Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az oka, hogy a BMW-nél van...

Mi az oka, hogy a BMW-nél van 320 325 330 sorhatnál ennyi változat? Vagyis ha valaki vesz 325-öt akkor már miért nem 330-ast veszi meg? Csak mert nincs nagy különbség a kettő között.

Figyelt kérdés

2017. nov. 4. 03:57
 1/5 anonim ***** válasza:
Mert drágább a 330, vagy nincs szüksége akkora teljesítményre. A legtöbb gyártó választékot kínál motorokból. A hengerszám tök irreleváns. Egy középkategóriás autóban csak négy hengeres motorok vannak, akkor abba minek annyi féle? Hát mert a vevő azt veszi, amelyikre telik, vagy amelyik teljesítmény az ő elvárásainak megfelel.
2017. nov. 4. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Jogos kérdes

Van abba valami amit egyeske mond.

De azt nem értem ha valaki bmwt vesz. Annak szerintem van péze....

2017. nov. 4. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 crudy ***** válasza:
Ez agyaltalan nem biztos. Nem felistenkent kell elkepzelni azokat akik bmwt, audit meg mercit vesznek plane nem azokat akik ugyan ezt tiz evesen veszik meg. Nagy arkulonbseg van egy 325 es egy 330 kozott. Lehet lenne ra penze a vevonek, egy fapadpsra. De inkabb veszi a 25ot es meglepi magat egy csomo extraval.
2017. nov. 4. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Az eltérő osztályú autókat eltérő motorkínálattal gyártják. Ha a szomszédos osztályok motorpalettája részben átfedi egymást és a motorok beépíthetősége változtatás nélkül megoldható ( mint pl a BMWnél) akkor gazdaságosabbá tehető a motorgyártás, ha több modellbe is szerelik és így több készül belőle. Valamint a kínálat is nő és felár nélkül lehet kielégíteni minden hülyét autóval..


Van egy másik fontos tényező: a célországok jogi és adóztatási háttere. Vannak helyek ahol bizonyos paraméterek fölött brutálisan megugrik a gépjárműadó, ezért készített az olasz piacra (is) 2 hengeres 2 literes turbóbenzint a Volvo. Ugyanilyen teljesítménnyel már évek óta volt 2,3-as és 2.5-ös motorjuk, de azon a piacon az adóztatás miatt piacképtelen lett volna. Valami hasonló okból született az 318is-is, a csilliárd lóerős japán 2 literes turbóbenzinek -ha jól tudom - meg még egy csomó motorváltozat.


Ugyanebből kiindulva azt is kérdezhetnéd: minek egy Astrába 1.4,1.6,1.8,2.0 és 2.2-es benzinmotor? Elég lett volna az 1.4, 1.8 és a 2.2, de akkor a vásárlók egy része elmegy másfelé. Így meg ha úgy is gyártották a többi motort a Vectra és az Omega miatt akkor tökmindegy, hagy rendeljék. Ha pl a 2.2-es motort csak Omegába lehetett volna rendelni, Astrába és Vectrába nem akkor nem kizárt hogy veszteséges lett volna a motor gyártása, vagy drágábban kellett volna árulni az Omegát.

2017. nov. 4. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Mert nem csak annyit kell mérlegelni, hogy mekkora a teljesítmény és mennyit fogyaszt.


Például az se mindegy mennyi utána a kötelezők stb, van aki azt is számításba veszi.

2017. nov. 4. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!