Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Suzukis sztereotípiák...

A Suzukis sztereotípiák mennyire állják meg a helyüket szerintetek? Szerintem gyakran eléggé.

Figyelt kérdés

Én megértem, hogyha valakinek csak régi Swiftre telik, azt viszont nem, hogy nem tudja vagy nem akarja rendesen vezetni, ugyanis az nem pénz kérdése.


Ha egy régi Swift van előttem, az első lehetséges alkalommal megelőzöm, mert egyszerűen tötymörögnek, sokszor még a buszok,kamionok is megelőzik őket.

Azért előzöm meg őket, amint tudom mert később lehet nem lesz rá lehetőségem a megnövekedett forgalom miatt.

Olyanok, mint a lassú,nehéz járművek, csak hiányzik róluk a sárga villogó vagy, mint egy akadály az úton, amit mindig kerülgetni kell.


Nyilván ezek a Swiftek nem a legmodernebb műszaki színvonallal rendelkező járművek, de messze jobbak, mint a Trabantok,Ladák, jobban is mennek.Simán képesek lennének normális tempóra is vánszorgás helyett.


A másik gond, hogy ők még a gyorsforgalmi utakon (11m km/h) is csak 80-nal tötymörögnek.



Azt hozzátenném, hogy csak a Swiftekkel van ez a baj.A Vitara ,SX4 tulajdonosok érdekes módon tudnak vezetni.



2017. okt. 6. 17:44
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
32%

Ez szerintem , nem mindenkire igaz, csak az idősebbekre leginkább.

Az hogy egy gyorsforgalmi úton 110-zel lehet menni, az nem azt jelenti , hogy kötelező is, hanem az a legfelső sebességhatár. ( bár persze igazad van, sokszor bosszantó, ha valaki indokolatlanul tartja fent a forgalmat)

2017. okt. 6. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Amit leírtál az pont jól jellemzi az összes nyugdíjast akit ismerek és vezet. Van köztük Suzukis, Opelos, Skodás de még egy kivénhedt 80-as Audi is.

És nem elég, hogy lassan mennek, ezt még alacsony sebességfokozatban is. Pl. Öregapám vígan pörgeti tiltáson 3-asban (kb. 125 körüli tempó) az autópályán a Swiftjén amíg lemegy Szegedre a testvéréhez (aztán csodálkozik miért fogyaszt rengeteget a kocsi).

2017. okt. 6. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
63%

Erős általánosítás, mindenféle autó szokott lassan menni, és jogukban is van, nem muszáj 110-el menni, csak annyi a max sebesség. Nem a Suzuki a hibás érte, ha nem nyomják neki annyira.

Meg a másik, hogy vedd figyelembe, hogy a Suzukit általában olyan emberek veszik, akik nem versenyezni akarnak, nem értenek annyira az autóhoz, nem látják át olyan szuperül a forgalmat, mint te. Csak el akarnak jutni A-ból B-be.

2017. okt. 6. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:
38%
Én egy ilyen fos Swiftet hajtok és a múltkor megelőzött egy Trabant az autópályán. Köcsög autó...
2017. okt. 6. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
29%

A Swift egy kicsi autó, könnyű, olcsó... A vásárló réteg nagyobb része olyan aki szeretne élve hazaérni benne, ha már túl jó töréstesztje nincs (majdhogynem mopedautó), szóval a megoldás, hogy nem 110-zel megy, hanem 80-nal. Arról nem beszélve mennyivel kényelmetlenebbül viselkedik egy ilyen autó nagy sebességnél főleg szar úton. És nem csak élve, hanem hányinger nélkül is szeretnének hazaérni vele az emberek.


Most szarrá leszek ezért pontozva, de már megszoktam, mert a magyar úgy hülye ahogy van, főleg ha a Swiftről van szó. De egy Swift az egy csóróautó lesz és kész, kár fényesíteni. Ehhez mérten pedig a biztonságos és kényelmes közlekedés ezzel az autóval az nem 110. Ez egy kis városi ugrabugra autó erre tervezték a japánok is, ahol max 70-90-ig kiugrasztod a kocsit. Az már más, hogy a csóró magyar mire kényszerül vele.


Vitarában meg egy SX4-ben lehet pöffeszkedni, az más. De arra nem is telik egy csóró magyarnak.

A Swift az önmagában egy figyelmeztető jelzést használó jármű, hogy óvatosabban vezess mellette, mert vagy lassan megy (idős) vagy mint a marha (taknyos hülyegyerek). Jobb esetben kivételesen a normálisabb réteg.

2017. okt. 6. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Igaz, nekem nem Swiftem van, hanem Ignis. Fura, hogy amikor vezetem, bosszantom a többieket. Leelőznek ok nélkül, jön szorosan mögöttem, stb. Amikor a Tuaregben ülök, teljesen azonos vezetési mentalitással, valahogy nem tapasztalom ezeket.
2017. okt. 6. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
47%

Szerintem sok Swift fut az utakon, ezeket pedig sok különböző ember vezeti. Gyakrabban látsz lassan közlekedő Swiftest, mert egyszerűen több van belőle az utakon, mint bármi másból. Nálam városban 60-nál van a mutató, nem 50-nél. Városon kívül 100-nál, nem 90-nél. Ahogy látom, sok ember ugyanígy közlekedik autótól függetlenül.

Őrjöngeni tudok, ha valaki még az 50-et sem éri el a városban és ezzel feltart másokat. Van egy ellenőrzö kapu felénk a városban. Előtte 60-al közlekednek, a kaputól pár száz méterre már 50, alatta meg 40-el kullognak át, utána megint megtalálják a gázpedált. Két sávos az út, én pedig többnyire a belsőben megyek el mindenki mellett 55-el. Én is visszábbveszem, pedig még 60-nál sem büntet, de azért ne álljunk már meg egy kapu miatt. Ugyanezen az úton, de még messze a kaputól le is dudáltam valakit: kifordul elém, 40-el megy, de ki nem ment volna a külső sávba, csak mután felhívtam rá a figyelmét. Rengeteg példát tudnék még mondani a lassan közlekedőkről, engem eléggé idegesítenek. Én is szoktam lassan közlekedni, de jelzem a gyorsabbnak, menjen, mert nézelődök. Ha nem tud előzni, akkor gyorsítok, nem tartom fel. Ahol nem ismerem a sebességhatárokat, ott a többiek tempóját szoktam felvenni. Vagy a másik idegesítő dolog: rengetegszer kifordulnak elém a városban, majd miután lefékeztem 60-ról, 20-ra, lefordul a következő lehetőségnél. Városon kívül is megtörténik. Múlkor 140-el mentem, de azért kifordulnak elém. Vagy 140-ről közel 0-ra fékezek, vagy előzök. Szembe sávba nem jött senki, előztem. Annyira közel voltam, hogy 90-el közlekedve is nekimegyek előzés vagy fékezés nélkül, de nem érdekelte.

Esetenként elszáll az agyam és 140-el megyek ott, ahol 90-el lehetne. Vagy 90-el ott, ahol 60-al lehetne. Érdekes ez a Swift futómű. Így is-úgy is kirázza belőlem a vesekövet, de vannak útak, amin a hibák nagyobbat ütnek 60-nál, mint 90-nél. Két bukkanó van a város előtt, 80-nál majdnem kiugrik a kalaptartó a helyéről, belőlem meg majdnem kijön az ebéd, 100-nál csak picit megmoccan, én meg szinte meg sem érzem. Ezután elengedve a gázpedált, pont a város táblához érve 60-ra lassul az autó, hozzá sem érek a fékhez. Városon belül nem gyorshajtok, csak ha elborult aggyal 40-el tötymörgőt előzök, igen gyorsan 70 felett van a Swift is. Igen, régi Swiftet vezetek. :D Találoztam annó egy bácsikával, mindkettőnknek Swiftje van. Én rendszeresen megyek 100 felett, ő meg 70-nél gyorsabban még nem ment, pedig tizenéve megvan az autója. Nem szívesen mennék mögötte. Buszokat, kamionokat meg inkább én előzök, nem ők engem.

2017. okt. 7. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Szerintem csak magadnak meséled be, hogy adott autókban csak iylem emberek ülnek, láttam én már Mercedest is tötymörögni... akkor a Mersiek is bunkó, forgalmi akadályok ugye?
2017. okt. 7. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Hát igen, pedig az a csúnya Kresz még tanítja is a jobbra tartást meg azt, hogy a belső sávban nem akadályozod a gyorsabban haladókat, de hát nem igazán így szokott lenni...

Sokszor a jobbkéz szabályos elsőbbségemet se kapom meg, de volt már olyan is, hogy ugyanilyen szituációban macisajtja volt az autónak és kijött elém.

2017. okt. 7. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
0%

Nekem is ilyen autom van, es nem azert, mert nem telik jobbra, nagyobbra, hanem mert nekem ez jon be.

Eleg unalmas is lenne, ha mindenkinek egyforma lenne az izlese, es mondjuk mindenki ugyanolyan autot vezet ugyanabban a szinben.

Nem veletlen van ebbol a tipusbol ennyi, ebben a korosztalyban szinte verhetetlen.

Torestesztrol is a legtobb ember ugy magyaraz, hogy semmi tapasztalata. Apamat vertek mar telibe oldalrol, koszoni jolvan. Szomszedom a suzukojaval 4x pordult at az arokban, karcolasokkal meguszta. Ismerosomet elolrol tortek meg, szembol belementek (nem 40-50ment egyik sem), semmi baja nem lett. Az autot megcsinaltatta, es a mai napig megvan neki.

Nem az auto tehet rola, hogy valaki 70tablanal 60megy. Ahogy elottem is irtak, mondjuk a 70tabla NEM AZT JELENTI, hogy annyival kotelezo menni, hanem, hogy annyi a max. Es igen, inkabb menjen annyival (legyen az bmw-s, opelos, suzukis, skodas, mercis stb..), ha nem biztos magaban. Legfeljebb kesobb ersz haza 5percel, na bumm. Ez ezzel jar.


Belegondolunk, minden autot fikazza valami miatt a nep. Ez ellen nem lehet mit tenni. En nem vagyok oda a BMW autokert, de nem az auto a hibas, mert pl.: a sofotje keresztbe parkol vele, es 3helyet elfoglal. A legtobb ember ezert fikazza, es gyuloli oket.


Az meg, hogy valaki orulten vezet, vagy lassan mert idos, nem lat jol stb.. ez mind az egeszsegugynek koszonheto, vagy a vizsgabiztosnak, akiket le lehet kenyerezni.

2017. okt. 7. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!