Alkatrészek tekintetében jellemzően a kárpit és műanyag belső elemeket el lehet felejteni, elektromos alkatrészek és karosszéria elemek is rendesen ritkulnak jobb esetbe bontó (sajna már bontóban sem nagyon mert elfogytak) vagy e-bay külföld.

Motor, futómű és fék még a gyáriak is viszont rendesen elérhetőek korrekt árakon. Fogyasztásuk mai szemmel sok lehet de ha sikerül egy jó állapotú példányt venned akkor a benzinen kívül másra nem nagyon kell költeni mert még 20 év után is tartós lesz és max olajcserére kell vinni.

2017. okt. 23. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!