Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW gyári visszarendeléskor...

Berecz Patrik kérdése:

VW gyári visszarendeléskor elvégzett szoftverfrissítésnél másoknál jelentkezett-e hiba?

Figyelt kérdés
Az én 2012-es 1.6 dízel Jettám is érintett a VW botrányban. Szoftverfrissítésre kellett vinnem "szakszervízbe", pechemre. Az autó a frissítés után, mikor leállítottam remegett, valamint hazajövetelkor az izzítást jelző lámpa világított. Motorvezérlés hiba. Fajin. Vissza. Közölték hogy nem ők hibáztak, az EGR szelep ment el. Azelőtt mondanom sem kell semmi baja az autónak. Most érdekes módon pont olyan alkatrész hibásodik meg, amit az új szoftver vezérel. A hibát nem ismerik el. Vélemények? Jár-e valaki hasonló cipőben?
2017. okt. 16. 14:40
 1/5 anonim ***** válasza:

Nekem is CAYC kódú motorm van, én is megkaptam a levelet, hogy frissíteni KELLENE. FIGYELEM, NEM KÖTLEZŐ!

Én biztos nem frissíttetem.


Utánaolvasva a témának sokan panaszkodtak gyakori EGR és DPF meghibásodásra. Tele a net ilyen fórumokkal, nem vagy egyedül. Nem is meglepő, hiszen, pont ez a két alkatrészt terheli jobban a szoftverfrissítés.


Sajnos nem nagyon tehetsz utólag semmit, hacsak nem tudod visszaállítani a szoftvert a frissítés előtti állapotra.

Sajnos az új szoftverrel gyakori lesz az EGR hiba és a DPF eltömődés.


Én chipptuninggal foglalkozó műhelyekben érdeklődnék, hogy van-e nekik lementett gyári szoftverük a frissítés előttről. Hátha bejön.

Ezen kívül tudtommal a légbeömlőhöz is beszerelnek valami terelőelemet, attól is meg kell szabadulni. Ezt legjobban némi kenőpénz mellett egy márkaszervizes tudná megmondani és akár megcsinálni fusiban.

2017. okt. 16. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Az új szoftver több kipufogógázt enged vissza, valószínűleg az EGR szeleped már a végét járta, a frissítés hatására csak előbb jött ki a hiba.
2017. okt. 16. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Nem hinném, hogy egy főleg országúton használt 100 000 kilométert futott autónak már meg kellene hibásodnia az egr szelepnek...
2017. okt. 17. 08:32
 4/5 anonim ***** válasza:

Mondja tud zongorázni? Nem? És ha megfizetjük?

Valószínűleg nem lehet olyan diesel autót építeni ami megfelel a környezetvédelmi előírásoknak.

Utálom mindegyiket. Megyek utána. Nyom egy közepes gázfröccsöt a nem lepukkant ( Németország )

diesel autójának és dől belőle a tüdőrák. Büdös.

Újabban macska pisi szagú vegyszerrel is kezelik a kipufogógázt. Q...va büdös.

Kolléga népautó TSI csodája. 5 évesen motorcserés lett. Fogyasszon keveset. Legyen q...va erős.

Lehetőleg essen szét garancia idő után minnél korábban. A fritz öntudatos tsi-után új tsi-t vesz.

Csak nem vesz egy japán sz@rt mint én.

2017. okt. 17. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Apám 2006-os Jettájában 80.000 km körül kellett EGR szelepet cserélni, tehát előfordulhat.
2017. okt. 17. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!