Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tisztességes magyar ember tud...

Tisztességes magyar ember tud magának venni Ferrarit?

Figyelt kérdés
Csak kíváncsiságból tettem föl a kérdést, már 2 éve gyűjtök rá (de ez még huzzodni fog). Nem tudom eldönteni fölösleges venni ilyet vagy nem.
2010. máj. 30. 16:27
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
szerintem tud venni. én is tisztességes vagyok, igaz nem Ferrarim van, kicsit olcsóbb sportkocsim, de nem csak a tisztességtelen emberek vesznek ilyet Magyarországon, bár azt látom, hogy mindenki egyből erre gondol-sajnos.
2010. máj. 30. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
szerintem ha ennyire spórolnod kell rá, akkor felesleges, mert utána meg túlzottan aggódni fogsz hogy mi történik a kocsival (összetörik, levizelik, ellopják, stb...). Szerintem akkor érdemes abban gondolkodni hogy veszel egyet ha 1-2-3 évnyi spórolással össze tudod kaparni az árát. Azt is tartsd szem előtt, hgoy egy ilyet fenn is kell tartani, illetve minden alkatrész k* drága hozzá, szóval ha csak a tükör is letörik, már nem olcsó. A sebességet más (nem feltétlenül ferrari) kocsival is tudod élvezni jóval olcsóbban, illetve talán stressz mentesebben. Apám mindig aggódott a kocsija miatt, mert munkaeszköz volt neki. Elég rossz volt, hogy minden parkolás kész cirkusz volt, hogy olyan helyet találjunk ami jó (nem sarkon, mert ott neki mehetnek, látható helyen mert ott nem lopják, stb....)
2010. máj. 30. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:

Üdv!

Hát ha ennyire szeretnél egy Ferrarit, és fenn is tudod tartani, akkor vegyél!

Én egy F430 tulaja vagyok. Kezdjük azzal, hogy ha úgy döntesz, hogy veszel, akkor keresd fel a Mo.-i Ferrari szalont, ők segítenek. Én egy 360 Modenát ajánlanék.

Közlekedni egy ilyen autóval jó és rossz egyszerre. Mivel az enyém manuális váltós, ezért meg kellett tanulni lassan elindulni. Az első alkalommal, mikor dugóba kerültem komoly görcsöt kapott a bal lábam, mert a kuplungot kinyomni/ésszel felengedni nem kis izommunka. Nem tökéletes úton szlalomozni kell, mert az úthibákat nagyon nem szereti. A fogyasztás alsó hangon 20 liter és persze 100 benzin KELL bele.

Egy garnitúra gumi kb. 750.000, amit egy pályanapon simán megesz.

Az éves fenntartási költség kb. 150-200.000, ha minden flottul működik. Ha féket kell cserélni, mert elfogyott, akkor 500.000.

A Mo.-i szerviz jó, eddig mindent megoldottak.

A casco és a kötelező minimum 7-800.000, de nekem mivel 26 év alatti bp.-i lakos vagyok, ráadásul csak B1 bónuszom van, így több, mint 1.500.000 évente.

Cserébe van egy Ferrarid, ami megy, mint az álom és csodásabban szól, mint bármely Beethoven szimfónia.

2010. máj. 31. 02:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:

Az előző vagyok!

Az kimaradt, hogy a pénzt legálisan kerestem meg rá, minden forint jövedelmem után adózom, amire nagyon büszke vagyok.

2010. máj. 31. 02:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
és azt megkérdezhetjük hogy melyik szektorban dolgozol? csak úgy érdeklődésképpen
2010. máj. 31. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
nem vagy 26 éves és van ferrarid?!nem semmi,le a kalappal,nem téged láthattalak,egy kabrióban Pomázon kábé 3hete?
2010. máj. 31. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
Persze!:)))
2010. máj. 31. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 A kérdező kommentje:

02:50:Üdv!

Nagyon szépem köszönöm a felvilágosítást. Remélem majd Ferrari találkozón majd találkozunk (Pár év múlva :) ) 360-ban már én is gondolkoztam, de maradok a Mondialnal. De ilyen drága fönt tartani egy Ferrarit, hát ezt nem képzeltem el volna. De még egyszer kösz a válaszodat. De van még egy kérdésem, hallottam erről az OT rendszámról. Állítólag evvel olcsóbban fönt lehet tartani a kocsit? (azt tudom min 30 évesnek vagy 25 évesnek kell lenni a kocsinak) És ez mire jogosít fel?

2010. máj. 31. 21:42
 19/22 anonim ***** válasza:

A Ferrari tulaj vagyok.

Egy befektetéssel és vagyonkezeléssel foglalkozó cégnél dolgozom.

Az enyém nem cabrio, Isten ments, az sokkal rosszabb kanyartulajdonságokkal bír. Szóval nem engem láttál.

Az OT rendszámos kocsiknak nem kell regadó...

2010. máj. 31. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim válasza:

hello mindenkinek

Én már ahogy megláttam a fórumot,hát inkább nem is nagyon nyilatkozom,mert az én sztorimat nemvalószínű hogy bárki is elhinné főleg a korom miatt,de ez így a legjobb,amit pedig elvétve említenék meg,hamarosan hozzájutok egy 458 Italia-hoz H rendszámmal!!!!

engem főleg az érdekelne ,hogy ez a típus mennyibe fájhat úgy 1 évbe,2010 120km van benne?Annyira nem fontos,de havi 500.000.Huf nál remélem nem kell többet ráölni,a hibákat nem sorolom bele ,engem csak a normál fenttartása érdekelne.

előre is kösz

arrive mindenkinek

2011. máj. 12. 01:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!